Alexxxxx schreef:En ook hier zijn de foto’s inmiddels door de mangel genomen, en online.
lekker zonnig!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
En dan hier wat fotomateriaal.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ik zal zo ook even wat fotos neerzetten, jammer van de regen maar evengoed leuk geweest!
hogervp schreef:En dan hier wat fotomateriaal.
Patrick
mooie foto’s, die witte cx had ik ook langs zien rijden ja die hy en 2cv ook op de heenweg
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
- Ami Super
Daan88 schreef:Ik zal zo ook even wat fotos neerzetten, jammer van de regen maar evengoed leuk geweest!
Op een gegeven moment reed je niet meer achter me. Was de diesellucht niet meer te harden??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Het was wel weer leuk zo’n meeting. Ik zat me zo eens te bedenken, dat dit de eerste keer was dat ik bij een Citroen forum meeting was met eigen Citroen. Jammer van het weer. We zijn nog ff bij Halbe de Meer langs gereden (bedankt Douwe voor het wijzen van de weg) en bij auto wout. Nog meer Citroens spotten.
Ik heb de foto’s nu ook bij mn reguliere personnwagenfoto’s gepost. ( http://buzzybeeforum.nl/viewforum.php?f=50 ) Kloppen alle namen, wie vult de paar namen aan die ik niet weet, en wie wil liever anoniem blijven?
- Ami Super
Alexxxxx schreef:Ik heb de foto’s nu ook bij mn reguliere personanwagenfoto’s gepost. ( http://buzzybeeforum.nl/viewforum.php?f=50 ) Kloppen alle namen, wie vult de paar namen in die ik neit weet, en wie wil liever anoniem blijven?
Top dat ik op je forum sta. Je mag zelfs mijn complete naam wel vermelden: Patrick Hogervorst.
Patrick
Leuk zo’n meeting dicht bij huis. Ik vond het zeker een succes, ook al zat het weer een beetje tegen.
Vond het ook nog wel grappig dat ik werd achtervolgd naar Harkema toe, en ik help graag mensen in de juiste richting
en @ alexxxxx ... die groene zx die je vandaag hebt gefotografeerd is dus van mij ... Douwe Gjaltema
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
die kleur van die CX is errug te gek zeg!
Patrick en Douwe, jullie namen staan er bij!
- Ami Super
Alexxxxx schreef:Patrick en Douwe, jullie namen staan er bij!
Top. Sta ik toch maar mooi tussen meer dan 10.000 foto’s!
Patrick
Alexxxxx schreef:Ik heb de foto’s nu ook bij mn reguliere personnwagenfoto’s gepost. ( http://buzzybeeforum.nl/viewforum.php?f=50 ) Kloppen alle namen, wie vult de paar namen aan die ik niet weet, en wie wil liever anoniem blijven?
Die witte JH-TN-92 is inderdaad van mij, waar je een vraagteken achter heb staan..
mn naam is evt. daan van der putten
auto type: bx 16 tzi
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Alexxxxx schreef:Patrick en Douwe, jullie namen staan er bij!
Ik ziet nog geen xm staan..
- Ami Super
Ijs schreef:Alexxxxx schreef:Patrick en Douwe, jullie namen staan er bij!
Ik ziet nog geen xm staan..
We staan onder Citroen personenwagens overige.
Ok, misschien niet wat je verwacht, maar we staan er wel mooi!!
Patrick