Ik vond het ook een zeer geslaagde meeting. Eindelijk had ik eens de kans om de mensen achter de avatars te leren kennen… en dat bleken allemaal hele aardige mensen te zijn. Ik moest helaas voormijn gevoel alweer veel te snel weg omdat ik nog een andere afspraak had. Volgende keer beter.
Een hoop prachtige voitures bij elkaar, maar wel een oververtegenwoordiging van BX-en en jammer genoeg geen DS-en, Tractions SM’s en Visa’s, maar daarvoor hebben we natuurlijk altijd CitroMobile nog.
@Bram: je maakt me helemaal verlegen met je lyrische complimenten over mijn rode BX. Het is inderdaad een zeer zeldzame kleur waarvan er voorzover bij mij bekend maar twee van rondrijden in NL. De kleur is Rouge Florentin, die meer bekend is van de CX. Kleurcode EJVcR.
En tot slot zal ik dan ook nog maar even iets over SZ zeggen: Je mag rotondes best netjes rond rijden in plaats van dwars erover heen.
Ik heb gemist dat ie van de brug af ging. Iets met een proefrit en een c6
Wat was er met een plastic bekertje?
Eh, het leer is nog niet weg. Wel twee serieus geinteresseerden. Dus dat staat er niet lang meer.
Nu nog iemand voor de cilinderkop! Ding is pas gereviseerd!
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
denk dat de DS-en SM-en en meisjes in Visa’s pas komen als de zon wat meer schijnt…
Het meisje van de visa was er wel, alleen de visa niet Miss moeten jullie is wat aardiger praten over de visa
Verder idd erg jammer dat er geen ds’en en Sm’s waren, maar dat was te verwachten met al die pekel op neerlands wegen…
Ik heb nu al weer zin in de meeting bij chyparse!
Xsara_Coupe
Ik heb me erg goed vermaakt op de meeting. Prima geregeld allemaal.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
ieksEmmu schreef:denk dat de DS-en SM-en en meisjes in Visa’s pas komen als de zon wat meer schijnt…
Ik vond de opkomst qua auto’s wel apart. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel XM’s V6 bij elkaar gezien en de CX was ook best aardig vertegenwoordigd. Misschien dat het met zo’n wintermeeting iets meer de werkpaarden en pekelvreters zijn die komen en dat in de zomer het “luxeblik” weer beter vertegenwoordigd is?
Toen ik aankwam stonden er nog nauwelijks of geen BXen, maar dat veranderde gelukkig zeer snel
Over meisjes met Visa’s gesproken. Caroline(81) was er wel, maar ze was niet met haar Visa gekomen.
Waren idd ongelooflijk veel xm v6’en Zowiezo heel erg veel xm’s!
Xsara_Coupe
jaco schreef:@Bram: je maakt me helemaal verlegen met je lyrische complimenten over mijn rode BX. Het is inderdaad een zeer zeldzame kleur waarvan er voorzover bij mij bekend maar twee van rondrijden in NL.
De kleur is Rouge Florentin, die meer bekend is van de CX. Kleurcode EJVcR.
Rouge Florentin…..ik zal die kleur onthouden.
Staat gewoon vreselijk mooi bij een BX ...het was voor het eerst dat ik deze kleur tegenkwam en was er meteen verliefd op
Dus : mocht ik OOIT een BX tzd-turbo berline in deze kleur tegenkomen, met airco en nog geen 2 ton….dan beloof ik bij deze PLECHTIG dat ik die de rest van mijn leven zal houden.
Xsara_Coupe schreef:Het meisje van de visa was er wel, alleen de visa niet Miss moeten jullie is wat aardiger praten over de visa
Verder idd erg jammer dat er geen ds’en en Sm’s waren, maar dat was te verwachten met al die pekel op neerlands wegen…
Ik heb nu al weer zin in de meeting bij chyparse!Xsara_Coupe
O nou, ik ben tegen Caroline heel aardig geweest over de Visa hoor. En ik meende het ook allemaal. De Visa is een pracht wagen en hopelijk neemt Ze haar Visa een volgende keer wel mee.
Bram schreef:jaco schreef:@Bram: je maakt me helemaal verlegen met je lyrische complimenten over mijn rode BX. Het is inderdaad een zeer zeldzame kleur waarvan er voorzover bij mij bekend maar twee van rondrijden in NL.
De kleur is Rouge Florentin, die meer bekend is van de CX. Kleurcode EJVcR.
Rouge Florentin…..ik zal die kleur onthouden.
Staat gewoon vreselijk mooi bij een BX ...het was voor het eerst dat ik deze kleur tegenkwam en was er meteen verliefd op
Dus : mocht ik OOIT een BX tzd-turbo berline in deze kleur tegenkomen, met airco en nog geen 2 ton….dan beloof ik bij deze PLECHTIG dat ik die de rest van mijn leven zal houden.
Dit klinkt als een uitdaging om er een te vinden mensen! Miss een inzamelingsactie om er een in rouge florentin te laten spuiten? Ik wil dat wel is zien, Bram die zn verdere leven een bx houdt
Wel jammer trouwens dat ik geen mod’s of administrator heb gezien op de meeting!
Xsara_Coupe
Bram schreef:Dus : mocht ik OOIT een BX tzd-turbo berline in deze kleur tegenkomen, met airco en nog geen 2 ton….dan beloof ik bij deze PLECHTIG dat ik die de rest van mijn leven zal houden.
Zo, dan moet je wel heeeel erg verliefd zijn geworden, als je dat soort beloftes durft te doen. Hoe vaak koop jij ook alweer een andere BX?
Xsara_Coupe schreef:
Wel jammer trouwens dat ik geen mod’s of administrator heb gezien op de meeting!
SZ is mod en ik ben admin in cognito. Maar sans-pareil is dat niet in cognito en die was er ook, inclusief citfo jas nog wel!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Das waar! Helemaal vergeten ops:
Sans had ik idd gezien.
Heb vandaag gewoon zoveel mensen gezien en gesproken.. Begin nu al onzin uit te kramen
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Bram schreef:Rouge Florentin…..ik zal die kleur onthouden.
Op marktplaats staat wel een fantastische (zo lijkt het tenminste) Rouge Florentin BX 16 TRI uit 1987. Met nog geen ton op de tellen en bruin interieur. Niemand na vandaag interesse?