Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
bij citroen personenauto’s overige
edit: te laat
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Wat zijn we behulpzaam hë?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Daan88 schreef:Alexxxxx schreef:Ik heb de foto’s nu ook bij mn reguliere personnwagenfoto’s gepost. ( http://buzzybeeforum.nl/viewforum.php?f=50 ) Kloppen alle namen, wie vult de paar namen aan die ik niet weet, en wie wil liever anoniem blijven?
Die witte JH-TN-92 is inderdaad van mij, waar je een vraagteken achter heb staan..
mn naam is evt. daan van der putten
auto type: bx 16 tzi
Aangepast, dank je!
Dan maar even een XM en een Xantia topic aangemaakt, ik zal nog wel meer Citroën meetings gaan bezoeken, lijkt me wel gerechtvaardigd…. Binnenkort de GS(A)‘s, AXen en Ami’s er ook eens uit trekken….
- Ami Super
Alexxxxx schreef:Dan maar even een XM en een Xantia topic aangemaakt, ik zal nog wel meer Citroën meetings gaan bezoeken, lijkt me wel gerechtvaardigd…. Binnenkort de GS(A)‘s, AXen en Ami’s er ook eens uit trekken….
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
@ Alexxxxx
GR-LP-33, daar mag Lars Wullink bij
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Aangepast
Wat een verschil met het Audi-forum dit, daar werd hysterisch gekrijst dat ik toch echt alle kentkens weg moest halen, en niknames of zlefs echte namen vermelden was al helemaal uit den boze!
Gelukkig schamen Citroën-rijders zich niet voor hun auto
- Ami Super
Tja, Aldi rijders…. Kennelijk bang voor de gevolgen: dan kan achterhaald worden welk type ze werkelijk hebben: toch weer een instappertje.
Patrick
Merk en type: Citroën BX
Eigenaar: 2cvman
Type is een Chic en naam mag er ook wel bij: Age Dijkstra.
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
Alex, de mijne staat helemaal goed, thx!
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
abxsport = Alef
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
abxsport schreef:abxsport = Alef
Je weet wel, diegene die het laatst kwam en het vroegst (en het snelst, man, wat een heerlijk geluidje!!! ) weer weg was!
Alexxxxx schreef:Dan maar even een XM en een Xantia topic aangemaakt, ik zal nog wel meer Citroën meetings gaan bezoeken, lijkt me wel gerechtvaardigd…. Binnenkort de GS(A)‘s, AXen en Ami’s er ook eens uit trekken….
XM met ND-PZ is van mij, Erik Bruinsma
Alles is weer bijgewerkt
Het moge tijd worden
Ik weet niet of mijn foto’s al in dit topic staan, maar als ze er nog niet in staan zet ik ze er morgen even in aangezien ik zo moe als een hond ben.
Schijt aan originaliteit.