mssl schreef:hogervp schreef:Hé goed nieuws zeg. En dat met een paasweekend voor de deur. Ook je BX zal weder opstaan.
Ik PB binnenkort wel even om wat af te spreken.Patrick
En toevallig ben ik ook nog eens in noord-holland a.s. weekend ops: ! Alleen nog enige twijfel of ik met de 16V ga of met de trein (en daar rond rijdt in de Palmares).
Lijkt me erg leuk, misschien kleine mini meet vannet weekend?
Overigens ga je nog wel eens te stappen hier (in schagen of Alkmaar)
Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.
mssl schreef:Superdave schreef:mssl schreef:hogervp schreef:Hé goed nieuws zeg. En dat met een paasweekend voor de deur. Ook je BX zal weder opstaan.
Ik PB binnenkort wel even om wat af te spreken.Patrick
En toevallig ben ik ook nog eens in noord-holland a.s. weekend ops: ! Alleen nog enige twijfel of ik met de 16V ga of met de trein (en daar rond rijdt in de Palmares).
Lijkt me erg leuk, misschien kleine mini meet vannet weekend?
Overigens ga je nog wel eens te stappen hier (in schagen of Alkmaar)
Voor een kleine meeting ben ik altijd wel te porren !
Eerlijk gezegd gaan we meestal niet uit in Schagen en/of Alkmaar. De steden trekken ons (vriendin en ik) niet heel erg en daarnaast kon het meestal niet aangezien me vriendin veel in het weekend (s’avond) moest werken.
We gaan wel regelmatig bowlen hier in Schagen of meer richting Patrick toe (St. Hypolytushoef of iets dergelijks )Patrick is eigenlijk altijd wel te porren voor een meeting, dus lijkt me geen probleem!
PB
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
En, rijdt ‘ie al? Of beter gevraagd: HOE rijdt ‘ie nu? We moeten een keer vergelijkingsritjes maken, ben erg benieuwd hoe je auto rijdt na alle avonturen
Eveneens ben ik tevens ook.
Toch nog iemand die wat vraagd
Auto rijd top, turbo druk werkt perfect, komt steeds beter opgang…
Turbodruk is max 1bar, voorlopig mooie turbo druk…
Binnenkort pomp laten uitklokken, want daar zit ik nog even mee.
Nu eerst een weekje rijden en volgende week de kleppen even meten… (nu al gesteld, maar ik wil graag zekerheid hebben).
Wie me bx wil zien, moet as maandag maar naar de meeting komen..
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik kan helaas niet maandag, moet werken Andere keer dan maar doen Maar trekt ‘ie nou de straatstenen uit de grond of valt het je nog steeds een beetje tegen?
knäckor schreef:Ik kan helaas niet maandag, moet werken Andere keer dan maar doen Maar trekt ‘ie nou de straatstenen uit de grond of valt het je nog steeds een beetje tegen?
valt nog wel mee, heb hem eerlijk gezegt nog niet vanaf start flink laten optrekken… wil eerst even rustig inrijden ook voor de turbo en kleppen..
Maar geloof me, dat komt
edit: turbo komt los… heel nice heb een paar filmpjes gemaakt, plaats ik zsm. En hij zit nu op 1,1 bar!
Nou dan maar de final foto’s en het turbo filmpje.
Over het filmpje; Ik reed op een 100km pu weg in z’n 4 zo rond de 80km/h.
Toen ik het filmpje maakte zag ik dat een CRXje me wilde gaan inhalen… Mooi niet dus… je ziet dat hij naar links wil, maar als hij merk dat hij er niet voorbij komt gaat hij erachter hangen… het is wel een mp4tje maargoed!
http://www.hid-it.nl/bx/turbo/turbodruk.wmv
De 2 turbo’s
Turbo stel schroeven (links maakt 1,1bar recht std)
De 4 gescheurde voorkamers
De 4 gescheurde voorkamers
Kleppen
Overzicht kop
Overzicht kop
Nog een keer de turbo
Nokkenas zooi
Klepdeksel
Nokkenas zooi
Koppie bijna kaal
Klepstooters
Uitlaat inlaat
Klep
Uitlaat inlaat
Nokkenas zooi
Klepbussen
Koppie weer terug, turbo gemonteerd
Gevlakt
Nieuwe voorkamers
Mooi schoon
Klepstoters
Turbouitlaat
Voorkamer
Voorkamer
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik ben hard bezig een manier te vinden om je filmpje af te spelen. Maar nog steeds moeten we een keer afspreken!
knäckor schreef:Ik ben hard bezig een manier te vinden om je filmpje af te spelen. Maar nog steeds moeten we een keer afspreken!
onderandere Quicktime , let trouwens ook eens op de achtergrond muziek.
- C5 2.0 16v HDi Break
Superdave schreef:knäckor schreef:Ik ben hard bezig een manier te vinden om je filmpje af te spelen. Maar nog steeds moeten we een keer afspreken!
Hij doet ‘t niet bij mij. Ook in Nokia Mutimediaplayer geeft ‘ie een foutmelding.
knäckor schreef:Superdave schreef:knäckor schreef:Ik ben hard bezig een manier te vinden om je filmpje af te spelen. Maar nog steeds moeten we een keer afspreken!
Hij doet ‘t niet bij mij. Ook in Nokia Mutimediaplayer geeft ‘ie een foutmelding.
Zal zo een WMV file ofzo uploaden
edit: done that, staat bovenaan!
- C5 2.0 16v HDi Break
Even wat anders, die velgen die je eronder hebt zitten, is dat 15¨? Staat echt erg netjes, wel ruig maar niet overdreven sjonnie.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Geweldige serie foto’s Dave. En een leuk filmpje.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Lachen hoor, jij bent goed bezig!
Is die radiator toch nog goed terechtgekomen!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 54
- 2CV Van Clee
- 2CV AZ 1968
- 2CV Teilhol Tangara
Hee Dave,
Ziet er allemaal goed uit. Rijdt nu helemaal naar tevredenheid?
Gr Eric
Van Clee Mungo 1991
Teilhol Tangara 1988
AZ 1968
AZ 1955