Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Geen idee of het hier op het forum al eerder vermeld is.
Een maatje kwam met het volgende artikel http://www.telegraaf.nl/binnenland/59068361/Boete_voor_pimpen_auto.html?p=14,1
Iemand hier op het forum??
Wel een humor bak zo!
Groets Ruben
See, buy, fly C5 V6
Lijkt me meer iets voor ander onderwerp. Derhalve schopje naar dat subforum.
Schijt aan originaliteit.
Re: Boete voor liefhebber….
xm_turbo schreef:Geen idee of het hier op het forum al eerder vermeld is.
Een maatje kwam met het volgende artikel http://www.telegraaf.nl/binnenland/59068361/Boete_voor_pimpen_auto.html?p=14,1Iemand hier op het forum??
Wel een humor bak zo!Groets Ruben
Die man is geen forumlid, maar wel CCNL-lid.
Bij elke CCNL-meeting is ie aanwezig.
Naast die Jumpy heeft ie ook een C15 en Acadiane in identieke uitdossing.
Ik vind het er niet uitzien en vind het raar dat ie nu pas is beboet. Volgens mij mag je volgens de APK-regels geen scherpe, uitstekende onderdelen aan je auto bevestigen…
Hier trouwens een foto van mijn toenmalige BX Leader naast het gedrocht wat die boete heeft gehad. Foto is genomen op Citromobile 2005: klik!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Hij heeft alleen een boete gehad omdat er teveel in zijn voorruit stond wat het uitzicht zou belemmeren, maar daar moest oom agent wel even over nadenken…..
BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop
Niet geloven he hahaha! In Huizen rijdt er ook iemand zo rond, maar die rijdt ter promotoie voor z’n kraam. Deukie’s kraam, wellicht bekend. Als ‘k hem zie zal ik ‘m ff waarschuwen
See, buy, fly C5 V6
Ja, die combi’s ben ik wel eesn tegengekomen op een waggelmeeting. Je ziet m op citromobile ook wel eens. Soms schrijft ie er wat over in het CCNL dingetje. Ik had begrepen dat de Aca het veld heeft moeten ruimen. Typisch NL om hierop bekeurd te worden. Als je boven het maaiveld steekt wordt je kop eraf gehakt. Ik vind dat ze die bromsnor een douw moeten geven. Kinderachtig.
Precies!
Vind het dan ook erg leuk om de reacties op dat artikel te lezen
Mooi vind ik het niet, maar wel kei leuk.
Er wordt 1 foto geplaatst en iedereen die weleens bij een CCNL meeting is geweest weet wie het is
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Precies!
Vind het dan ook erg leuk om de reacties op dat artikel te lezen
Mooi vind ik het niet, maar wel kei leuk.
Er wordt 1 foto geplaatst en iedereen die weleens bij een CCNL meeting is geweest weet wie het is
Ja, mooie reacties he! Volgens mij heb ik ‘m ook wel eens gezien bij CitroMobile. Echt zo iemand die alle evenementen af gaat, geweldig! Ben benieuwd of hij de zaak gaat aanvechten of gewoon de boel de boel laat.
See, buy, fly C5 V6
Ik denk dat hij net als die vrouw met dat Croissantje in de Metro wel weer gebeld zal worden door de politie dat zijn bon verscheurd zal worden ......ze houden er niet zo van bij de Hermandad dat ze steeds weer zo in het nieuws komen.
Eigen schuld natuurlijk met dit kinderachtig gedrag
Het gaat steeds slechter met het imago van de politie….ik vind het overigens prima dat zij notoire hardrijders en bumperklevers bekeuren, of controleren of drankgebruik (ikzelf drink geen alcohol ).
Tenzij hij natuurlijk gezichts belemmerende zaken op zijn auto heeft zitten of gevaarlijke uitsteeksels…dan is het terecht, ik kan dat zo op die foto niet zien.
Ik zag een week of wat geleden iemand rijden die de Tomtom vrijwel recht voor zijn neus op het raam had zitten, ik kan mij voorstellen dat die er een waarschuwing of boete voor krijgt.
Na dat gevalletje van vorig jaar met die Tomtom, ben ik daar over gaan nadenken en moest ze gelijk geven, vandaar dat ik mijn PDA nu op het dashbord heb geschroefd en mijn raam dus helemaal vrij zicht heeft.
ik zie ook niet echt problemen bij misschien het zicht
uitstekende scherpe delen zijn er toch niet echt
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
XBXG schreef:Ik vind het er niet uitzien en vind het raar dat ie nu pas is beboet. Volgens mij mag je volgens de APK-regels geen scherpe, uitstekende onderdelen aan je auto bevestigen…
Jammer dat er inderdaad geen boetes zijn voor wansmaak.
Handjes schreef:XBXG schreef:Ik vind het er niet uitzien en vind het raar dat ie nu pas is beboet. Volgens mij mag je volgens de APK-regels geen scherpe, uitstekende onderdelen aan je auto bevestigen…
Jammer dat er inderdaad geen boetes zijn voor wansmaak.
Dan zouden onze dienstkloppers overuren draaien met schrijven en op de eerste werkdag van hun kalenderjaar al meteen hun quotum halen!
Dan kunnen ze alles wel op de bon slingeren buiten het double chevron
See, buy, fly C5 V6
xm_turbo schreef:
Dan kunnen ze alles wel op de bon slingeren buiten het double chevron
Daar valt hevig over te twisten (of toch niet?).
Over smaak valt niet te twisten. Ik heb het niet, vele anderen ook niet.
Schijt aan originaliteit.
Ach ieder drukt z’n citrofilie weer anders uit… Alhoewel er ook wel ‘n beetje volvo op die bus is te vinden.
Jammer dat prins Bernhard niet meer leeft, die had vast de boete willen betalen
Lobber schreef:Ach ieder drukt z’n citrofilie weer anders uit… Alhoewel er ook wel ‘n beetje volvo op die bus is te vinden.
Jammer dat prins Bernhard niet meer leeft, die had vast de boete willen betalen
Bestaat er niet ergens stiekem een fonds??...kan ik ook ff declareren hehe
See, buy, fly C5 V6