3 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

B_iks - Bx 16 Tzi Automatic - Verkocht (slotje!)
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 28 januari 2007 03:36 PM
  [ # 31 ]

wat voor deurtjes ik nu heb opengezet

Het zijn nog steeds die recirculatiekleppen Wink

En die motortjes zitten altijd muurvast, zijn met de hand niet te bewegen. Je zou eens moeten proberen wat er gebeurt als je er rechstreeks spanning op zet.

Overigens ga ik ervan uit dat je je weet dat een van de 2 airco-knopjes die kleppen bedient

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1505

Gepost: 28 januari 2007 03:43 PM
  [ # 32 ]

Ja, dat weet ik nog net wel Very Happy . Dat eerst geprobeerd, maar een druk op de knop geeft geen enkele beweging.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 28 januari 2007 03:58 PM
  [ # 33 ]
B_iks schreef:

Ja, dat weet ik nog net wel Very Happy . Dat eerst geprobeerd, maar een druk op de knop geeft geen enkele beweging.

De recirculatiekleppen bij een aftermarket airco werken alleen als de airco is ingeschakeld!!! Dus pas als je de airco inschakelt kan je de recirculatiekleppen laten openen of sluiten Wink

Zo werkt het dus niet

En zo wel

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 28 januari 2007 04:01 PM
  [ # 34 ]

Brrr, heb je geen andere kleur lampjes? Wink Alhoewel, zo krijg je het al meteen koud als je het airco-knopje indrukt…!  Twisted Evil

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 28 januari 2007 04:37 PM
  [ # 35 ]
oudelut schreef:

Brrr, heb je geen andere kleur lampjes? Wink Alhoewel, zo krijg je het al meteen koud als je het airco-knopje indrukt…!  Twisted Evil

Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten

Gepost: 28 januari 2007 04:41 PM
  [ # 36 ]

Ja, dat was mij ook al opgevallen. Het lampje gaat alleen branden als je ook de airco indrukt. Jammer, want ik kan me voorstellen dat het altijd wel handig is. Waar zitten die knoppen bij jou trouwens?

Mijn recirculatieknopje ziet er iets anders uit (Golvende horizontale pijltjes) en beiden zitten naast de handrem gemonteerd in 1 zo’n ongebruikt schakelaarsgat. Ze gaan trouwens alletwee fel groen branden en daar mag ik blij mee zijn zo te zien Very Happy .

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten

Gepost: 04 februari 2007 10:18 PM
  [ # 37 ]

Vandaag een ideale dag om m’n wagentje te wassen; hij blinkt weer als een spiegel Razz. Meteen die lelijke NL-sticker verwijderd en inmiddels ook hoofdsteunen achterin gemonteerd en dat geeft een bx toch net wat meer uitstraling. Een aantal dingetjes voor komende tijd:

- Iso-stekker aansluiten en radio/cd-speler monteren.
- Carterventilatie schoonmaken. De sludge zit tot in het luchtfilter. Dus zeefjes uit de olievuldop halen, slangen schoonmaken en isoleren en een schoon luchtfilter monteren. Waarmee krijg ik die luchtslangen trouwens schoon zonder dat ze worden aangetast?
- Achter de kachelknoppen brandt nauwelijks licht; hoe kan ik bij deze lampjes komen? Ook achter de sigaretteaansteker en het paneeltje voor open/gesloten deuren geen licht, hoe kom ik bij deze lampjes?

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 04 februari 2007 10:21 PM
  [ # 38 ]
B_iks schreef:

Vandaag een ideale dag om m’n wagentje te wassen; hij blinkt weer als een spiegel Razz. Meteen die lelijke NL-sticker verwijderd en inmiddels ook hoofdsteunen achterin gemonteerd en dat geeft een bx toch net wat meer uitstraling. Een aantal dingetjes voor komende tijd:

- Carterventilatie schoonmaken. De sludge zit tot in het luchtfilter. Dus zeefjes uit de olievuldop halen, slangen schoonmaken en isoleren en een schoon luchtfilter monteren. Waarmee krijg ik die luchtslangen trouwens schoon zonder dat ze worden aangetast?
- Achter de kachelknoppen brandt nauwelijks licht; hoe kan ik bij deze lampjes komen? Ook achter de sigaretteaansteker en het paneeltje voor open/gesloten deuren geen licht, hoe kom ik bij deze lampjes?

Kijk hiervoor eens op http://www.citroenbx.nl daar staat een beschrijving hoe je dat uitbouwt. Zo gebeurd trouwens

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 04 februari 2007 10:36 PM
  [ # 39 ]
B_iks schreef:

Als op het open/gesloten deuren-paneeltje licht zou branden zou je volgens mij de lampjes van een niet-goed-gesloten-deur niet zien branden Wink

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten

Gepost: 04 februari 2007 10:48 PM
  [ # 40 ]

Haha Very Happy , die rode deurtjes branden zeker als ik er eentje open laat staan. Maar ik meen me, uit m’n vorige bx, te herinneren dat het paneeltje zelf ook helemaal verlicht wordt in het donker. Dat is nu niet het geval.

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 04 februari 2007 11:12 PM
  [ # 41 ]
B_iks schreef:

Haha Very Happy , die rode deurtjes branden zeker als ik er eentje open laat staan. Maar ik meen me, uit m’n vorige bx, te herinneren dat het paneeltje zelf ook helemaal verlicht wordt in het donker. Dat is nu niet het geval.

Ik heb het nog nooit een bix gehad waarbij de achtergrond van dat ding verlicht was, ik dacht dat het ook zo hoorde. Maar als het wel hoort te branden ga ik actie ondernemen om dat van mij ook werkend te krijgen!  Smile

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 04 februari 2007 11:33 PM
  [ # 42 ]

ga maar aktie ondernemen, de achtergrond heeft een hele mooie rustige groenige verlichting

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 04 februari 2007 11:42 PM
  [ # 43 ]

Ik ben nu gereedschap bij elkaar aan het rapen Very Happy

/edit: gereedschap was niet nodig. Het werkt weer. Een erg mooi resultaat voor zo´n klein werkje.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 05 februari 2007 12:01 AM
  [ # 44 ]

gelukkig

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

B_iks
> 1500 berichten

Gepost: 05 februari 2007 07:10 PM
  [ # 45 ]

Leuk klusje en veel eer van je werk en dat allemaal in een paar minuten Very Happy!

Profiel  

3 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook