jaco schreef:Bram schreef:Dus : mocht ik OOIT een BX tzd-turbo berline in deze kleur tegenkomen, met airco en nog geen 2 ton….dan beloof ik bij deze PLECHTIG dat ik die de rest van mijn leven zal houden.
Zo, dan moet je wel heeeel erg verliefd zijn geworden, als je dat soort beloftes durft te doen. Hoe vaak koop jij ook alweer een andere BX?
(minder vaak nu dan Wouter die houd ik niet meer bij)
Kijk toch eens….wat een mooie (Rouge Florentin) GTI uit 87 (Frankrijk)...zit al te Googlen op foto’s en kwam deze tegen :
(alleen lelijke doppen)
Ik heb al vele kleuren gehad met de BX, ZX, Xantia en Saxo….metaalrood, groen, wit, rood, operarouge, zwart….maar tsja, hoe moet je dat nu uitleggen….zeg maar als voorbeeld dat je opeens een vreselijk mooie vrouw tegenkomt en daar alles aan doet om haar te krijgen…..zoiets ?
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
een volgende keer een line-up per model en voor de BXen per kleur?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
ieksEmmu schreef:een volgende keer een line-up per model en voor de BXen per kleur?
ja toedeloe, en dan moet ie zeker ook gepoetst zijn, en dan ook een ordening per type per model.
ik wil gewoon aan komen hobbelen met mijn vieze en vuile 16V en hem daar neerkwakken waar plaats is.
ieksEmmu schreef:een volgende keer een line-up per model en voor de BXen per kleur?
Goed idee
Of het toeval was of niet, maar het *stierf* van de groen-metallic BX’en vandaag….ik telde er een stuk of 6 ?
nou die moeten dan maar op een apart veldje of door een ballotagecommissie
Goed geregeld Marco!! Ik vond het een toffe meeting en de Duitse XM-club vrienden waren ook helemaal lyrisch!
Animal triste post coitum
Leuk om te horen! Ze vonden de sloop xm geloof ik ook een groot succes! Hebben iig aardig wat nog meegenomen
En daarbij, het is gewoon leuk om legaal auto’s te slopen
Xsara_Coupe
Zo, ik ben ook weer thuis. Ik vond het een zeer geslaagde meeting met veel leuke auto’s. Veel bekenden maar ook heel veel onbekende auto’s. Leuk dat elke nieuwe meeting ook weer mensen trekt die nog nooit eerder op een CiFo-meeting zijn geweest.
Hulde aan de organisatie. De sfeer was geweldig, de locatie uitstekend en de broodjes heerlijk.
@Serge: was jij er ook dan? Had je helemaal niet gezien… ops: ops:
Ik ging als allerlaatste weg van de locatie, samen met Alcyone en Stoterstangen90. Op de A2 hebben we nog even een lekkere pizza naar binnen gewerkt, vandaar dat ik nu pas een uurtje thuis ben.
De rit in de C6 vond ik niet tegenvallen. Motorgeluid was zeer netjes en zo’n 2.7 HDI V6 trekt toch als een heerlijk ding, ook met automaat. De vering is ok, de afwerking netjes, maar niet meer dan dat. Kortom, ik snap nog steeds niet wat er zo bijzonder aan die auto is en blijf het een lelijke Audi vinden. Maar dat is mijn persoonlijke mening…
Ik heb ook een klein stukje met de XM V6.24 van BXSport.com mee mogen rijden. Dát is pas een auto!! Die heeft tenminste zijn klasse en charme al bewezen die de C6 nog maar moet zien te halen.
@MarkV624: ik denk dat ik vannacht ga dromen over je XM Multimédia. Wát een schitterende voiture!!
PS: Jammer dat ik na enkele kilometers uit de colonne ben gestapt. Had wel graag samen aangekomen in Heusden, maar moest Mechuccio toch ff helpen met m’n ducktape. Wat een enorme knal hoorde ik uit je BX komen zeg…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Thanx & Hulde aan Xsara_Coupe voor de organisatie en catering, het was top.
Helemaal top was de rit in de C6, wat een wagen zeg
@Wouter, moet je nagaan als je dat ding in je handen hebt terwijl je er remmenreiniger erin spuit
Maar nogmaals, erg gezellig, erg goed georganiseerd, goede opkomst…
Was een prima meeting hoor
Kheb nog een mooi plaatje van Lisa kunnen schieten met Raoul achter het stuur
Nu alleen nog opzoek naar een Berlingo typeplaatje
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
XBXG schreef:
PS: Jammer dat ik na enkele kilometers uit de colonne ben gestapt. Had wel graag samen aangekomen in Heusden, maar moest Mechuccio toch ff helpen met m’n ducktape. Wat een enorme knal hoorde ik uit je BX komen zeg…
Jah daar baalde ik ook enorm van maar jij en Knäckor bedankt voor het stoppen ander was ik echt een tijdje de l#l geweest want mijn ducttape is net op om over de eenzaamheid maar niet te spreken…
Knal was inderdaad aardig heftig dit keer, is nu mijn 5e backfire sinds ik hem heb, maar wel de hardste knal tot nog toe
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
hel1 schreef:ieksEmmu schreef:een volgende keer een line-up per model en voor de BXen per kleur?
ja toedeloe, en dan moet ie zeker ook gepoetst zijn, en dan ook een ordening per type per model.
ik wil gewoon aan komen hobbelen met mijn vieze en vuile 16V en hem daar neerkwakken waar plaats is.
ow ben je er zo een…
zo vies was ie toch nie?
http://img.photobucket.com/albums/v483/b70/citroens/cifo heusden 2007/IMGP1094.jpg
Knallen met de 16v krijgt zo een heel andere dimensie.
Nou SZ, ik heb nog wel een typeplaatje van een Berlingo.
Die komt van een Belgische sloop waarbij de Berlingo bovenop een Xantia stond. Toen ik het reeds loshangende typeplaatje lostrok, viel de Berlingo echter bijna om, en bijna op mij. Ik heb het vege lijf weten te redden door heel hard weg te rennen, dus de trofee blijft voorlopig nog even bij me, als je het niet erg vindt…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX