En wat hebben jullie voor foto’s gemaakt?
Ik heb me erg vermaakt, heb een stukkie in de rashiet 16v mogen sturen dus mijn dag niet meer stuk.
Foto’s komen nog…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Kom maar op met de foto’s. Ik kon er deze keer niet bij zijn, helaas. Jullie hebben wel zo’n beetje hetzelfde weertype als vorig jaar bij de voorjaarsmeeting in Abbenes. Ik vermaak me nu maar met het schaatsen, maar houd meteen dit draadje in de gaten. Verras me maar met mooie plaatjes!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ben ook weer thuis. Ik heb geen foto’s gemaakt, maar ik zag een paar aardige camera’s voorbij komen dus er zal vast wel wat moois gemaakt zijn denk ik.
@nico: je rijstijl is er trouwens nog niet echt op vooruit gegaan
Zo, ik ben ook net weer terug….was reuze gezellig allemaal, veel oude bekenden weer gezien (o.a. Harm, Wouter, Marten, SZ, Lucas, Sohail, Carolien….enz…enz..)
Koffie en broodjes waren ook prima geregeld en als het ging regenen konden wij lekker droog staan…dus hulde aan Xsara Coupe.
Ik heb weer eens een GTI stuurtje in de BX, had Thijs meegenomen voor SZ…en Harm heeft me even geholpen, omdat ik dacht dat er in mijn oude stuur wel een losse ring zou zitten die overgezet moest worden, maar helaas was het er eentje met een aluminium gegoten ring….dus moet ik die ring nog even ergens op de kop tikken.
Maar het voelt weer lekker aan, een GTI stuur….zelf maar even de RAW terug zetten, alhoewel het op rotondes wel weer makkelijk is als hij niet terugslaat.
Helaas deed mijn digitale camera vreemd, dus ik heb geen foto’s kunnen maken. ops:
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Het was een leuke meeting met een flinke opkomst.
Organisatie bedankt, ik heb het best naar mijn zin gehad!!!!
Fotoos:
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
CitroenAZU schreef:Het was een leuke meeting met een flinke opkomst.
Organisatie bedankt, ik heb het best naar mijn zin gehad!!!!
Fotoos:
Mooi setje foto’s Martijn. Vooral de detail foto’s springen eruit. De binnenzijde van het portier vd C6 is mijn favoriet.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik vond het ook erg leuk, ondanks dat ik eerder weg moest. Mijn XM viel wel in de smaak, alleen jammer dat het binnenverlichtingsrelais al uit de sloop XM was gehaald Ik ben met de C4 verder gereden, de XM staat daar nog en die haal ik straks weer op!
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Re: Napraten Heusden topic…
Simpele Ziel schreef:En wat hebben jullie voor foto’s gemaakt?
Ik heb me erg vermaakt, heb een stukkie in de rashiet 16v mogen sturen dus mijn dag niet meer stuk.
Foto’s komen nog…
Ik wil niet heeeel vervelend zijn, maar was jij dat figuur dat in die AX de straat op en neer aan het scheuren was?
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Het hoogtepunt van deze meeting vond ik toch wel die schitterend MOOIE BX 1.9 TZI…in een aparte kleur lichtrood mettalic die daar stond.
Hij was meen ik net van 1990 (XX- kenteken)...ik heb zelden zo’n mooie kleur gezien….dan valt dat groen metallic van onze BX’en toch wel tegen hoor. ops:
De eigenaar moet nog maar even de kleur hier noemen, hij zei het wel tegen me maar ik ben het alweer vergeten.
Er schijnt nog maar 1 andere BX in dezelfde kleur in NL rond te rijden.
En NEE….helaas kan een C6 mij niet bekoren, ik heb er even in gezeten….maar er kan toch niks tippen aan een BX met GTI stoelen hoor
ik vond het geweldig om zo van iedereen eens wat te zien mooie wagens allemaal lijsters.
ook het poets event kwam de bx 16v wel ten goede .
een bedankje voor de organisatie is hier wel op z’n plaats.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Re: Napraten Heusden topic…
bxsport.com schreef:Simpele Ziel schreef:En wat hebben jullie voor foto’s gemaakt?
Foto’s komen nog…Ik wil niet heeeel vervelend zijn, maar was jij dat figuur dat in die AX de straat op en neer aan het scheuren was?
oh oh oh nico, weer met die winkelwagen aan het scheuren van je..
echt goed georganiseerd,
een pluim voor marco en ieder die hier aan meegeholpen hebben,
kortom een prachtige dag
groeten
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
uitstekend georganiseerd!
ff lekker kunnen voelen aan zo’n C6…!
nu ns ff kijken of ik mn camerainstellingen een beetje goed had staan…
Achja, als ik rustig had gereden was het niemand opgevallen dat ik rustig rijd, dus ach, ff een keertje scheuren
Het imago van petje met een GTI raak ik toch al niet meer kwijt
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 581
- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
met zulke acties doe je jezelf eerder een ander soort imago aan…....
Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
TOP ik kan niet anders zeggen,marco en fam hebben erg hun best gedaan, ik heb er ook weer veel bij geleerd.
CitroenAZU heeft mooien plaatjes geschoten, ik mis alleen een plaatje van mijn dame ( de enige XMbreak die er was).
Toch een geslaagde dag op naar de volgende meeting.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “