2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

deur en zijscherm vervangen
ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 606

Gepost: 25 januari 2007 08:32 PM
  [ # 16 ]

ook heeel netjes, ik had mijn wensen ook door de onderdelen-lijn gegooid en daar reageerde autosloperij Penders op

hij had een rechtervoordeur helemaal kaal voor 150 euro Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 25 januari 2007 08:34 PM
  [ # 17 ]
ronaldeponald schreef:

ook heeel netjes, ik had mijn wensen ook door de onderdelen-lijn gegooid en daar reageerde autosloperij Penders op

hij had een rechtervoordeur helemaal kaal voor 150 euro Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

haha, als je dat al duur vindt, kijk is op http://www.bartebben.nl
Daar staan de prijzen er bij. Kan je helemaal schrikken. Iets van 300 euro voor een bumpertje Rolling Eyes
Daarom ook wel bekend als bart hebben Laughing

Xsara_Coupe

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 26 januari 2007 12:13 AM
  [ # 18 ]

Iets van 300 euro voor een bumpertje

das toch niet normaal zulke prijzen, voor 300 euro koop je een hele sloper Wink

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 26 januari 2007 02:45 AM
  [ # 19 ]

Voor €100 ook wel.

Animal triste post coitum

Profiel  

eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1902

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 26 januari 2007 10:57 AM
  [ # 20 ]

ik heb bij diezelfde jongen een hele neus ( grill en bumper ) gehaald incluis de lampenhandel en een hd pomp voor 80 euro…. was er zelf in ieder geval erg content mee.  D

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 26 januari 2007 09:37 PM
  [ # 21 ]
ronaldeponald schreef:

hahaha, Penders, lekkere sloperij is dat, ben er wel eens geweest in de hoop dat ze wat voor me hadden….... Niet dus

Je mag daar niet eens zelf rondstruinen, maar bij de turk om de hoek wel

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 05 februari 2007 10:04 PM
  [ # 22 ]

nou, zondag begonnen met het vervangen van zijscherm en deur en toch wel probleempjes tegengekomen

het vervangen van beide carrosseriedelen was een eitje maar ik kwam er met afmonteren achter dat de stekkers toch niet helemaal overeen kwamen

de stekkers die paste heb ik aangesloten en zonder deurbekleding naar huisgereden…. er gebeurde ineens rare dingen zoals mn interieurverlichting ging spontaan en ongecontroleerd branden en dimmen en mn spiegel bleef ook naar rechts gaan tot ik de stekker eruit trok…......... Crying or Very sad

ik moet het allemaal maar eens rustig doormeten en uitvogelen

tips iemand…... Idea

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17405

- CX 2400 Super
Gepost: 06 februari 2007 12:14 AM
  [ # 23 ]

Ronald,
Je zou eventueel kunnen overwegen om de serie 2 spiegels te monteren. Daarmee zou niet alleen de “spontane verstelling” opgelost moeten zijn, maar ze zijn ook nog eens veel functioneler. Door de vorm van de serie 1 spiegels blijft tijdens het rijden bij regen behoorlijk wat water aan de zijruiten “hangen”. Dit is dan ook nog eens vlak achter de spiegels, zodat je er niet veel aan hebt, juist in die situaties waarin ze het meest bruikbaar zijn. De anders gevormde serie 2 spiegels hebben hier geen last van.
Groet,
Rens

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 februari 2007 12:49 AM
  [ # 24 ]

Waarom zet je niet gewoon de draadboom uit het portier over? Dan is alles weer zoals het was en het is 2 tellen werk.

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 februari 2007 01:24 AM
  [ # 25 ]

de serie 2 spiegel over zetten is geen optie omdat ik er maar 1 heb en die is ook nog eens beschadigd, ik denk dat ik iid maar de kabelboom van de oude deur overzet….maar of het twee tellen werk is weet ik nog niet zo net in die volle deur

ik wil ook graag mn type plaatjes op de zijschermen vernieuwen, weet iemand of ik dat gewoon kan bestellen ?

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7317

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 februari 2007 01:33 AM
  [ # 26 ]
ronaldeponald schreef:

de serie 2 spiegel over zetten is geen optie omdat ik er maar 1 heb en die is ook nog eens beschadigd, ik denk dat ik iid maar de kabelboom van de oude deur overzet….maar of het twee tellen werk is weet ik nog niet zo net in die volle deur

ik wil ook graag mn type plaatjes op de zijschermen vernieuwen, weet iemand of ik dat gewoon kan bestellen ?

die type plaatjes kun je nog gewoon bij de dealer bestellen Very Happy

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 06 februari 2007 02:06 AM
  [ # 27 ]

Als het hier om de kabelboom gaat van de spiegel dan is dat best te doen hoor, ik heb bijde zelf gedaan type 1 en type 2 geen probleem is ff pielen maar dan heb je ook wat Wink

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 06 februari 2007 09:50 AM
  [ # 28 ]
citroen23 schreef:
ronaldeponald schreef:

die type plaatjes kun je nog gewoon bij de dealer bestellen Very Happy

Als het om Exclusive-plaatje gaat, dan mag je wel een zak geld meenemen…....32 euro ex btw per stuk

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 februari 2007 10:35 AM
  [ # 29 ]

Als het hier om de kabelboom gaat van de spiegel dan is dat best te doen hoor, ik heb bijde zelf gedaan type 1 en type 2 geen probleem is ff pielen maar dan heb je ook wat

volgens mij hebben de type 1 spiegel en type2 spiegel niet dezelfde opties zoals spiegelverwarming bovendien hou ik liever de spiegels van de serie 1 want die vind ik gewoon mooier.

Als het om Exclusive-plaatje gaat, dan mag je wel een zak geld meenemen…....32 euro ex btw per stuk

Shocked  wow dat zijn flinke prijzen, zijn exclusive plaatjes dan duurder dan bv turbo ct….....en waarom….... Confused:

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 06 februari 2007 11:54 AM
  [ # 30 ]
ronaldeponald schreef:

Een paar stukjes plakband en een paar sealrubbers verwijderen en klaar ben je. Als je het deurpaneel eraf hebt is het letterlijk 2 tellen werk.

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook