Werkplaatshandboeken AX
stef
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 13 januari 2007 01:11 AM

Hallo,

In de Belgische folder staat naast het Rouge Burlat/Lucifer ook het ‘Show Rood’ vermeld, leverbaar in de loop van 2007. Ik heb er nergens info over kunnen vinden en de dealer wist een maand geleden ook niks over dat kleur. Iemand hier die het kleur kent?

Andere vraag: mijn moeder mag beslissen over de kleur van de wagen. Ze twijfelt tussen Nocciola & Icare. Waarschijnlijk wordt het Icare. Maar: ze wil (om praktische redenen) niet met een auto met fluwelen beige bekleding rondrijden. SX-niveau valt dus al af. Rest: de VTR-versie; die geen Comfort Plus Pack heeft of de Exclusive. Bij deze laatste kan je kiezen tussen zwart & beige als fluweel. Dat is echter afhankelijk van de koetswerkkleur, volgens de CarConfigurator op Citroën.be. Op de twee kleuren die voor ons een optie zijn is zwart geen mogelijkheid—> Is het mogelijk om op de versie Icare toch de zwarte fluwelen bekleding te bestellen, als we wat aandringen? Het zou toch al te gek zijn dat we alléén om die reden de VTR-versie met stof moeten nemen?

edit: Show-Rot kan ik al kiezen in de Duitse KarKonfigurator, mèt zwart fluweel! Hopelijk kunnen mijn ouders dat deze week al kiezen in België...

edit2: en in GB kan ik een Exclusive HDi 110pk mèt gewone 6-bak krijgen in Icare met zwart fluweel. Hier simpelweg niet Sad Kost overigens omgerekend wèl 32.000€, tgo 28.500€ in België!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook