8 van de 17
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

Navigatie systemen
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 27 juli 2005 04:43 PM
  [ # 106 ]

Is er ook iets wat jij niet hebt??  Laughing

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 01 augustus 2005 10:58 PM
  [ # 107 ]

Zo, na lang klooien heb ik dan eindelijk TomTom werkend. Iedere keer als ik kaarten wilde installeren kreeg ik de melding dat er te weinig schrijfruimte was….
Een of ander PDA-forum leerde mij echter dat dit een struktureel probleem is bij versie 5. De CD naar de harde schijf kopieren en daarna installeren was de oplossing.

Je moet het maar weten!

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 01 augustus 2005 11:02 PM
  [ # 108 ]

Wat ook kan helpen is het toegangsbeleid van je kaartje wijzigen.

Nissan X-Trail ‘17
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 02 augustus 2005 03:36 AM
  [ # 109 ]
zandvoorta schreef:

Geen toegang tot schrijfstation is de melding steeds ja, met TT…...ik weet niet meer hoe ik het heb opgelost (zitten klojen), dacht eerst dat mijn Cardreader defect was. Surprisedops:

Overigens…..heb ik nu TT5 mobile op mijn Nokia 6670…werkend en al, dus de problemen met de GPS zijn ook opgelost.

Wel leuk hoor…..een 3-in-1 toestel…..Mobiel, camera en navigatie….met MP3 beltonen.

Ben er wel een paar weken mee zoet geweest, veel gelezen op forums welke wel of niet geschikt….enz.

Maar omdat de Nokia 6670 op de Tomtom-site als model te boek staat die werkt met TT5…ben ik daar maar naar gaan zoeken. Cool
(en gevonden)

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 02 augustus 2005 03:52 AM
  [ # 110 ]

Ik heb ook een 6670, waar ik Route-66 op heb gezet, maar echt handig vind ik het kleine schermpje niet en het invoeren is al helemaal niet makkelijk. Ik heb de GPS muis nooit gekocht voor mijn tel, aangezien ik losse draden niet echt handig vind.

Hoe doe jij dat adressen invoeren? voorheen had je een touchscreen en nu zit je te pielen met kleine toetsen?

Wat dat probleem van “geen toegang tot schrijfstation” betreft, dat heb ik ook gehad zonder cardreader maar met de kaart in de tel. en gebruik van de kabel. Na een paar keer proberen lukt het wel, vraag me niet waar het aan ligt, zal wel aan het type kaartje liggen RS-MMC???

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 02 augustus 2005 04:21 AM
  [ # 111 ]
zandvoorta schreef:

Dat lost dit probleem niet op. Tijdens de setup wordt er geprobeert temp-files in de bron-dir op de CD te zetten, dit kan natuurlijk niet. Dit is puur een programeerfout. Door de CD volledig op de HD te zetten werkt het wel.

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 augustus 2005 04:23 AM
  [ # 112 ]
ZX1.4i schreef:

Ik heb ook een 6670, waar ik Route-66 op heb gezet, maar echt handig vind ik het kleine schermpje niet en het invoeren is al helemaal niet makkelijk.
Ik heb de GPS muis nooit gekocht voor mijn tel, aangezien ik losse draden niet echt handig vind.

Hoe doe jij dat adressen invoeren? voorheen had je een touchscreen en nu zit je te pielen met kleine toetsen?

Met een Bluetooth GPS-muis HEB je helemaal geen *draden* Smile
Die GPS-muis kun je zelfs om je nek heen hangen (er zit een keykoord bij) en al fietsend of lopend navigeren.
Hij zou 24 uur kunnen werken op zijn ingebouwde accu, maar je kan natuurlijk in de auto ook het laadkabeltje erin laten zitten.

Bij mij ligt hij zelfs in mijn *nieuwe* opbergbakje onder de radio…hij hoeft geeneens boven op het dashbord te liggen….en OH ja, Juist de 6670 is zo makkelijk qua bedienen vanwege de 2 grote platte/vierkante toetsen naast de z.g. Joystick….daarmee kun je vrijwel ALLES doen….en omdat hij nu op een vaste houder zit naast de radio, hoef je niet steeds tijdens het rijden je MIO te bedienen met dat pennetje en dan aantikken….danwel met de PDA op je schoot. Confused
(dat was voor mij ook een belangrijk punt van aandacht)

Dit is em :
foto

Ik ben natuurlijk begonnen met die MIO met ingebouwde GPS, dus had er nog geen ervaring mee, maar omdat ik elke dag vrij intensief (als koerier) met navigatie werk en ik nu precies 1 jaar ervaring er mee heb….plus dat Renz de MIO er voor de *heb* er wel bij wilde hebben…ben ik hierop overgestapt.

Als jij de 6670 nog hebt….zou ik zeker eens zo’n muis overwegen…en dat kleine(re) schermpje…..: ik heb daar helemaal geen last van, ik Luister meer dan dat ik KIJK op het scherm.

Je moet er natuurlijk wel minimaal een 128 mb MCC kaartje voor hebben, om TT benelux mobile erop te zetten. Wink

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 02 augustus 2005 04:05 PM
  [ # 113 ]

Zo..ik heb ff een trap uitgedeeld…
Tomtom 5 weggeflikkerd, en tomtom 3 er weer op gezet….

Kom ik ook eens op tijd….

Sla hier rechts af Confused:

ER IS HIER EEN HEK…  TROL!

Mijn god…ik weet niet wat ze hebben uitgehaald
versie 3> C6
versie 5> Opel kadett!

Ik kijk er niet van op als tomtom snel met een andere versie komt….dit kost klanten!  wat een k#tversie!

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 02 augustus 2005 04:08 PM
  [ # 114 ]

Ik gebruik nog steeds TT5 :cheer4

Nissan X-Trail ‘17

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 augustus 2005 04:15 PM
  [ # 115 ]
zandvoorta schreef:

Ik gebruik nog steeds TT5 :cheer4

ikke niet… de mooie extra’s zijn weg…het is gewoon een goedkoop aftreksel van 3!  op een leuk kleurtje en een kantelbaar scherm na dan..

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 02 augustus 2005 04:19 PM
  [ # 116 ]
René van Maren schreef:

..het is gewoon een goedkoop ..

Goedkoop?? 20 euro!!! Twisted Evil  Wink

Nissan X-Trail ‘17

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 02 augustus 2005 04:25 PM
  [ # 117 ]

Das nog te duur Laughing

Wink

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 02 augustus 2005 04:34 PM
  [ # 118 ]

Toch heb ik nog niet echt problemen ondervonden met TT5, tuurlijk zijn de kaarten niet altijd up-to-date maar verder gaat het wel goed. Neem hem straks mee naar frankrijk, eens kijken waar we uitkomen, vast in polen Laughing

Nissan X-Trail ‘17

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 02 augustus 2005 04:52 PM
  [ # 119 ]

hahaha   mijn collega is naar dezelfde streek geweest als ik.
hij met 5 en ik met 3
hij stond dus steeds voor hekken, en het gebeurde ook regelmatig dat hij de tolweg af moest (betalen dus) om na één kilometer de tolweg weer op te gaan…

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 02 augustus 2005 04:57 PM
  [ # 120 ]

Ik had dezelfde ervaringen met TT5 op de PDA (Mio) als Rene…..en ik heb al eens geschreven dat er veel fouten zitten in TT5 Navigator…..maar nu ik een aantal dagen met de TT5 MOBILE heb gereden, ben ik nog geen Enkele fout tegen gekomen…(zoals via een Pompstation de router vervolgen e.d.).....ook ben ik er achter gekomen dat je meer geluidjes aan NP’s kunt toevoegen dan alleen de flitspalen. Surprisedops:

Heb nu een zachtjes klinkende *toet* toegevoegd bij elk benzinestation op 500 meter afstand (doe niet de standaard aangegeven 250 meter want dan ben je al te laat, tenzij je over het gras alsnog je bakkie koffie wil halen. Laughing
En elke dokter ook een zacht klinkend geluidje (je weet tenslotte maar nooit)....uiteraard de Sirene voor de flitspalen (goeie vondst van Tomtom)...en verder laat ik het erbij qua geluiden, anders wordt je Horendol van Pèèp, TOET…...Iiiiiiiii…enz.  Mr. Green

Neem daarbij ook nog eens de ingebouwde speaker voor handsfree bellen, Zonder extra microfoon (alleen wel wat harder praten als je 120 rijdt)....dus ook daarvoor geen extra dradentroep…....NEE, ik ben DIK tevreden met die Nokia 6670. Cool

Kleine minpuntjes zijn de (iets TE kleine) toetsen om te bellen en om op te hangen aan de zijkant, maar daar staan weer de grote toetsen om de Navi te bedienen tegenover.

Ook mooi is het dat je tijdens navigeren gewoon gebeld kan worden en opnemen, terwijl de Navi gewoon verder gaat. (bij Route 66 kletste dat Leidse kakmens met rollende R er gewoon tussendoor, ben benieuwd of dat met TT5 ook zo is) Wink

Profiel  

8 van de 17
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook