Dat we dit nog mee mogen maken! En voor wie het niet gelooft (Wat ik me HEEL goed voor kan stellen): hier staat het bewijs….
Schijt aan originaliteit.
in deze heeft hij wel gelijk
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Re: LE over Opel
Alexxxxx schreef:Lelijke Eend schreef:Toffe bak !
Dat we dit nog mee mogen maken! En voor wie het niet gelooft (Wat ik me HEEL goed voor kan stellen): hier staat het bewijs….
Pas op hoor, want anders roep ik de opper-Opelhater Rene er even bij
Zonder dollen…..schitterend mooi die oude Opel, ze reden nog regelmatig in de jaren 60 op straat, sterker nog, ik heb in zijn grote broer, de Opel Blitz met 6-cylinder benzine mijn CDE rijbewijs gehaald in 1969.
Zo eentje dus…3 lessen en hup, alle stempels erop en zoek het verder maar uit met bussen en zo
Sjeeees wat is dat nou allemaal weer….schrik me het lazerus…..
BAH
elmer toch….. ik knuffel toch ook de grijze en groene kliko buiten niet?
tssssssss
Opel? Mmmmmmm…ik ben alleen maar benieuwd naar de nieuwe GT (vond de speedster ook wel leuk ops: )
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Is mis iets…. Smaak?
Gatverdamme! Bahbahbahbah!!!!
Ik zal straks LE even heel hard slaan, een opel topic op dit forum, ik voelde me net lekker thuis hiero…
Emiel
BX19trs schreef:Ik zal straks LE even heel hard slaan,
Als je dat maar laat…..hij is een potentieele BX rijder en die moeten we koesteren….ook al ben je het nog zo oneens met hem.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Iedereen heeft wel een keer een zwak moment, gewoon weer op tijd naar bed gaan en morgen zie je het allemaal weer zoals het hoort.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bram schreef:BX19trs schreef:Ik zal straks LE even heel hard slaan,
Als je dat maar laat…..hij is een potentieele BX rijder en die moeten we koesteren….ook al ben je het nog zo oneens met hem.
Whahaha, ja ik weet het.. enneh hij heeft ook nog uitstekend geholpen bij het uitbouwen van de visamotor!!! het is hem weer vergeven!
Emiel
Maar ehhh….dit draadje is op slot gegaan : http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=173422&start=90
En Opel en Fiat zijn geen Citroen…dus ...
Daar gaan we weer…NOT!
Het bericht van mathijs heb ik gewist.
Klagen over een modactie mag via PB.
Dat draadje over de Fiat moet je nog eens lezen, en dan graag de laatste reactie van Patje74
Ik kan Bram helaas alleen maar gelijk geven!
Geen peugeot, ford,geen fiat en dus ook geen OPEL
Wel een Slot.