ray schreef:Die auto is niet van mij geweest,maar ik heb die auto al wel vaker voorbij zien komen ,komt uit een citroen collectie.
De 2.5 motor is vanaf modeljaar ‘84 leverbaar geweest,dus laat ‘83 zijn de eerste op de markt gekomen.
Volgens de data van CX Club is de motor vanaf 08-84 geproduceerd, is er ergens betere data?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Goh wat leuk dat jullie mijn oude CX gespot hebben.
Het zijn gewoon type 1 spatborden hoor, en ook het dashboard is uiteraard type 1.
Ik heb de CX in 2002 bij Bonhof gekocht en er een jaartje in gereden. Daarna is hij de stalling ingegaan.
Afgelopen voorjaar heb ik er nog een nieuwe hemel ingezet en allerlei kleine dingetjes aan gerepareerd.
De eerste en vorige eigenaar heeft er bijna 10 jaar mee in Frankrijk rondgereden. Alle Franse bonnen zitten er nog bij.
Als je nog meer over de auto wilt weten…..roept u maar
(en als je goed op mijn avatar kijkt, zie je hem nog staan )
Totaal aantal Berichten: 27883
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
kloom00 schreef:Goh wat leuk dat jullie mijn oude CX gespot hebben.
Het zijn gewoon type 1 spatborden hoor, en ook het dashboard is uiteraard type 1.
Ik heb de CX in 2002 bij Bonhof gekocht en er een jaartje in gereden. Daarna is hij de stalling ingegaan.
Afgelopen voorjaar heb ik er nog een nieuwe hemel ingezet en allerlei kleine dingetjes aan gerepareerd.
De eerste en vorige eigenaar heeft er bijna 10 jaar mee in Frankrijk rondgereden. Alle Franse bonnen zitten er nog bij.Als je nog meer over de auto wilt weten…..roept u maar
(en als je goed op mijn avatar kijkt, zie je hem nog staan )
had je deze CX niet een tijdje geleden hier op het forum te koop staan?
zoiets meen ik me te herinneren?
Totaal aantal Berichten: 194
- 2CV Dolly
- Ami 8 berline
- CX 2.0 RE Break
- Xantia Break Exclusive 2.0 16V
- (Grand) C4 Picasso 1,6 HDI Ligne Prestige
- Saxo 1.1 60 pk
- GS/GSA X3
Dat klopt, ik kreeg er alleen helemaal geen reacties op, terwijl het toch echt een mooie auto was/is.
Uiteindelijk heb ik hem ingeruild bij de garage ,waar hij nu te koop staat , voor een Saxo.