Ijs Geplaatst: 10 Feb 2007 19:54 Onderwerp:
Morgen ga ik niet naar de meeting omdat er nog teveel aan mankeert wat gemaakt moet worden, morgen staat op de planning:
bale heb ik weer mijn sunroof kap niet er da’s niet tof
kl*te voor je die troubles.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Poeh..
Vandaag opgestaan om 8 uur om wellicht toch nog naar het zuiden af te kunnen reizen voor meeting..
Niet gelukt!
Vandaag—>
- Koppelingskabel goed gesteld
- nieuwe slangen gemonteerd voor intercooler
- Intercooler -> spruitstuk pakking gefixd
- Stationair toerental afgeregeld
- Dieselretourleidingen van verstuivers vervangen
- Verstuivers aangedraait
- KVS sensor schoongemaakt
Wat staat er nog op de planning voor vandaag
- Achterlicht fixen
- Snelheidsmeter weer aansluiten (oeps)
Ik ga dus maar weer verder!
Respect, Ijs!
Ik zou er al de hele dag over doen om het stationaire toerental af te stellen ops:
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ijs, het valt niet echt mee geloof ik. Knap dat je het allemaal zo oppakt. En ik weet zeker dat je er straks een mooie BX op nahoudt.
Suc6 verder met de BX-queste!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Voor harm niet geheel onverwacht maar
deze bx gaat weg..
Ik heb de kans gekregen om voorlopig iets nieuwers te rijden; icm met me 40 uurige stage en het gemis aan een garage ben ik vele avonden kwijt aan sleutelen en reparaties. Hij mag dan nu ook weg voor een leuk bod.
Ijs schreef:Voor harm niet geheel onverwacht maar
deze bx gaat weg..
Ik heb de kans gekregen om voorlopig iets nieuwers te rijden; icm met me 40 uurige stage en het gemis aan een garage ben ik vele avonden kwijt aan sleutelen en reparaties. Hij mag dan nu ook weg voor een leuk bod.
dat is ook zuur .. nu alweer geld en moeite aan besteed, hopelijk krijg je er nog iets van terug.
Succes met de verkoop
Citroën D Special 1970
OscarTZDTurbo schreef:dat is ook zuur ..
Hoezo?
Zeker niet, al materiaal voor maken en repareren heb ik al in huis..
Ijs schreef:Zeker niet, al materiaal voor maken en repareren heb ik al in huis..
Toch snap ik het allemaal niet helemaal. Ik ben ook niet elke avond aan het sleutelen, en rijd ook met een BX. Moet ook elke dag ermee naar mijn werk. Dus ergens gaat er wat mis in dit verhaal bij jou.
Overigens wel benieuwd wat je nu gaat rijden…....
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
mpostma schreef:OscarTZDTurbo schreef:dat is ook zuur ..
Hoezo?
ja gewoon, ik neem aan dat hij wel redelijk blij met de auto is en hem dan nu alweer moeten verkopen ... maar ja hij krijgt er dan wel iets voor terug natuurlijk (lease auto ofzo?)
Citroën D Special 1970
Hmm, ik snap niet dat je al die inversteringen doet en er toch niet mee doorgaat… Zoals Stoterstangen90 al aangeeft is het een en ander best te combineren.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Mja, hoewel ik het er ook mee eens ben zeg ik wijselijk niks
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
stoterstangen90 schreef:Ijs schreef:Zeker niet, al materiaal voor maken en repareren heb ik al in huis..
Toch snap ik het allemaal niet helemaal. Ik ben ook niet elke avond aan het sleutelen, en rijd ook met een BX. Moet ook elke dag ermee naar mijn werk. Dus ergens gaat er wat mis in dit verhaal bij jou.
Overigens wel benieuwd wat je nu gaat rijden…....
Ik heb er geen tijd voor om ook nog eens ‘s avonds te klussen, heb nog andere dingen. Klussen is leuk als hobby; niet als must om weer op je werk te komen. Wat er komt is nog niet bekend, Citroen heeft altijd de voorkeur; xantia, xsara en xm.
OscarTZDTurbo schreef:
ja gewoon, ik neem aan dat hij wel redelijk blij met de auto is en hem dan nu alweer moeten verkopen ... maar ja hij krijgt er dan wel iets voor terug natuurlijk (lease auto ofzo?)
Tis geen lease auto
XBXG schreef:Hmm, ik snap niet dat je al die inversteringen doet en er toch niet mee doorgaat… Zoals Stoterstangen90 al aangeeft is het een en ander best te combineren.
Investeringen? Alle nodige materiaal voor reparaties heb ik nog liggen, auto krijgt netjes een nieuwe apk en gaat dan weg.
Simpele Ziel schreef:Mja, hoewel ik het er ook mee eens ben zeg ik wijselijk niks
SZ, dat doe je goed..
Ik sleutel aan mijn huidige rij auto echt niet meer dan nodig is, en als dat een uur per maand is, dan is het veel.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.