23 van de 25
« Eerste  < Vorige 21 22 23 24 25 Volgende > 

S.Dave’s TZD turbo! Te Koop @ P25
Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 483

Gepost: 14 april 2007 12:48 PM
  [ # 331 ]
knäckor schreef:

Even wat anders, die velgen die je eronder hebt zitten, is dat 15¨? Staat echt erg netjes, wel ruig maar niet overdreven sjonnie.

Zijn inderdaad 15” C3 Velgen

Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 14 april 2007 12:49 PM
  [ # 332 ]
Citroen_95 schreef:

Hee Dave,
Ziet er allemaal goed uit. Rijdt nu helemaal naar tevredenheid?
Gr Eric

Alleen wil ik de pomp laten afstellen, ik denk dan dat hij super zal lopen.

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 02 juni 2007 11:28 PM
  [ # 333 ]

Zo… een tijd geleden.. maar de bx loopt super!
Alleen moet ik waarschijnlijk de BX verkopen, tenminste.. moeten is een groot woord.

Alleen vraag ik me af wat mijn BX met velgen, alarm, etc moet opbrengen..

Iemand een schatting?

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 02 juni 2007 11:30 PM
  [ # 334 ]

Waarom moet ie weg?

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 02 juni 2007 11:46 PM
  [ # 335 ]

Waarschijnlijk auto van de zaak… maar als ik er niet genoeg geld voor krijg dan blijft hij lekker staan.

Dus MOET niet weg, maar als iemand er genoeg geld voor overheeft en hem ook goed onderhoud… dan doe ik hem weg!

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 03 juni 2007 01:22 AM
  [ # 336 ]
Superdave schreef:

Waarschijnlijk auto van de zaak… maar als ik er niet genoeg geld voor krijg dan blijft hij lekker staan.

Dus MOET niet weg, maar als iemand er genoeg geld voor overheeft en hem ook goed onderhoud… dan doe ik hem weg!

Deze gewoon voor de prive kilometers houden. Scheelt zat bijtelling van je auto van de zaak.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 juni 2007 02:56 PM
  [ # 337 ]
mssl schreef:
stoterstangen90 schreef:
Superdave schreef:

Deze gewoon voor de prive kilometers houden. Scheelt zat bijtelling van je auto van de zaak.

Veelal mag je onbeperkt prive rijden…..dan is die bijtelling minder dan je brandstof/onderhoud/WB Wink  Daarnaast wordt alles voor je geregeld….ik weet het wel over 1/2 - 1jaar.  Wink

Daarnaast is een diesel dan vaak te duur voor prive km’s (als je niet teveel rijdt natuurlijk)

dan kan je beter een leuke GTi (16v) neerzetten als je toch een BX erbij wil houden.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 03 juni 2007 04:03 PM
  [ # 338 ]

zonde als je hem verkoopt… hij is ontzettend gaaf en je hebt er veel aan gedaan… je weet nu wat je aan de auto hebt Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 03 juni 2007 04:37 PM
  [ # 339 ]
mssl schreef:

Veelal mag je onbeperkt prive rijden…..dan is die bijtelling minder dan je brandstof/onderhoud/WB Wink  Daarnaast wordt alles voor je geregeld….ik weet het wel over 1/2 - 1jaar.  Wink

Tikkie kort-door-de-bocht… Bijtelling van een beetje lease-auto gaat toch al gauw richting de € 6000 per jaar. Natuurlijk is het fijn dat je je vervolgens geen zorgen meer hoeft te maken over onderhoud en brandstof, maar voor dat bedrag kun je nogal wat verstoken? Als je inderdaad besluit niet (maar dan ook totaal niet, die max 500 km zijn zó op) privé met de leasebak te rijden, is een eigen auto ernaast vaak wel een goed plan, zeker in het geval van een BX Diesel die je a) tóch al hebt en b) waar je nooit veel geld voor terugkrijgt (in ieder geval niet in vergelijking met wat-ie voor jou waard is?).

