ook heeel netjes, ik had mijn wensen ook door de onderdelen-lijn gegooid en daar reageerde autosloperij Penders op
hij had een rechtervoordeur helemaal kaal voor 150 euro
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
ronaldeponald schreef:ook heeel netjes, ik had mijn wensen ook door de onderdelen-lijn gegooid en daar reageerde autosloperij Penders op
haha, als je dat al duur vindt, kijk is op http://www.bartebben.nl
Daar staan de prijzen er bij. Kan je helemaal schrikken. Iets van 300 euro voor een bumpertje
Daarom ook wel bekend als bart hebben
Xsara_Coupe
Iets van 300 euro voor een bumpertje
das toch niet normaal zulke prijzen, voor 300 euro koop je een hele sloper
Voor €100 ook wel.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
ik heb bij diezelfde jongen een hele neus ( grill en bumper ) gehaald incluis de lampenhandel en een hd pomp voor 80 euro…. was er zelf in ieder geval erg content mee. D
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
ronaldeponald schreef:ook heeel netjes, ik had mijn wensen ook door de onderdelen-lijn gegooid en daar reageerde autosloperij Penders op
hahaha, Penders, lekkere sloperij is dat, ben er wel eens geweest in de hoop dat ze wat voor me hadden….... Niet dus
Je mag daar niet eens zelf rondstruinen, maar bij de turk om de hoek wel
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
nou, zondag begonnen met het vervangen van zijscherm en deur en toch wel probleempjes tegengekomen
het vervangen van beide carrosseriedelen was een eitje maar ik kwam er met afmonteren achter dat de stekkers toch niet helemaal overeen kwamen
de stekkers die paste heb ik aangesloten en zonder deurbekleding naar huisgereden…. er gebeurde ineens rare dingen zoals mn interieurverlichting ging spontaan en ongecontroleerd branden en dimmen en mn spiegel bleef ook naar rechts gaan tot ik de stekker eruit trok….........
ik moet het allemaal maar eens rustig doormeten en uitvogelen
tips iemand…...
Totaal aantal Berichten: 17405
- CX 2400 Super
Ronald,
Je zou eventueel kunnen overwegen om de serie 2 spiegels te monteren. Daarmee zou niet alleen de “spontane verstelling” opgelost moeten zijn, maar ze zijn ook nog eens veel functioneler. Door de vorm van de serie 1 spiegels blijft tijdens het rijden bij regen behoorlijk wat water aan de zijruiten “hangen”. Dit is dan ook nog eens vlak achter de spiegels, zodat je er niet veel aan hebt, juist in die situaties waarin ze het meest bruikbaar zijn. De anders gevormde serie 2 spiegels hebben hier geen last van.
Groet,
Rens
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Waarom zet je niet gewoon de draadboom uit het portier over? Dan is alles weer zoals het was en het is 2 tellen werk.
de serie 2 spiegel over zetten is geen optie omdat ik er maar 1 heb en die is ook nog eens beschadigd, ik denk dat ik iid maar de kabelboom van de oude deur overzet….maar of het twee tellen werk is weet ik nog niet zo net in die volle deur
ik wil ook graag mn type plaatjes op de zijschermen vernieuwen, weet iemand of ik dat gewoon kan bestellen ?
ronaldeponald schreef:de serie 2 spiegel over zetten is geen optie omdat ik er maar 1 heb en die is ook nog eens beschadigd, ik denk dat ik iid maar de kabelboom van de oude deur overzet….maar of het twee tellen werk is weet ik nog niet zo net in die volle deur
ik wil ook graag mn type plaatjes op de zijschermen vernieuwen, weet iemand of ik dat gewoon kan bestellen ?
die type plaatjes kun je nog gewoon bij de dealer bestellen
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Als het hier om de kabelboom gaat van de spiegel dan is dat best te doen hoor, ik heb bijde zelf gedaan type 1 en type 2 geen probleem is ff pielen maar dan heb je ook wat
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
citroen23 schreef:ronaldeponald schreef:de serie 2 spiegel over zetten is geen optie omdat ik er maar 1 heb en die is ook nog eens beschadigd, ik denk dat ik iid maar de kabelboom van de oude deur overzet….maar of het twee tellen werk is weet ik nog niet zo net in die volle deur
die type plaatjes kun je nog gewoon bij de dealer bestellen
Als het om Exclusive-plaatje gaat, dan mag je wel een zak geld meenemen…....32 euro ex btw per stuk
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Als het hier om de kabelboom gaat van de spiegel dan is dat best te doen hoor, ik heb bijde zelf gedaan type 1 en type 2 geen probleem is ff pielen maar dan heb je ook wat
volgens mij hebben de type 1 spiegel en type2 spiegel niet dezelfde opties zoals spiegelverwarming bovendien hou ik liever de spiegels van de serie 1 want die vind ik gewoon mooier.
Als het om Exclusive-plaatje gaat, dan mag je wel een zak geld meenemen…....32 euro ex btw per stuk
wow dat zijn flinke prijzen, zijn exclusive plaatjes dan duurder dan bv turbo ct….....en waarom….... :
ronaldeponald schreef:de serie 2 spiegel over zetten is geen optie omdat ik er maar 1 heb en die is ook nog eens beschadigd, ik denk dat ik iid maar de kabelboom van de oude deur overzet….maar of het twee tellen werk is weet ik nog niet zo net in die volle deur
Een paar stukjes plakband en een paar sealrubbers verwijderen en klaar ben je. Als je het deurpaneel eraf hebt is het letterlijk 2 tellen werk.