He..Hogervp komt ook zie ik? Leuk…ook maar ff langs hobbelen..
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Spreek ik jou opok meteen eens een keer. Altijd leuk die meetings. Niet uit te leggen aan anderen wat er nou leuk aan is om op een parkeerplaats met anderen te ouwehoeren over ons geliefde merk!
Nog een weekje wachten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik vertrek zondag ochtend om 10 uur in Oudkarspel… wij (ik en me vriendin) gaan eerst even langs een vriendin in Leeuwarden.. en om 1uur kunnen jullie mij verwachten..
Maar waar word nou exact verzameld (adres?)
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
De aanvang is om 13:00 bij de Grote Wielen, zullen we dan maar om 12:30 bij Crystalic (het glazen gebouw) afspreken voor de colonne vanuit H.Holland?
patje74 schreef:De aanvang is om 13:00 bij de Grote Wielen, zullen we dan maar om 12:30 bij Crystalic (het glazen gebouw) afspreken voor de colonne vanuit H.Holland?
Voor de mensen met een tomtom of ander beter ander apparaat
Crystalic
François Haverschmidtwei 2
Leeuwarden
Restaurant de Grote Wielen
Bûtlân 1
8926 XH Leeuwarden
( leven google!)
- Ami Super
patje74 schreef:De aanvang is om 13:00 bij de Grote Wielen, zullen we dan maar om 12:30 bij Crystalic (het glazen gebouw) afspreken voor de colonne vanuit H.Holland?
12.30 uur is prima. Dave, bedankt voor de adressen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
en mijn adals .. nee grapje
Ik ben ook om 12:30 bij het glazen gebouw!!!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
BX19trs schreef:Ik ben ook om 12:30 bij het glazen gebouw!!!
Emiel
idem
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Ik hoop ook aanwezig te zijn, nu de BX perikelen bijna over zijn. Ik vroeg me verder af of er ook nog airco bixjes komen, ik wil wel eens zien hoe dat zooitje bij jullie in elkaar geschroeft zit
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Hey wat leuk, wéér een meeting.
Elk weekend van deze maand al een meeting gehad, dus lijkt me leuk om ook ff langs te komen. Ik moest sowieso nog met een vriendin in Fryslân afspreken, dus kan dan een paar dingen combineren.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mededelen dat ik ook kom! Lijkt me een erg leuk begin van de vakantie!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
- Ami Super
XBXG schreef:Hey wat leuk, wéér een meeting.
Elk weekend van deze maand al een meeting gehad, dus lijkt me leuk om ook ff langs te komen. Ik moest sowieso nog met een vriendin in Fryslân afspreken, dus kan dan een paar dingen combineren.
Hey Wout, leuk dat je ook langskomt. Laat het nou minstens 16 jaar geleden zijn dat ik in BX automaat heb gereden (een witte 19TRI Break).... Hoe rijdt zo’n automaat ook weer?
Patrick
GoofBlikscha schreef:Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mededelen dat ik ook kom! Lijkt me een erg leuk begin van de vakantie!
Uitgezonderd die vakantie geldt voor mij het zelfde.
Is er iemand met wie ik mee zou kunnen rijden ? Anders moet ik met de bus.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:GoofBlikscha schreef:Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mededelen dat ik ook kom! Lijkt me een erg leuk begin van de vakantie!
Uitgezonderd die vakantie geldt voor mij het zelfde.
Is er iemand met wie ik mee zou kunnen rijden ? Anders moet ik met de bus.
Als jij er voor zorgt dat de Visa het zondag goed doet, haal ik je van huis Als ik op de fiets kom, zal dat niet gaan.