Heee kijk de opkomst wordt toch nog helemaal top!!!
Moeten we dat restaurant niet ff inlichten???
LE——> als je naar leeuwarden kunt komen dan kun je wel met mij meerijden en/of zelfs eventueel in min visa rijden oid, die moet ook ff geshowed worden!!
Emiel
Wordt idd een drukke boel als ik het zo hoor! Ik ben benieuwd!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik heb het topic even plakkerig gemaakt.
Plakkerig? ik heb de BX net gepoetst!!!!!
Emiel
Heb geen tijd om die van mij te poetsen, maja t is een gebruiksvoorwerp. Als je m poetst is ie een dag later weer vies…
abxsport schreef:Heb geen tijd om die van mij te poetsen, maja t is een gebruiksvoorwerp. Als je m poetst is ie een dag later weer vies…
Als ik een goede Sport zou bezitten zou die ook glimmen als een geoliede t#*t in de maneschijn
Emiel
Gelukkig doet ie dat meestal ook wel. Werk alleen nu 6 dagen per week, dus dat wassen en poetsen schiet er wel eens bij in.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
abxsport schreef:Gelukkig doet ie dat meestal ook wel. Werk alleen nu 6 dagen per week, dus dat wassen en poetsen schiet er wel eens bij in.
Ik zou net zeggen! Afgelopen zaterdag stond ie mooi te glimmen bij het Sixmaplein. Mijn wagen is een zwijn momenteel…
Ik heb de kleur mee denk ik, van afstand ziet ie er iig wel schoon uit Die van mij stond uiteraard binnen, heb geen parkeerkaart, maar dr stond ook nog een BX buiten. Volgens mij een chic met aparte velgen.
BX19trs schreef:Heee kijk de opkomst wordt toch nog helemaal top!!!
Moeten we dat restaurant niet ff inlichten???
LE——> als je naar leeuwarden kunt komen dan kun je wel met mij meerijden en/of zelfs eventueel in min visa rijden oid, die moet ook ff geshowed worden!!
Emiel
Als dat zou mogen
patje74 schreef:abxsport schreef:Gelukkig doet ie dat meestal ook wel. Werk alleen nu 6 dagen per week, dus dat wassen en poetsen schiet er wel eens bij in.
Ik zou net zeggen! Afgelopen zaterdag stond ie mooi te glimmen bij het Sixmaplein. Mijn wagen is een zwijn momenteel…
Hij knort tevreden ?
Schijt aan originaliteit.
Ik kom ook wel even aangehobbeld in me nieuwe aanwinst..
Word gezellig inderdaad..
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
Komt er toevallig ook nog iemand in een bx 16v? Ik heb soms nog wel eens wilde dromen over die auto’s ops:
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Sport ook goed?
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V