Azu ,
Kom je dan een volgende keer in een mooie 2 cv
( AZU heet dat geloof ik ) zoals op je avatar .
Ook schitterend om te zien maar dan wel live de volgende keer .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Prima,
...maar dit was de enige eend van me die nog niet naar een Citroen forum meeting is geweest dus ik dacht laat ik hier maar mee gaan… Tevens is dit mijn pekeleend en rij ik liever niet met pekel met de besteleenden.
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Franx schreef:PHoskam schreef:
dat ‘poetsen’ van die lui dat leek echt nergens op, alleen het vuil verdween, met de juiste combo meguiars krijg je zelfs z’on vaal rode bx weer echt rood, dat materiaal wat zij erop smeerde deed zo goed als niets.
Bedankt voor het kompliment. Typische opmerking voor iemand die met zijn handen langs de kant ‘McGiver-polish’ heilig staat te verklaren.
Heb je er zelf mee gewerkt? Niet, lijkt me.De bedoeling van 2clean was ook om mensen zelf te laten poetsen met hun middelen om er kennis mee te maken. Slechts één persoon was bezig om het te proberen. Oja, en ik… Uit interesse, ik heb verder geen binding/belang bij 2Clean. Maar organiseer binnenkort een poets-meeting voor het Audi-forum. Sorry dat mijn/ons geklungel je stoorde.
Maar als je een auto goed wil poetsen moet er ook een iets betere voorbereiding aan vooraf gaan qua wassen en polijsten! Je kunt niet verlangen een ‘vuile’ auto er binnen 1 uurtje blinkend nieuw bij te laten staan. Dat is mij nog nooit gelukt (ook niet toen ik nog professioneel poetste)Qua product viel het mij niks tegen in ieder geval.
Ik heb niet met die materialen gewerkt nee, maar werk zelf bijna dagelijks met de professionele lijnen van 3m en meguiars en daar haal je in de zelfde korte tijd en met dezelfde korte voorbereiding meer resultaat mee dan met de spullen die op de meeting gebruikt werden.
ik werk zelf veel met een roterende machine en ben vaak nogal kritisch, misschien soms wel te…......vandaar mijn opmerking
mocht iemand het verkeerd opvatten dan hierbij mijn excuses
voorbeeldje
http://www.personeel.unimaas.nl/schrijnemeeckers/meguiars/15 oktober 2005/2.jpg
http://www.personeel.unimaas.nl/schrijnemeeckers/meguiars/15 oktober 2005/6.jpg
maare nu weer ontopic
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Caroline81 schreef:
@nico: je rijstijl is er trouwens nog niet echt op vooruit gegaan
Och, het is maar net hoe je het bekijkt
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Simpele Ziel schreef:Caroline81 schreef:
@nico: je rijstijl is er trouwens nog niet echt op vooruit gegaan
Och, het is maar net hoe je het bekijkt
‘t Is meer dat z’n rijstijl meestal zo hard vooruit gaat
Valt mee, van mij had de colonne op de snelweg best een tandje lager mogen rijden hoor…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Wat mij betreft een zeer geslaagde dag. Erg goed georganiseerd, gratis koffie, broodjes bijna voor niets en een grote ruimte om droog te kunnen staan (was wel hard nodig met dat wisselvallige weer ) Dus hulde aan de organisatie! Ook de sloop-xm was erg geslaagd, ik ben nu een paar tweeters rijker
Erg lang ben ik nog niet actief op het forum, dus ik kende nog niemand ops: Maar vond het erg leuk om de mensen achter de berichten te ontmoeten.
Ik was het trouwens inderdaad die met Bram heeft gereden. Wat stuurt zo’n bx met Xantiapomp licht zeg Echt bijna ongelooflijk!
Erg apart trouwens dat ik iets onder mijn motorkap had zitten, wat er vrij origineel uitzag en waarvan niemand met zekerheid kon zeggen wat het was. Uiteindelijk hebben we beredeneerd dat het wel eens iets van de startonderbreker kon zijn maar echt zeker wisten we het niet
Ik hoop dat ik ook op de voorjaarsmeeting kan komen, lastig met dat onregelmatige werk wat ik doe.
Ik ben er ook weer aan herinnerd om een rol ducktape te gaan kopen voor in de auto. Zonder dat had mechuccio niet verder kunnen rijden Dat drukte me weer eens met de neus op de feiten. Mooie 16v trouwens, helemaal na de poetsbeurt!
Ik kijk uit naar de volgende keer, ik hoop dat iedereen die er gister was dan ook is! Het liefst zelfs nog meer.
Eveneens ben ik tevens ook.
Hehe, Hilversum begint nog eens een echt BX-dorp te worden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- C5 2.0 16v HDi Break
XBXG schreef:Hehe, Hilversum begint nog eens een echt BX-dorp te worden.
Ja echt, en dat is een goede zaak! Jij woont dus ook weer in Hilversum? Wel zwaaien als we elkaar tegenkomen hè
- C5 2.0 16v HDi Break
mssl schreef:@knackor was een mooie BX break zeg! Was ook erg leuk om even met je te babbelen Zo leer je weer wat nieuwe mensen kennen…..valt me altijd weer tegen op een meeting met hoeveel mensen je praat ops: ! Achteraf had je nog veel meer willen zien/spreken e.d.
Maarja…...das mooi voor de volgende keer
Dank je, jouw 16v zag er ook erg netjes uit! En vond het ook leuk om de man achter het ‘distributiedrama’ te hebben gesproken Erg prettig dat je auto weer goed rijdt enzo. Hij staat ook op de foto, met nico achter het stuur!
Ik heb ook een hoop mensen gesproken maar ik zit me ook te bedenken dat er een hoop mensen rondliepen waar ik eigenlijk bijna tot niet mee heb gesproken ops: Ik ben slecht Maar daarvoor hebben we de volgende meetings!
knäckor schreef:Wat stuurt zo’n bx met Xantiapomp licht zeg Echt bijna ongelooflijk!
Ja….je had de opmerkingen van o.a. Marten moeten horen toen we bij mijn geopende motorkap stonden te kletsen….zoals : wanneer gaat ie weg, dan wil ik die pomp er wel uitslopen (en nog wat bruikbare onderdelen van de 1.9D)
Is de sloop-XM er nog?
Spreek net een collega van me waar ze in het parkeervak tegenaan hebben gezeten… Hij zoekt een groene voorbumper, voorspoiler en grille.
Nou weet ik nix van XM, zijn wagen is van ‘95, dus ik weet niet eens of het past, maar áls het er nog is (toen ik wegging zat de bumper er iig nog aan?!)
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- C5 2.0 16v HDi Break
Trouwens Wouter, je vertelde dat je mijn vorige bix wel eens op de foto had gezet in Hilversum. Heb je die foto nog?
Hij was te kaal voor woorden, slingerraampjes, alle deuren met de hand, geen stuurbekrachtiging… Maar wel een GTi-interieur, goede motor en goede vering en toch vond ik hem er wel stoer uitzien
let trouwens niet op de dobbelstenen die ik er op de foto nog in had hangen
woutersmits schreef:stond/staat er niet een bx te koop in de (idd heel mooie) kleur, iets met bruin interieur ofzo?
edit: ik had pagina 5 blijkbaar overgeslagen….. jullie lullen ook zoveel.. ops:
Is de 16 TRI die hier ook op het forum wordt aangeboden. Lijkt een prachtige auto te zijn.
knäckor schreef:let trouwens niet op de dobbelstenen die ik er op de foto nog in had hangen
Waarom niet? Was ooit een veelgevraagd accesoire in menig auto?!
Tenslotte zijn de dobbelstenen niet fout, maar de combi dobbelstenen/chauffeur/auto (als in dobbelstenen/sjonnie/manta)
Ik vind ze wel geinig, heb ook nog voor de grap ooit nog een stel voor mijn verjaardag gekregen, en denk dat ik die wel in mijn VW-oldtimertje ga hangen…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )