hel1 schreef:ja, maar dit is type 3, dan mag alles!!, staat in de statuten
niet mee eens hoor.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:hel1 schreef:ja, maar dit is type 3, dan mag alles!!, staat in de statuten
niet mee eens hoor.
dat is omdat jij je meer in die hoek bezighoudt. voor mij is typoe 3 ècht te modern, dus daar heb ik geen mening over
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:dus daar heb ik geen mening over
Whoehahaha!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
hel1 schreef:Timo-BX schreef:Doe mij ook maar de TZx doppen, die er eerst dus onder zaten
nou, ik vind het wel goed staan zo…minder plastic
Nu zitten er toch ook XM doppen onder, die zijn even plastic als BX doppen hoor, of is het plastic van BXen minderwaardig?
en overigens: het is ook nog eens een break, dat is helemaal exotisch voor me.
dus mijn zegen heb je met die vlakke platen: hartstikke mooi!!
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
deur63 schreef:Nu zitten er toch ook XM doppen onder, die zijn even plastic als BX doppen hoor, of is het plastic van BXen minderwaardig?
ik denk dat die bedoeld dat de XM doppen er minder platic uit zien dan die van de BX..?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
deur63 schreef:Nu zitten er toch ook XM doppen onder, die zijn even plastic als BX doppen hoor, of is het plastic van BXen minderwaardig?
ja, maar ze zien er mooier uit. en bx plastic is superlelijk, maar wel charmant. en origineel nauurlijk
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
hel1 schreef:en overigens: het is ook nog eens een break, dat is helemaal exotisch voor me.
dus mijn zegen heb je met die vlakke platen: hartstikke mooi!!
Ik proef licht sarcasme Ik had niet anders verwacht hoor
Eveneens ben ik tevens ook.
Wat mij betreft had je die doppen onder een xm mogen laten zitten, maar gelukkig geldt ook hier: smaken verschillen! Ik vind het niet lelijk, maar er gaat gewoon weinig tot niets boven de geweldige tzx-doppen.
ik vind ze geweldig staan heb er zelf never bij stil gestaan om zoiets te bekijken voor een bx.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- C5 2.0 16v HDi Break
stan schreef:ik vind ze geweldig staan heb er zelf never bij stil gestaan om zoiets te bekijken voor een bx.
Tnx! Ik zie al dat de meningen inderdaad erg verdeeld zijn Welke bandenmaat heb jij ook al weer onder de BX? Ik moet nog even kijken wat een geschikte maat band is voor deze velgen.
onder de mijne zitten 195-50-15 bandenmaat en dat past perfect.
overgens mijn teller wijkt af in de omgekeerde wereld omdat de mijne tewienig aangeeft toen ik de wagen kocht gaf ie bijna 20km/h te veel aan ik heb er nu een ander aandrijf tandwiel in de versnellings bak gezet en de afwijking in nu nog maar 4a5km/hdus dat is te verwaarlozen . (ik vermoet dat er ooi een andere bak ondergegaan is en de teller aandrijving niet vervangen is)
bij onze zx heb ik 165-70 -14 ipv 165-60-14 ondergezet en die teller is ineens perfect gaan aangeven, ik meet trouwens via de tom tom.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
- C5 2.0 16v HDi Break
stan schreef:onder de mijne zitten 195-50-15 bandenmaat en dat past perfect.
overgens mijn teller wijkt af in de omgekeerde wereld omdat de mijne tewienig aangeeft toen ik de wagen kocht gaf ie bijna 20km/h te veel aan ik heb er nu een ander aandrijf tandwiel in de versnellings bak gezet en de afwijking in nu nog maar 4a5km/hdus dat is te verwaarlozen . (ik vermoet dat er ooi een andere bak ondergegaan is en de teller aandrijving niet vervangen is)
bij onze zx heb ik 165-70 -14 ipv 165-60-14 ondergezet en die teller is ineens perfect gaan aangeven, ik meet trouwens via de tom tom.
Dank je wel voor de info! Ik zal het meenemen in mijn overwegingen
Ik dacht trouwens dat ik origineel was met deze velgen en doppen, maar ik zag dat web me voor is geweest Ook onder die BX stond het erg netjes!
knäckor schreef:stan schreef:onder de mijne zitten 195-50-15 bandenmaat en dat past perfect.
bij onze zx heb ik 165-70 -14 ipv 165-60-14 ondergezet en die teller is ineens perfect gaan aangeven, ik meet trouwens via de tom tom.Dank je wel voor de info! Ik zal het meenemen in mijn overwegingen
Ik dacht trouwens dat ik origineel was met deze velgen en doppen, maar ik zag dat web me voor is geweest Ook onder die BX stond het erg netjes!
Vergeleken daarmee staat het nieteens zo slecht onder jouw gris dolmen break.. Maar Vert Trinton + XM doppen = knudde (overigens: dit is dus mijn mening, geen PB’s aub)
knäckor schreef:Wat vinden jullie hier van?
De banden die eromheen zitten zijn verschrikkelijk oncomfortabel en redelijk op, maar voor nu kan het even. Binnenkort 185/60-15 eromheen gooien, heb ik ook weer wat comfortDe koelvloeistoftemperatuurmeter doet het prima trouwens, ongeveer 85 graden.
Hey Ricolt…
Ff wennen zeg…hmm ze zijn iets lichter van kleur dan de kleur van je BX…ik weet het nog niet.
Onder die groene berline van die andere foto staan ze net iets beter… ops: