woutersmits schreef:heb je al reparatieplannen?
Ik denk dat ikzelf de BX niet ga repareren. Waarschijnlijk ga ik proberen om de BX te verkopen. Deze BX kost me teveel tijd. Ik kom nu ook bijna niet toe aan mijn GSA X1 en dat vind ik ook zonde. Daarbij heb ik dan ook nog mijn BX Deauville welke ik nu voor dagelijks vervoer blijf gebruiken.
Dus als er iemand wil….
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Quo schreef:woutersmits schreef:heb je al reparatieplannen?
Ik denk dat ikzelf de BX niet ga repareren. Waarschijnlijk ga ik proberen om de BX te verkopen. Deze BX kost me teveel tijd. Ik kom nu ook bijna niet toe aan mijn GSA X1 en dat vind ik ook zonde. Daarbij heb ik dan ook nog mijn BX Deauville welke ik nu voor dagelijks vervoer blijf gebruiken.
Dus als er iemand wil….
Je hebt een pb
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Je hebt een pb
En ikzelf inmiddels het kentekenbewijs in mijn handen. De rest komt helemaal goed; op het inderdaad aardig doorzichtige subframe na is dit verder een vrij gaaf exemplaar. Wel wat optische puntjes hier en daar maar niks geks.
Dus - nu op naar het hoofdstuk “subframe gezocht…”
Ich bin ein Breaker
Mooi dat je deze prachtige trs in ere wil houden. Succes met de zoektocht!(al denk ik dat je dat subframe vrij snel gevonden kunt hebben)
B_iks schreef:Mooi dat je deze prachtige trs in ere wil houden. Succes met de zoektocht!(al denk ik dat je dat subframe vrij snel gevonden kunt hebben)
Dank je, ik hoop het wel. Het is nog zo’n ding met een dwarsbalk. Of die voor een automaat dan weer anders is - geen idee.
En het is inderdaad een heel schetig ding, verder niets wat niet met een beetje aandacht kan worden opgelost. Quo heeft er al heel wat mee te stellen gehad, dingen die mij dus hopelijk bespaard blijven.
Ich bin ein Breaker
ik doe dit nie rap.
maar als de agenda’s kloppen, dan ben ik genegen om kostenloos eea te monteren,,,, brrrr zei ik dit net>
mvgr wupke
karel schreef:karel schreef:Je hebt een pb
En ikzelf inmiddels het kentekenbewijs in mijn handen. De rest komt helemaal goed; op het inderdaad aardig doorzichtige subframe na is dit verder een vrij gaaf exemplaar. Wel wat optische puntjes hier en daar maar niks geks.
Dus - nu op naar het hoofdstuk “subframe gezocht…”
Karel, veel plezier met de BX. De auto is in ieder geval in goede handen terecht gekomen.
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
voor weinig heb ik nog een hele mooie donor Karel.
Een identieke witte uit januari 86 met zeer goed subframe, motir met 96.000 km, schitterend interieur etc. etc.
beek3762 schreef:voor weinig heb ik nog een hele mooie donor Karel.
Een identieke witte uit januari 86 met zeer goed subframe, motir met 96.000 km, schitterend interieur etc. etc.
Sja, het idee was om er eentje op de weg te houden, niet om een andere te slopen…
Ich bin ein Breaker
eventueel heb ik ook nog een bx 16trs voor je voor de onderdelen
intresse dan breng ik je wel in contact met de eigenaar
citroenc2 schreef:eventueel heb ik ook nog een bx 16trs voor je voor de onderdelen
intresse dan breng ik je wel in contact met de eigenaar
Hangt er vanaf wat er aan zit?
Het enige wat ik nu al weet is het voorsubframe en het rechter spiegelmechaniek, waarvan het pookje is afgebroken. En áls iemand nog een originele radio heeft die in dit type hoort (zo’n hoekig plastic Philips ding met een draaiende hefboom als wijzer) dan zou dat ook heel leuk zijn. Net als een setje blanke ruiten met alu-beslag.
Quo: nog meer wat je zo 1-2-3 te binnen schiet?
Ich bin ein Breaker
Een subframe heb ik wel. Eentje waar zo’n langsbalk aan hoort. Die balk heb ik ook, maar is demontabel. Als die niet rot is, kun je die altijd overschroeven.
Erg leuk dat jij hem gaat redden.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Een subframe heb ik wel. Eentje waar zo’n langsbalk aan hoort. Die balk heb ik ook, maar is demontabel. Als die niet rot is, kun je die altijd overschroeven.
Dat zou fantasties wezen!
Erg leuk dat jij hem gaat redden.
Ik hoop dat ik daar binnenkort nogsteeds zo over denk
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
hee Karel,
gefeli met de bix! Ik had ook interesse maar wilde eerst de kosten aan de digit afwachten…
Veel plezier ermee!
(en wel ff een eigen topic openen hè)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Welkom bij de Type-1 kliek!
Vee prrotekt ourr vamily, yoorr in goodd handz
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY