Blijkbaar gaat het niet zo goed met het ontwerpen van Renaults…
Misschien wordt de nieuwe laguna inderdaad niet zo fraai.
http://www.nu.nl/news/984721/36/Onderzoek_naar_zelfmoorden_werknemers_Renault.html
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6492
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
bron: nu.nl
Renault-medewerkers konden concurrentie niet aan
De drie Renault-medewerkers die de afgelopen maanden binnen korte tijd zelfmoord hebben gepleegd, konden de door het management opgelegde druk niet aan. Dat blijkt uit uitgelekte correspondentie waarover de redactie van nu.nl beschikt.
De directie van Renault bleek het grote internationale succes van de Citroen C6 niet te kunnen verkroppen en dwong de werknemers dagen etmalen achtereen te werken aan een ontwerp voor een nieuwe toplimousine van Renault. Naar nu blijkt is het Franse merk niet in staat gebleken het succes van de rivaal naar de kroon te steken. Renault laat inmiddels weten de strijd met Citroen te staken.
Nee hoor, flauwekul… ops:
(op het randje, maar kon het niet laten)
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Beetje smakeloos Mulder, spijt me
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Vind inderdaad beide posts getuigen van een slechte smaak….
Nou, nou, een klein beetje ‘zwarte’humor moet zo nu en dan toch kunnen.
Xsara Coupé VTR 2003, 2.0 HDI 90 PK
Het is natuurlijk erg sneu voor de werknemers van desbetreffende afdeling van Renault, maar een klein geintje moet toch kunnen?
Ik kan er gelukkig (met alle respect voor de slachtoffers!) wel de humor van inzien.
mvanderpot schreef:Nou, nou, een klein beetje ‘zwarte’humor moet zo nu en dan toch kunnen.
Er vallen doden!!! Dat lijkt me géén humor
Ik vind het hele topic niks!
Walgelijk!
Op slot er mee!