Waarschijnlijk gewoon bij aanvang productie Type 2
Nee, ook niet. De vroege serie II modellen hadden nog de ‘oude’ hoge druk pomp met 5 plunjers en nog niet de SC/MAC klep die ingevoerd werd tesamen met de 6+2 HD pomp.
Jan
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Dus als ik het zo ene beetje begrijp komt het er op neer dat de mijne gewoon hoort in te kak eehh, zakken? Dat scheelt natuurlijk weer!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Totaal aantal Berichten: 43311
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Jan-hendrik schreef:Waarschijnlijk gewoon bij aanvang productie Type 2
Nee, ook niet. De vroege serie II modellen hadden nog de ‘oude’ hoge druk pomp met 5 plunjers en nog niet de SC/MAC klep die ingevoerd werd tesamen met de 6+2 HD pomp.
Jan
Hmmm, ik heb zo’n vroege. Een 2.0i 16v van 10 oktober 1994, voorzien van de 6+2 pomp, maar idd nog geen inzakbol.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Enfin, nu het inzakeuvel dus geen euvel blijkt te zijn, wie o wie gaat me een mooi type 2 stuur aanleveren en 2 nieuwe stadslampkapjes voor wènug?
Ohja, krijg nah de vliegende rambam, vergeet ik bijna het binnenwerk van een elektrische spiegel, heb ik ook nog nôdug
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!