Is het normaal dat bij vorst de deuren van de XM automatisch weer op slot springen? Beetje lastig als je de motor stationair hebt lopen om de voorruit even te verwarmen. Gelukkig nog een sleutel anders had ik toch een mooi probleem gehad . Helaas lag die sleutel wel in een garage 5 km van huis. Beetje jammer. Voortaan de auto maar opwarmen met een deurtje open .
Gerben
Een beter rijden begint bij jezelf!
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Het kan zijn dat je accu bijna leeg is.
Gr,
Citrophile
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Bedankt Citrophile ik zal het in de gaten houden. Waarschijnlijk kom ik erachter als het te laat is maar dat is een probleem voor later.
Gerben
Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Citrophile schreef:Het kan zijn dat je accu bijna leeg is.
Lijkt mij sterk,want als de motor draait komt er +/- 14 V op de accu polen te staan i.v.m. opladen v/d accu,of de dynamo moet niet goed werken.Ik zou alle multi-connectors tussen stijl en deuren nakijken/reinigen i.v.m. een lekstroom.
ReginoC5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Ik ga wel het een en ander nakijken regino. ben toch aan wat klein onderhoud toe. de sproeier van de ruitenwisser doet het ook niet meer en de radio is nog steeds niet aangesloten. dus volgend weekend klus weekend
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Regino schreef:Citrophile schreef:Het kan zijn dat je accu bijna leeg is.
Lijkt mij sterk,want als de motor draait komt er +/- 14 V op de accu polen te staan i.v.m. opladen v/d accu,of de dynamo moet niet goed werken.Ik zou alle multi-connectors tussen stijl en deuren nakijken/reinigen i.v.m. een lekstroom.
ReginoToen ik bij de Peugeot dealer werkte, heb ik in de showroom al een paar keer meegemaakt bij splinternieuwe 306en dat de deuren op slot gingen en daarvan was de accu bijna leeg. Tuurlijk dit hoeft niet het probleem te zijn, maar wel om er rekenig mee te houden.
Wat jij aangeeft heeft ook invloed op de werking.Gr,
CitrophileCitroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !