2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
DS Turbo
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 08 februari 2007 03:32 PM
  [ # 16 ]
T(h)ijs schreef:

Ik heb mijn excuus, het was nog vroeg. Maar idd, turbo != compressor zoals ze ook op de sterren zitten.

Maar Waterman, hoe zit het dan met dat Scram verhaal voor de Gendarmerie DS’en?

De SCRAM compressor is dus een mechanische Rootscompressor, aangedreven door de nokkenas en wordt ingeschakeld met een electromagneet bij volgas geven. Dan wordt er ook extra benzine ingespoten. Vermogen gaat dan kortstondig van 100 pk naar 150 pk, in het geval van een DS21 blok. very good

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 08 februari 2007 03:53 PM
  [ # 17 ]

Duidelijk!

En je blok ligt in no-time aan gort…

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook