patje74 schreef:18 februari kan ik niet, ik zit dan de hele dag in de sauna. (ter ere van mijn eigen 33 jarige bestaan )
Dat zou wel jammer zijn als je er niet bij kan zijn
Een andere dag dan misschien??
BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht
Verder met een Renault Clio uit 2006
dan maar 11 februari…........... :
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Denk dat ik dan wel kan, maar weet niet wat mijn vriendin van plan is…
abxsport schreef:Denk dat ik dan wel kan, maar weet niet wat mijn vriendin van plan is…
Die gaat mee!!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
2cvman schreef:patje74 schreef:18 februari kan ik niet, ik zit dan de hele dag in de sauna. (ter ere van mijn eigen 33 jarige bestaan )
Dat zou wel jammer zijn als je er niet bij kan zijn
Een andere dag dan misschien??
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was er dan ook een meeting in heusden
Xsara_Coupe
Hmm ja, 25 februari dan??
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Doe inderdaad maar rond de 25e of zo. 9 t/m 11 februari is het WK allround schaatsen en daar wil ik deze keer niks van missen. Een polletje is misschien zo gek nog niet. Helaas kan je het niet altijd iedereen naar de zin maken, dat begrijp ik best wel.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ja,.................hallo dan is er ook een meeting in tokio en ook wel eentje in japan of was er dan ook al een meeting in australie…......
heusden: tjee…............. als 1 van ons friezen naar den bosch of eindhoven gaat laat het dan fff weten dan kunnen we een andere datum afspreken anders dit heel gauw vergeten.
anders blijven aan de gang
alhoewel; dan kan ik mischien ook niet want dan is (geloof ik) m’n schoonmoeder 27 jaar getrouwd
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Misschien toch maar een polletje dan met een aantal data? Kijken waar de meeste stemmen naar toe gaan.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ben voor 11 feb.
Het is en blijft een vrijblijvende meeting zonder organisatie, wie komt komt en wie niet kan helaas lijkt mij, het is de bedoeling om gewoon vrijblijvend met je Bx of visa of wat anders te komen bijkletsen, niet meer en niet minder…
Emiel
Zo, ff een poll toe gevoegd. Ben benieuwd.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
OK, ik ben voor de 25e gegaan, de 18e kan ik niet maar verder maakt het mij niet echt uit.
Desnoods kom ik op de fiets
Alleen geloof ik dat 11 februari LE wat onderdelen voor zn eend wilde halen, en ik heb hem beloofd dan te taxiën, dus bij voorkeur een andere datum.