Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Eens, echter:
De gemiddelde diesel druk leiding is van IJZER uit die heimat en niet van zamac uit la douce france…
PS c’est le ton qui fait la musique…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
bogaard77 schreef:Eens, echter:
De gemiddelde diesel druk leiding is van IJZER uit die heimat en niet van zamac uit la douce france…
De hogedrukleiding is ook van staal en nie van zamac
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Maar lang niet zo sterk als diesel drukleidingen.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dieselinspuitleidingen (de oude) hebben meestal een kleinere binnendiameter en een grotere wanddikte, dat klopt.
Toch zijn de inspuitdrukken (bij oude, indirect ingespoten dieselmotoren) vaak lager dan de druk in de leiding tussen HD-pomp en HD-regelaar…
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 01-06-2006
- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
En dan is ook nog de vraag, of de wanddikte wel relevant is als het om torderen gaat! Hooguit moet je bij die dieselleiding meer kracht zetten om hem getordeerd te krijgen…
Corrosion sympa!
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
worden er dan nog nergens geen hogedrukleidingen gefabriceerd,die flexibel zijn zoals voor de SM? moet toch te fixen zijn??