Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
zaterdag:
PrutsyLJ
Xsara_Coupe
voge
citroenc2zondag:
mathijsmaakt niet uit beide dagen mogenlijk
beerpeet
Serge
hel1
Simpele Ziel
Mechuccio
sans-pareil
mpostmamischien
Lelijke Eend
erik wijngaarden
Geachte gebruikers,
ciromobile 2007 is nog een paar maanden weg, maar we moeten nu al aangeven of we daar willen staan als club zijnde.
Nu was mijn voorstel om een soort CM team te maken die de stand gaat verzorgen en bemannen.
citroen-forum.nl kan wel zorgen voor de financiele ondersteuning zoals eten en driken en evt wat materiaal voor op de stand.
wie o wie heeft zin om mee te helpen hier aan ?
het gaat om 1 dag opbouwen en de hele dag de stand bemannen en de 2de dag weer de hele dag op de stand en daarna afbreken.
als je dit met een man of 3 a 4 per dag doet is het goed te den en heb je tijd zat om ( gratis ) de beurs af te struinen.
voordelen: gratis toegang, parkeren bij de ingang en als eerste de beurs op voor de reguliere bezoekers wat weer kans geeft om wat leuke koopjes te spotten.
reacties in dit topic of per pb.
liever niet via de mail
groet,
erik
In principe zou ik graag willen helpen. Ik dacht dat Citromobille op vrijdag, zaterdag, en zondag was? De vrijdag en zaterdag kan ik wel helpen.
Lijkt me leuk, wat houd dat bemannen van die stand precies in als ik vragen mag ops: ?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ivm mijn tak van werk is het wat lastig om zover vooruit te plannen, maar in principe wil ik op 1 van beide dagen wel meehelpen.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
PrutsyLJ schreef:
Lijkt me leuk, wat houd dat bemannen van die stand precies in als ik vragen mag ops: ?
gewoon op de stand hangen en een beetje uitleggen wat het forum is en doet
Serge schreef:Ivm mijn tak van werk is het wat lastig om zover vooruit te plannen, maar in principe wil ik op 1 van beide dagen wel meehelpen.
geldt ook voor mij
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Uiteraard wil ik ook wel helpen! Ik hou nog even een hele kleine slag om de arm wat beteft de data, maar voor zover ik nu kan zien heb ik dan niets…
Ik hoor het wel…
Xsara_Coupe
erik wijngaarden schreef:gewoon op de stand hangen en een beetje uitleggen wat het forum is en doet
De zaterdag kan ik. De zondag niet. Dus je mag mij opschrijven voor de zaterdag
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik wil er zaterdag ook wel een dagdeel staan hoor, heb geen voorkeur voor welk dagdeel.. Anders maken we gewoon een roostertje met tijden erbij enzo, kunnen we meteen zien wanneer er genoeg mensen staan en wanneer er nog mensen nodig zijn..
Ik zou ook het liefst zaterdag ingedeeld staan…
Lekker vroeg daar koopjes struinen
Xsara_Coupe
Ik wil ook wel meehelpen ! Maar ik weet nog niet op welke dag ik kan i.v.m. vervoer.
Schijt aan originaliteit.
als marco er is wil ik ook wel
Ik hoort net dat ik pas op 4 mei zekerheid kan geven hoe laat ik er ben ops:
Schijt aan originaliteit.
Ik wil ook wel komen opzich.
Vorig jaar was het best gezellezig met o.a. Mulder en Erwt en Ewwie
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ik wil ook wel komen opzich.
Vorig jaar was het best gezellezig met o.a. Mulder en Erwt en Ewwie
Was inderdaad leuk, ik stond wel niet op de stand maar ben er wel regelmatig langs gegaan
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Was idd gezellig en leuk om eens wat mensen in het echt te zien. Was voor mij de eerste (en tot nu toe enige) keer. Ik vermoed dat ik dit jaar op Citromobile iets bij de stand van de CX Club doe, dus ik kan helaas niets toezeggen. Maar gezien de reacties loopt het wel los met de bemensing van de forumstand.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”