Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Nu, voor de mensen die het willen weten, ligt er een M25/629 in. Een pure, simpele diesel.
Nu nog wel ja
CX GTi Turbo 2 - All Black

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik kan je garanderen dat dat zeker leuk is om met zo`n ‘oude bak’ op de snelweg eens lekker gas te kunnen geven en dan zo op de 150/160 te zitten of af en toe eens zo`n moderne HDI of TDI bij te kunnen houden (ben zelf absoluut een rustige en veilige rijder al zeg ik het zelf, maar in een CX, met zo`n blok voorin kan je je gewoon niet altijd inhouden ).
We willen natuurlijk wel foto`s zien van je nieuwste aanwinst!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

- BX 1.9 TURD, de Euro
25trd schreef:
We willen natuurlijk wel foto`s zien van je nieuwste aanwinst!
Nou vooruit, nog eentje dan.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Plaatje op vorige pagina gemist
Wel een intrigerende wagen…. Een grijs kenteken break? Of iemand met lastige kinderen?
Overigens wel een mooie kleur… Onze limousine heeft ook ooit één portier gehad in die kleur, stond `r best mooi!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Goh Evan,
Had je nog niet genoeg te doen? Wel een grappig ding. Nu nog een TD2 donor erbij…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

- BX 1.9 TURD, de Euro
Had-ie die niet al?
Deze auto is ooit gebruikt om mensen te vervoeren als een soort taxidienst, maar later waar ze voor zijn, vervoer van goederen. Ik denk dat toen de achterbanken eruit gehaald zijn, dat schot er is gekomen tegen projectielen. De stukken hout die je ziet liggen zijn op de juiste hoogte om er een plaat op te leggen, zodat de hele laadvloer vlak was.
Ik heb al een deel-gereviseerd TD2blok liggen. Komt van bxsport.
dit is een project voor de langere termijn
eerst de DS de weg op.
Die groene diesel is voor Broer, dus mag ie lekker zelf aan sleutelen. En het plan om daar een Turbo blok in te mikken heb ik al geblokkeerd.
ik vind die kleur overigens bijna net zo lelijk als parelgrijs, of nee, dat kan toch niet. Parelgrijs is en blijft veruit de allerlelijkste kleur.
Maargoed voorzichtige verkennende gesprekken zijn al gevoerd met de wereldberoemde spuiter uit St Marien, wiens werk me zodanig goed aanspreekt dat elke spuitklus in de toekomst naar alle waarschijnlijkheid bij hem gedaan zal worden. Ik denk aan iets donkerblauw metaliek achtigs….
DE prestige turbo 1 diesel break is gisteren naar de apk boer gereden. Rookte wel grijs/zwart maar alleen bij gas geven. Nouja het blok heeft ook heeeeeel lang stilgestaan. Dus zolang die niet blauw rookt vind ik het allang best. Dat roken zal er wel vanzelf uit gaan denk ik. Verder blijkt de pomp een lekje te hebben, zoals het er naar uitziet op de afdichting van de brandstofstop. Dat lijkt me de verklaring voor het feit dat er elke keer lucht in de leidingen zat na een tijd staan.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Pas je op, dat die diesel niet op die onderste motorsteun druppelt. Daar houdt dat rubber niet echt van dat in die steun zit.
Na Apk zal ik er naar kijken
voor die tijd heb ik nog genoeg andere zaken waar ik me druk over zou kunnen maken.
Ik heb in ieder geval al 2 CX wielen achter in de Xant liggen: een voor rechtsachter op de CX 25 D break en 1 voor extra…..
heb jij overigens nog behoefte aan een separatiewand voor CX ?

- BX 1.9 TURD, de Euro
Zullen we het daar leuk maandag over hebben?
ja onder het genot van een palmke ofzo

- BX 1.9 TURD, de Euro
Neem je dat mee dan?

Totaal aantal Berichten: 2529
- C35 Hilton XLS
garagestmarien schreef:Neem je dat mee dan?
Je had toch nog genoeg
Citroen c32 Hilton XLS