GoofBlikscha schreef:knäckor schreef:
Teruggehackt?
Als je dat ‘condurerende’ forum mag geloven…
Wat een kinderachtig gedoe allemaal zeg…
Het was maar een geintje hoor Ik ga er vanuit dat sans-pareils rookmeldertjes afgingen door een “normale” operationele storing.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Dat zou wel maf zijn als “we"waren terug-gehackt.
Maar het forum draait weer als een speer!
Dank
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Ik wist niet eens dat we een concurrerend forum hebben!
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
cxfanatic schreef:Ik wist niet eens dat we een concurrerend forum hebben!
Je moet concurererend wel tussen haakjes zetten. Het is hooguit een poging tot… Gesticht uit onvrede van een ex-moderator van dit forum en ex-lid van het Xantia forum door dezelfde persoon.
Ik denk dat het tijd wordt om die kwestie nu eens met rust te laten. Er is al genoeg overgezegd en geschreven. Niemand weet wie er nu gelijk heeft of wat er precies aan de hand is dan alleen de betrokkenen zelf.
En het gebruik van een woord als “teruggehacked” ook al is dat lollig bedoelt, geeft mij toch wel het gevoel dat er een kern van waarheid zit in dat hack-verhaal.
Laat het nou met rust en ga verder met dit mooie forum waar het voor bedoeld is: Citroens, discussies en ideeen erover.
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik merk inmiddels wel dat sommige draadjes momenteel niet willen opstarten. Onwillige plaatjes die niet geladen wensen te worden?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
cxfanatic schreef:Ik wist niet eens dat we een concurrerend forum hebben!
ik ook niet maar er is ook niks te vinden over een ander forum
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
hogervp schreef:Ik merk inmiddels wel dat sommige draadjes momenteel niet willen opstarten. Onwillige plaatjes die niet geladen wensen te worden?
Patrick
Het draadje over welke auto zag jij vandaag ( non Cit) is ook erg eigenwijs
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
kan het kloppen dat het forum erg traag is op dit moment
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
fiorano schreef:hogervp schreef:Ik merk inmiddels wel dat sommige draadjes momenteel niet willen opstarten. Onwillige plaatjes die niet geladen wensen te worden?
PatrickHet draadje over welke auto zag jij vandaag ( non Cit) is ook erg eigenwijs
net als ik
als het interessant is om te weten, ook het mandarin topic is zo eigenwijs
citroenc2 schreef:kan het kloppen dat het forum erg traag is op dit moment
Heel erg traaaaaaaaaaaaaaag
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Hier gaat het gewoon rap, trage draadjes zijn traag door de plaatjes die niet willen laden.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
sommige topic’s andere zijn weer snel
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
T(h)ijs schreef:Hier gaat het gewoon rap, trage draadjes zijn traag door de plaatjes die niet willen laden.
Dat vermoeden had ik al. Is Flickr nu de boosdoener, ik hoop van niet. Ik zal even testen in een draadje.
Patrick
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Het wisselt inderdaad van snelheid, maar dat is al een aantal dagen zo.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.