De onbeperkte kilometers zijn misschien leuk/aantrekkelijk, maar bedenk je ook dat tanken in het buitenland meestal niet inbegrepen is (of een maximum kent van bv 50 l/jaar), en hoeveel rij je nou eenmaal in Nederland? Daarnaast: wat als je je baan niet leuk vind, ontslagen wordt of een beter aanbod krijgt zónder lease-auto? Blijf je dan tegen je zin (als dat al kan) omdat je toch wel afhankelijk bent geworden en het kopen van een nieuwe privé-auto teveel kost cq teveel risico met zich meebrengt (kan ik weer zo’n betrouwbare auto bemachtigen voor weinig geld?).

Kortom, je moet echt wel even een goede berekening maken voor je kunt zeggen wat gunstiger is.
Om rechtstreeks antwoord te geven op je vraag, Superdave, schat ik dat je met veel geduld als je geluk hebt nog max € 1000 kunt krijgen voor je auto?  Rolling Eyes

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 03 juni 2007 05:26 PM
  [ # 340 ]
oudelut schreef:

Om rechtstreeks antwoord te geven op je vraag, Superdave, schat ik dat je met veel geduld als je geluk hebt nog max € 1000 kunt krijgen voor je auto?  Rolling Eyes

En blijft het probleem dat je met een auto zit waar op het kenteken alleen TZD staat, met een 1.8 turbodiesel erin, waar mensen toch over kunnen vallen. Crying or Very sad

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 03 juni 2007 05:30 PM
  [ # 341 ]

Ik vraag niet om advies of commentaar betreft een lease bak…

Wat mijn vraag was wat kan ik er voor vragen?
Nwe LM velgen met nwe michelin banden
Xenon verlichting
Zgan blok/turbo

loopt top!
En ziet er niet heel verkeerd uit..

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 03 juni 2007 05:30 PM
  [ # 342 ]
Bram schreef:
oudelut schreef:

En blijft het probleem dat je met een auto zit waar op het kenteken alleen TZD staat, met een 1.8 turbodiesel erin, waar mensen toch over kunnen vallen. Crying or Very sad

Dan moeten die mensen hem niet kopen..

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 03 juni 2007 05:36 PM
  [ # 343 ]
Superdave schreef:

Wat mijn vraag was wat kan ik er voor vragen?

Oudelut zat wel aardig in de richting…..voor 1000 euro moet hij wel wegkunnen aan een echte BX liefhebber. Cool
Wel zonde van al je werk natuurlijk Crying or Very sad

Ik zou zeker wel interesse hebben in je auto Wink ....alleen zit ik dan weer met mijn TZD, waar ik de afgelopen paar maanden voor 900 euro aan heb laten repareren. Surprisedops:

En over goed onderhoud hoef je bij mij niet bang voor te zijn….ik koester mijn BX’jes zoals bekend. Smile

Profiel  

stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 03 juni 2007 06:33 PM
  [ # 344 ]

ik denk dat je hem tk moet zetten voor zo’n 2000euro mensen die zo’n auto willen hebben die geven het er voor, geef hem niet weg voor een grijp stuiver.

ik heb zelf inmiddels ook ervaren dat een auto (ongeacht welke type) waar je zelf veel geld in hebt gestoken je dat toch niet terug krijgt. maar de aanhouder wint uiteindelijk.
Naar beneden gaan kan altijd nog met de prijs omhoog is onmogelijk

en een mogelijke koper zal ook wel info willen en daar heb je dit forum voor Wink

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank

Gepost: 03 juni 2007 07:05 PM
  [ # 345 ]
stan schreef:

ik denk dat je hem tk moet zetten voor zo’n 2000euro mensen die zo’n auto willen hebben die geven het er voor, geef hem niet weg voor een grijp stuiver.

ik heb zelf inmiddels ook ervaren dat een auto (ongeacht welke type) waar je zelf veel geld in hebt gestoken je dat toch niet terug krijgt. maar de aanhouder wint uiteindelijk.
Naar beneden gaan kan altijd nog met de prijs omhoog is onmogelijk

en een mogelijke koper zal ook wel info willen en daar heb je dit forum voor Wink

Kijk… jij begrijpt hem.. voor 1000euro gaat hij echt niet weg!

Profiel  

23 van de 25
« Eerste  < Vorige 21 22 23 24 25 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook