Goed werk, Knäckor!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
OscarTZDTurbo schreef:die leidingen hebben we expres zo gemonteerd om te kijken of je wel liefhebber genoeg bent
En? Ben ik geslaagd?
@ mssl: Mjah oud… 27 ben ik. Mijn pensioen is geregeld en ik ben nu bezig met het graven van een gat
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
mssl schreef:knäckor schreef:OscarTZDTurbo schreef:die leidingen hebben we expres zo gemonteerd om te kijken of je wel liefhebber genoeg bent
En? Ben ik geslaagd?
@ mssl: Mjah oud… 27 ben ik. Mijn pensioen is geregeld en ik ben nu bezig met het graven van een gat
Ik had je jonger ingeschat ops: .....maar je bent dus echt van de BX generatie !
Toen ik klein was stonden we op de camping. Daar zag ik hoe makkelijk mensen met een BX de caravan aankoppelden en bedacht ik me hoe mijn vader zijn rug elke keer brak met het aankoppelen van zijn caravan achter zijn Nissan Cherry Ik vroeg of een BX niet wat voor hem was, maar deze auto was te duur om te rijden zei hij
Eveneens ben ik tevens ook.
Nissan Cherry
Gaaf! Dat hoekige jaren-80 model? heb je er nog foto’s van? Doe maar eens opzoeken als je bij me langskomt
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Harm schreef:Nissan Cherry
Gaaf! Dat hoekige jaren-80 model? heb je er nog foto’s van? Doe maar eens opzoeken als je bij me langskomt
Voor zover ik weet heb ik daar geen foto’s meer van. Maar als ik bij mijn moeder ben zal ik eens zoeken. Het was in ieder geval een 3-deurs 1.7dx, lichtgroen metallic, LJ-61-FJ. Hij had hem 2ehands gekocht, uit de lease met 50.000 km op de teller. In die auto heb ik voor het eerst zelf gereden, op de camping met mijn vader ernaast
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Het was in ieder geval een 3-deurs 1.7dx, lichtgroen metallic, LJ-61-FJ.
Een diesel nog wel!? Nooit geweten dat die geleverd zijn; er zal er ook waarschijnlijk geen meer over zijn in NL .
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
B_iks schreef:knäckor schreef:Het was in ieder geval een 3-deurs 1.7dx, lichtgroen metallic, LJ-61-FJ.
Een diesel nog wel!? Nooit geweten dat die geleverd zijn; er zal er ook waarschijnlijk geen meer over zijn in NL .
Nee het was ook geen denderend ding in mijn beleving. De bak waar het reservewiel inhing lag altijd vol met water en de uitlaat sloeg altijd tegen de bodem Dat van dat water was wel mooi. Ik wou ooit een klusje (heitje voor een karweitje) en toen mocht ik dat water eruit halen. Ik kwam er heel snel achter dat er een afwateringsdop inzat dus dat was snel verdiend
Eveneens ben ik tevens ook.
B_iks schreef:knäckor schreef:Het was in ieder geval een 3-deurs 1.7dx, lichtgroen metallic, LJ-61-FJ.
Een diesel nog wel!? Nooit geweten dat die geleverd zijn; er zal er ook waarschijnlijk geen meer over zijn in NL .
DX hoeft niet perse diesel te zijn.. dat wij met een D gelijk aan diesel denken?
Een BX TZD heeft ook niet gelijk een turbo.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
mpostma schreef:B_iks schreef:knäckor schreef:Het was in ieder geval een 3-deurs 1.7dx, lichtgroen metallic, LJ-61-FJ.
Een diesel nog wel!? Nooit geweten dat die geleverd zijn; er zal er ook waarschijnlijk geen meer over zijn in NL .
DX hoeft niet perse diesel te zijn.. dat wij met een D gelijk aan diesel denken?
Een BX TZD heeft ook niet gelijk een turbo.
Klopt, maar het was wél een diesel. Mijn vader zei er ooit een keer 160 mee te hebben gereden, volgens mij kan dat helemaal niet
Eveneens ben ik tevens ook.
klopt, cherries zijn er als diesel geweest! Maar niet heel veel, als er nu nog 2 van bestaan is ‘t veel…
Zoek maar eens naar foto’s, als je die hebt kan ik er iemand een groot plezier mee doen!
Ik wist het omdat het een Nissan (of bijna-Datsun ) betrof en de 1.7 op diesel loopt. Maar inderdaad, je kunt je vergissen zoals bij de bx.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Harm schreef:klopt, cherries zijn er als diesel geweest! Maar niet heel veel, als er nu nog 2 van bestaan is ‘t veel…
Zoek maar eens naar foto’s, als je die hebt kan ik er iemand een groot plezier mee doen!
Is dat een verzamelaar dan? Op marktplaats zijn vaak wel foto’s te vinden. Nu natuurlijk net niet maar vaak wel.
Waar kan je ook alweer kijken van welke datum je ORGA-nummer is?
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Harm schreef:klopt, cherries zijn er als diesel geweest! Maar niet heel veel, als er nu nog 2 van bestaan is ‘t veel…
Zoek maar eens naar foto’s, als je die hebt kan ik er iemand een groot plezier mee doen!Is dat een verzamelaar dan? Op marktplaats zijn vaak wel foto’s te vinden. Nu natuurlijk net niet maar vaak wel.
Ik denk dat Harm doelt op z’n poetsbeun..
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:knäckor schreef:Harm schreef:klopt, cherries zijn er als diesel geweest! Maar niet heel veel, als er nu nog 2 van bestaan is ‘t veel…
Zoek maar eens naar foto’s, als je die hebt kan ik er iemand een groot plezier mee doen!Is dat een verzamelaar dan? Op marktplaats zijn vaak wel foto’s te vinden. Nu natuurlijk net niet maar vaak wel.
Ik denk dat Harm doelt op z’n poetsbeun..
Wat wil die ermee doen dan? De foto poetsen?
Eveneens ben ik tevens ook.
Het is een cherry-liefhebber van bijna 19 jaar Zijn ouders hebben 18 jaar terug een bijna-nieuwe Cherry Trend 1.3 gekocht, dus daar is hij nu erg aan gehecht. Is nu ook zijn auto, en omdat ‘t zo’n lelijke anti-auto is vind ik ‘t wel weer geinig dat hij er juist fan van is.