ik heb mijn sleutel hersteld gekregen, er waren enkele printbanen dood door het uitlopen van de batterijen. nu knippert het ledje terug als ik op de knop druk, en ik zie het infraroodlampje ook wat oplichten in het donker, maar de infraroodsensor aan de interieurlampjes vanvoor werkt niet. thans daar zijn alle componenten goed van, ik heb ze allemaal nagemeten. heeft iemand dit nog voorgehad?
en klopt de code van de sleutel wel, en is er een manier om deze her in te stellen?
BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht
Totaal aantal Berichten: 247
Geregistreerd: 13-04-2006
- AX 1.1 TGE Injecton
- XM V6 12V Exclusive automaat
Infrarood
Als het goed is kan je het infraroodled NOOIT zien ook niet in het donker, de goede manier om te controleren of deze werkt is om die voor een webcam of camera van een mobiele telefoon te houden, deze kunnen infrarood wel waarnemen en dus kan jij dan op je display zien of het allemaal werkt.
Groeten Gijs
Mijn fijne XM heeft inmiddels ruim 400.000km gelopen en rijdt nog fantastisch!
Hmm IR??
Werkt het bij een type 1 op IR ??
Ik meen dat het RF was.
(IR=Infra Red, RF=Radio Frequency)
De tip van Chevron vind ik overigens wel goud waard.
Misschien een oude bekende truc, maar ik kende hem nog
niet.
Wat je ook kan doen, is kijken of een Self learning universele
afstandbediening hem kan lezen. Maar alleen als die compatible
is met het protocol en format wat de afstandsbediening geeft.
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
verdomd dat geintje met je gsmcamera en een IR werkt
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
René van Maren schreef:verdomd dat geintje met je gsmcamera en een IR werkt
Hier ook
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
ik heb geprobeerd, en jaja er komt een lichtsignaal uit mijn afstandbediening. ik heb infrarood, want aan het dakraam bij de lapmpjes zitten 3 IR sensoren. ze zijn mooi aangesloten maar het geeft geen kik. ik heb alle printjes gecheckt en ook de componenten en er lijkt niks mis, alles werkt, en geen slechte contacten op de printen.
alle zekeringen zijn goed… er zit iets scheef met de elektriciteit maar ik weet niet wat. mijn verlichting blijft steeds branden en mijn deurcontacten zijn allemaal open als ik alle deuren sluit.
onder het handschoenkastje heb je verschillende blokjes:
1. blauw waar de dimmer insteekt
2. klein zwart waar een relaisschakeling insteekt, zit aangesloten op ronde witte connector
3. een groter plat zwart met 2 relais voor de deuren
4. een dik zwart met diodes waavan ik de functies niet ken
5. dan heb ik nog een zwarte ronde connector, exact dezelfde als die voor het relais. ik ken de functie er niet van maar er is niks op aangesloten. er komen 2 dikke gele draden uit, en die lopen oa naar de deuren, dus ik denk dat dat iets met de sloten te maken heeft…??
help!!!
BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht
???????????
BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht
ik heb een HF kit die universeel werkt. ik steek die er wel op. IR vinnik ook ni echt handig omdat je moet gaan richten…
BX 1.6i ‘93 verkocht
XM 2.1 ‘91 verkocht
BMW 525 2.5D ‘00 verkocht
C5 2.2HDI FAP AUT ‘05 verkocht
Berlingo 1.6 HDI 75pk gekocht
BMW 525 2.5DA ‘06 gekocht