Ik zag net op een de duitse 2e-hands Citroen site een C6 V6HDi ‘Jahreswagen’ voor 40k.
Zelfs na import (BPM resterend = ~27%) kom je op dan op een koopje van net iets meer dan 50kEUR, voor een C6 van 75k
@mods ik meende dat, voor de herindeling van het marktforum, er een draadje “te koop gespot” was dus bij voorbaat sorry dat ik dit hier zet.
Laat me weten als het niet mag. Voor de liefhebbers kan ik een link pb-en.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
M&M schreef:eviltwin schreef:@mods ik meende dat, voor de herindeling van het marktforum, er een draadje “te koop gespot” was dus bij voorbaat sorry dat ik dit hier zet.
Is er nog hoor , : klik
thnx ik had natuurlijk kunnen weten dat het in de vergaarbak zat
nog wat ander nieuws: de verkopen in het eerste jaar (2006 voornamelijk mei-dec)
dik 300 in NL (=~40/mnd, jan07: 40)
dik 500 in Zwitserland
dik 600 in Duitsland (=~80/mnd, jan07: 104)
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
een Exclusive zonder Navi-Drive (Brazilie)
PjotrBlom schreef:een Exclusive zonder Navi-Drive (Brazilie)
niet zo vreemd aangezien er pas een deel van Brazilie op kaart is gezet:
http://www.lexdon.com/article/NAVTEQ_Launches_First_Map_of/564.html
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
PjotrBlom schreef:eviltwin schreef:Wat wel grappig is dat ze een (gris aluminium) C6 V6HDi als duurtest auto in gebruik hebben genomen. Ik weet niet of dat ook in de NL uitgave stond (wij hadden de UK versie) de berijder kwma uit een BMW535d en was al redelijk onder de indruk (afgezien van wat minder vermogen en een te kleine kofferbak -lounge versie - )
Ja, in het huidige nummer staat de C6 als duurtester
Deze maand vonden ze haar beter rijden dan een BWM 760iL
PjotrBlom schreef:kwalitiet is matig, maar leesbaar:
C6 Maand 1 blz 1
C6 Maand 1 blz 2Pjotr
bedankt voor de scans. net verbruik ook, onder Engelse omstandigheden.
Tja en als je de moeite niet neemt om de handleiding te lezen, dan wordt het nooit wat met de navi
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
PjotrBlom schreef:kwalitiet is matig, maar leesbaar:
Pjotr
PjotrBlom schreef:PjotrBlom schreef:kwalitiet is matig, maar leesbaar:
Pjotr
bedankt voor de scans, maar “niet cool, daar komen we volgende keer op terug” dat vind ik vreemd
Op TG TV dachten ze daar duidelijk anders over:
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:maar “niet cool, daar komen we volgende keer op terug” dat vind ik vreemd
Op TG TV dachten ze daar duidelijk anders over:
is idd vreemd, maar ik vraag me af in hoeverre de 3 presentatoren te maken hebben met TG Magazine
zonder TG-TV geen TG-magazine, bovendien schrijven May en JC columns.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Ik ben het er wel mee eens dat Sub Zero niet gewoon ‘cool’ is.
PjotrBlom schreef:kwalitiet is matig, maar leesbaar:
Luchtvering…
Pjotr
Sorry hoor, maar van dergelijke autojournalisten word ik misselijk
Always Smile