2 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Napraten Heusden topic…
PHoskam
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1130

- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Gepost: 11 februari 2007 08:36 PM
  [ # 16 ]

het was idd een leuke dag, veel cxen aanwezig, heb een paar fotos geschoten maar niet echt bijzonder.

dat ‘poetsen’ van die lui dat leek echt nergens op, alleen het vuil verdween, met de juiste combo meguiars krijg je zelfs z’on vaal rode bx weer echt rood, dat materiaal wat zij erop smeerde deed zo goed als niets.  Confused

en die crossende AX ?  Rolling Eyes

Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 11 februari 2007 08:45 PM
  [ # 17 ]

Was er helaas pas wat later, en heb dus naar ik begrepen heb ook nogal wat mensen/auto’s gemist (zoals IeksEmmu en die mooie GSA Confused ).
Toch heb ik het goed naar mijn zin gehad, lekker beetje gekeuveld en gekwijld op/over die C6. En natuurlijk lekker stukje gestuurd in de XM V6 van Chevron, prima manier om te ontbrakken (hetgeen ook mijn vertraging verklaard… Cool )
Complimenten voor de orga, echt super geregeld (zelfs met mijn late aankomst kunnen genieten van koffie en een lekker broodje ham! Wink )

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

citroenbxcx
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 771

- BX 1600 tzi automaat
Gepost: 11 februari 2007 08:55 PM
  [ # 18 ]

Zo ik heb heerlijk genoten en vooral tijdens een stukje rijden in mijn droomauto een XM V6 automaat D D
Het was top geregeld allemaal erg geslaagd.
En ik ga nu opzoek naar een mooie XM D D

Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 11 februari 2007 09:02 PM
  [ # 19 ]

Ik was nog vergeten om Thijs te bedanken voor het oppikken van het stuur van SZ…...SZ zelf natuurlijk bedankt voor het schappelijke prijsje Wink  en Harm nog dank voor het helpen met het stuur. Cool

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 11 februari 2007 09:17 PM
  [ # 20 ]

Net weer terug. Ik was niet als laatste weg trouwens. Wouter en Alex waren nog bezig herstellingen uit te voeren aan de BX van Wouter onder toezicht van Pytrik, Sohail en Marco.

Het was wel weer gezellig in elk geval. Fijn georganiseerd met diverse versnaperingen en een zeer ruime opkomst. Het weer werkte helaas niet mee, maar gelukkig konden we in de hal wel ruim en droog staan.

Ik geloof dat ik SZ met zijn a-beschaafde rijstijl heb gemist. Wellicht was ik toen een ritje aan het maken.

Ik vond de C6 wel zeer voornaam om in gereden te worden. De HDI motor klinkt mij eigenlijk wel iets te modern, maar wel zeer beschaafd. Ik hou echter toch ook wel van een ratelende, nagelende ouderwetse diesel. Maar wat die motor met de toch 1800 kg zware koets doet is fenomenaal. Echt leuk dat dit geregeld kon worden.

Verder mocht ik nog een stukje rijden met Marco’s nieuwe V6 met ES9J: een zeer fijne auto. Lekker vlot en zoals het hoort met handbak. Dat zou nog wel een auto zijn waarvoor ik de Turbo D12 zou kunnen opruimen.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 11 februari 2007 09:19 PM
  [ # 21 ]

Tsjee, het petje in de GTI wordt er altijd op aangekeken he, maar dat Raoul, Daan en vast nog wat andere hun dames de beentjes lieten strekken wordt met geen woord over gerept Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 11 februari 2007 09:20 PM
  [ # 22 ]
Simpele Ziel schreef:

Tsjee, het petje in de GTI wordt er altijd op aangekeken he, maar dat Raoul, Daan en vast nog wat andere hun dames de beentjes lieten strekken wordt met geen woord over gerept Laughing

Als je eenmaal de naam hebt, kom je er nooit meer vanaf.  Cool Bij mij blijven ze ook maar doorgaan over het lepelen van allerlei motoren in mijn GTI.

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 11 februari 2007 09:21 PM
  [ # 23 ]

Neuh, daarom, kan ik me net zo goed zo gaan gedragen ook toch? Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 11 februari 2007 09:26 PM
  [ # 24 ]

Tja als je het ten overstaan van de goegemeente laat zien.
Kwam net dit linkje tegen trouwens….... 

Wink  Wink
We rijden allemaal weleens lekker door SZ, zelfs ik. Maar het is de plaats en de tijd waar je het doet. Wel veilig hard rijden hè?

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 11 februari 2007 09:27 PM
  [ # 25 ]

Ik ben ook net weer terug in het zonnige Roermond Very Happy

Marco en familie hardstikke bedankt! Het was echt een goed geregelde toffe meeting Very Happy helaas begon de dag voor mij iets minder Laughing van Amsterdam naar Nieuwegein op 3 en de laatste 5 kilometer op 2 cilinders omdat ik door een plas water was gereden. En toen dat gefixed was trakteerde de 16V mij even op een flinke backfire Shocked luchtslang alweer aan flarden. glukkig had wouter ducttape bij zich dus kon ik mijn luchtslang weer fixen en vanaf dat moment liep ie weer als een trein. kennelijk heb ik een ducttape-junkie van mijn auto gemaakt Laughing

Eenmaal aangekomen in Heusden viel mijn bek open van verbazing Very Happy wat een opkomst zeg, afgeladen met citroëns Very Happy Mijn 16V kreeg nog een mooie poetsbehandeling, en dat heeft hem echt goed gedaan! ik heb mijn auto wel vaker mooi rood gekregen maar ik vind het resultaat van de poetserij van vandaag fenomenaal! voornamelijk dankzij een hoop hulp. Ik wou dat ik altijd zoveel hulp kreeg met poetsen Laughing 2CLEAN bedankt!!!

Kortom echt een fantastische dag! ik heb me super vermaakt!

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 11 februari 2007 09:28 PM
  [ # 26 ]
Bram schreef:

Ik was nog vergeten om Thijs te bedanken voor het oppikken van het stuur van SZ…...SZ zelf natuurlijk bedankt voor het schappelijke prijsje Wink  en Harm nog dank voor het helpen met het stuur. Cool

Je had me wel bedankt Wink Maar geen enkel probleem. Daar is het forum toch voor…

Verder aardig dagje gehad, van Eindhoven naar Leiden om daar de CX op te halen, leuke meet en veel gezichten gezien, weer naar Leiden om de GTi T2 thuis te brengen en toen weer naar Eindhoven.

Terug tot utreg met beerpeet en nog een Bix 16v gereden, wie was dat?

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 11 februari 2007 09:56 PM
  [ # 27 ]

En ik ben ook weer thuis Cool  Was wat mij betreft een heel geslaagde meeting Very Happy Gezellig weer wat bekende gezichten gezien, stapel mooie citroen’s gezien…
Allemaal heel erg bedankt voor de gezelligheid! Was echt super! (Zonder mensen is het toch maar saai op zo’n meeting Laughing )
Voor t eerst in een diesel bx gereden, en dan meteen de goeie. Marten zn D12. Dat ding gaat als de brandweer Cool  Lekkere turbo fluit ook Very Happy
En de mensen van 2clean (die hier ook op t forum zitten) wil ik ook even bedanken! Echt top! Had de hoop al opgegeven met mijn auto, maar het ziet er echt weer top uit Cool

Xsara_Coupe

Profiel  

Jdt
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 819

Gepost: 11 februari 2007 09:57 PM
  [ # 28 ]

Geslaagde meeting, kheb ook mooi zaken kunnen doen : 2 bxen vol op de heenweg en 2 lege op de terugweg (nog bedankt he stan Very HappyLaughing

Volgende keer in de witte 16kleppert hoop ik Cool

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 11 februari 2007 10:50 PM
  [ # 29 ]

ik neem me altijd voor om maar een uurtje te gaan kijken en zeg dat ik er geen zin in heb, maar ik was toch weer veel langer aanwezig dan ik dacht.
paar ritjes gemaakt en verder lekker gekletst met deez en gene. goede locatie, en bij deze de hartelijke dank voor de ontvangst.
en de volgende keer weer met frisse tegenzin op pad naar het volgende event!
bedankt

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 11 februari 2007 10:54 PM
  [ # 30 ]

petje af voor marco en familie, heb het reuze naar m’n zin gehad en veel bekenden weer gezien oftwel een zeer geslaagde dag Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

2 van de 11
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook