het is een hele mooie wagen ik heb hem al mogen aanschouwen
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Alles is terug te vinden op mijn site: citroen-bx.nl onder wagenpark
goed bezig weet je ook al waarneer je hem gaat keuren
Let overigs niet op het abs en acculampje, dat laatste komt omdat er geen snaar op de dynamo ligt ( eerst nieuwe poelie op de krukas). Abs verhaal is een sensor of een stekker die corosie heeft oid.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
goed bezig jan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:goed bezig jan
Dat is ie zeker, maar is Jan niet bang om gezeur te krijgen met de keuring ivm de CO zo zonder middendemper?
Nog zo’n sport luchtfilter er op en je snapt helemaal niet meer dat daar een bx aankomt
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
marx-7 schreef:McDean schreef:goed bezig jan
Dat is ie zeker, maar is Jan niet bang om gezeur te krijgen met de keuring ivm de CO zo zonder middendemper?
Nog zo’n sport luchtfilter er op en je snapt helemaal niet meer dat daar een bx aankomt
Welnee, daar dragen mid en eind dempers niets aan bij.
Als je een Kat. weg zou halen dan zou dat kunnen, maar die heb ik niet
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
en dan is het alsnog een multipoint waar je met je ERG kan kloten
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Pas je op dat je niet te vaak naar het motorgeluid luistert en zodoende de prut uit je tank het blok inzuigt (bijna geen benzine meer?)?!
Vindt het namelijk een erg verleidelijk geluidje om iedere keer weer aan te willen horen…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:Pas je op dat je niet te vaak naar het motorgeluid luistert en zodoende de prut uit je tank het blok inzuigt (bijna geen benzine meer?)?!
Vindt het namelijk een erg verleidelijk geluidje om iedere keer weer aan te willen horen…
Daar heb ik het filmpje voor
Er zit nog aardig wat in maar binnenkort ga ik de tank afvullen met nieuwe benzine
toppie bezig als het goed is komt er bij mij ook een devil onder
citroenc2 schreef:toppie bezig als het goed is komt er bij mij ook een devil onder
krijg je daar ook oordopjes bij?
Jdt schreef:citroenc2 schreef:toppie bezig als het goed is komt er bij mij ook een devil onder
krijg je daar ook oordopjes bij?
ik doe er geen hoefijzer onder