Neehoor, gewoon aan een BX vast knopen. Wel hopen dat die na het vastknopen niet inzakt anders wordt die partytent de grond in getrokken (in het beste geval).
Schijt aan originaliteit.
Helaas moet ik me afmelden.. Ik krijg het financieel niet voor elkaar om daar te komen zondag. Ik heb vandaag nogal veel geld moeten uitgeven aan mijn bx, en ben nou al door mijn maandelijkse budget heen….
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
GoofBlikscha schreef:Helaas moet ik me afmelden.. Ik krijg het financieel niet voor elkaar om daar te komen zondag. Ik heb vandaag nogal veel geld moeten uitgeven aan mijn bx, en ben nou al door mijn maandelijkse budget heen….
Jammer! En niemand die uit de noord-oost hoek komt om je o te pikken?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Sjonge, kom er net achter dat de meeting op zondag is….
Ik had het in mijn gedachten staan als zaterdag….. ops: ops: ops:
Damn, nu moet ik m’n hele weekend ff anders inplannen.
Ach ja, ik zal er wel zijn zondag hoor.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Sjonge, kom er net achter dat de meeting op zondag is….
Ik had het in mijn gedachten staan als zaterdag….. ops: ops: ops:Damn, nu moet ik m’n hele weekend ff anders inplannen.
Ach ja, ik zal er wel zijn zondag hoor.
hehe, word iemand wakker hoor…
Wie heeft het over wakker???
ik ben al weer vanaf 6:30 wakker..
Emiel
Heeft er iemand nog een grijs bakje waar normaal gesproken je klokje in zit? ik heb het klokje niet nodig, alleen het bakje..
Wie o wie
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
GoofBlikscha schreef:Helaas moet ik me afmelden.. Ik krijg het financieel niet voor elkaar om daar te komen zondag. Ik heb vandaag nogal veel geld moeten uitgeven aan mijn bx, en ben nou al door mijn maandelijkse budget heen….
Gisteren toch nog een financiele meevaller gehad, en vandaag wat onderhoud gepleegd aan mijn vaders BX, dus ik heb weer genoeg geld voor een volle tank! count me in!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:GoofBlikscha schreef:Helaas moet ik me afmelden.. Ik krijg het financieel niet voor elkaar om daar te komen zondag. Ik heb vandaag nogal veel geld moeten uitgeven aan mijn bx, en ben nou al door mijn maandelijkse budget heen….
Gisteren toch nog een financiele meevaller gehad, en vandaag wat onderhoud gepleegd aan mijn vaders BX, dus ik heb weer genoeg geld voor een volle tank! count me in!
Een echte citrofiel zie je morgen!
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Helemaal top Lars!
Ik heb net de BX even op het handje gewassen en we zijn er klaar voor! Alleen jammer dat de pakketdienst vandaag geen nieuwe camera mee had genomen… Maandag nog maar eens zien.
- Ami Super
patje74 schreef:Helemaal top Lars!
Ik heb net de BX even op het handje gewassen en we zijn er klaar voor! Alleen jammer dat de pakketdienst vandaag geen nieuwe camera mee had genomen… Maandag nog maar eens zien.
Ik neem wel genoeg geheugenkaartjes mee, schiet je met mijn camera een aantal foto’s en leen je het kaartje even. Idee?
Het is hier nu net even droog dus ik gahet ergste even de auto afwassen, maar verwacht geen bling-bling!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ga ook een paar fotootjes maken
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bedankt voor het aanbod Patrick!
En ach, er zullen wel voldoende foto’s worden genomen denk ik zo… Zo erg is het nu ook weer niet. Alleen zat ik ij er een beetje op te verlekkeren.
- Ami Super
patje74 schreef:Bedankt voor het aanbod Patrick!
En ach, er zullen wel voldoende foto’s worden genomen denk ik zo… Zo erg is het nu ook weer niet. Alleen zat ik ij er een beetje op te verlekkeren.
Hier nog één, vandaar mijn aanbod. En Canon camera’s zijn top hoor om mee te werken….
Maar het lekkerste is natuurlijk je eigen camera, cker wanneer die nieuw is. kan je ‘m lekker uitproberen!
Ik verheug me ook al op de Chyparse meeting, daar komt zelfs een SM naar toe.