karel schreef:goede (?) imago snel af.
Zo, maak je effe een lijst?
Och, denk je dat er met Citroëns wel eens wat mis is, dan moet je eens bij andere merken gaan shoppen. Niet zo gek veel anders, maar wel de manier waarop er mee omgegaan wordt. Iets wat terugroepactie-waardig is moet je ook als zodanig afhandelen.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
massie schreef:HET PROGRAMMA DAT IS JE GOED RECHT ROEPT DIT SOORT PROBLEMEN OP!!!!!
IK HEB AL GEMAILD…..................WIE DOET ER NOG MEER MEE????
DOE JOHN DE GROETEN!
Ik vraag me werkelijk af hoe dit gaat uitpakken.
Iemand die zich na het aanmelden meteen volledig overgeeft aan emoties voorspelt niet veel goeds.
Ik zit me trouwens nog eens te buigen over deze tekst.
HET PROGRAMMA DAT IS JE GOED RECHT ROEPT DIT SOORT PROBLEMEN OP
Dus, dit programma veroorzaakt dit soort problemen?
massie schreef:Moet ik eerst LANG op het forum zijn om mijn emoties te tonen????
Wat een onzin.
Dat heb ik niet gezegd
Ik bedoel dat je met behoorlijke frustraties moet zitten.
massie schreef:VRAAGT MENSEN met soort gelijke problemen om te reageren. Dat heet een OPROEP. Toch?
Of ben ik nou gek .?
En dit was een grapje
Want er stond nog een achter
De fora van kassa en radar zijn natuurlijk opgericht om consumenten te beschermen.
Wij niet! en dat is nou nét het verschil. We zijn allemaal Citroenisten, en kennen de meeste nukken van onze voitures.
Daarom mag ik een lid die zich aanmeldt, en meteen drie rake berichten post toch wel vragen naar een motivatie?
Ons forum is dus niet echt het verzamelpunt om stappen richting Citroen te nemen. Daar is het niet voor opgezet!
@ mass (of wat is je voornaam?)
Niet persoonlijk natuurlijk. Die C3 moet gewoon goed zijn!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Kokopelli schreef:Zonde overigens om dit forum te gebruiken voor kritieken over hoe iemand iets schrijft.
Mocht je hier doelen op het vastzittende caps lock-knopje en mijn opmerking daarover; het is zeker onze taak om het er op toe te zien dat het forum prettig leesbaar blijft. Daar zullen we onder geen beding verandering in aanbrengen.
Mocht je echter doelen op Rene’s opmerking, dan kan ik je zeggen dat de ” ” overwegend geplaatst wordt na een geintje, zoals in dit geval. Waar zouden we zijn zonder enige humor?
Heren en dame, succes!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
massie schreef:Dat begrijp ik enigzins wel maar niet alleen de lusten he, ook de lasten.
En als je steun zoekt is het logisch dat je op een forum van Citroen gaat kijken…
Het is geen forum van Citroen, het is ons forum! En wij hebben een bepaalde filosofie waar niemand aan kan tornen. Dat wij daarmee niet enkel voor de lusten kiezen, lijkt mij duidelijk als je de pagina’s van dit topic even gaat natellen.
massie schreef:Heb overigens wel humor hoor koude douche bij radar voor citroen-nl lijkt me echt een giller
Mijn niet, dat lijkt mij om te janken….
Goed, genoeg offtopic, laten we het gezellig houden on ontopic verder gaan. Wat in de praktijk hopelijk vooral in gaat houden dat we bespreken wat jullie rechten zijn en hoe die behaald kunnen worden. En dat graag zonder te schreeuwen en meerdere topics te openen.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
massie schreef:En als je zo dol op citroen bent (ben zelf gek op mijn autootje hoor)
wil dat dan zeggen dat jij nog nooit onredelijkheid hebt ervaren met citroen of ben je zelf heeeeeeel handig en kun je alles gebreken zelf maken? Jij hebt zelf dsan toch ook wel euvels?
Joh, ik heb roestschade op mijn HY, en daar wil Citroen-NL ook niets van weten.
Goed, laten we ontopic gaan.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goed, mijn mening…
Als dit mij was overkomen, en ik wist bijna zeker dat ik recht had op een kostenloze reparatie, dan liet ik het ding repareren, betaalde ik de rekening onder protest en zette ik mijn rechtbijstand er op.
Hier heb je geen forum voor nodig. Sterker nog, de kans dat Citroen onderhands een schikking met je treft zal enkel maar groeien als je in je uppie komt.
Zodra je het achter de rug hebt, kom je hier om het te melden. Vanaf dat moment kan een ieder die er belang bij heeft, jouw draaiboek volgen en zijn we er klaar mee.
Kokopelli schreef:
maar zeggen wel dat ze deze week “pas” twee gebroken veren hebben moeten vernieuwen. Plus die van mij dat is drie en dat dan op woensdag.
Dus elke dag kapotte veren?
Ik kan je vertellen dat dat echt Bull is hoor.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Waarom zou het te groot zijn hiervoor? Wat maakt het uit als de dealers ontkennen?
De standaard veer is brak en heb je natuurlijk na reparatie meegenomen in de kofferbak. Dat dit ding een gevaarlijke situatie kon opleveren valt ook niet te ontkennen, en dat dit schandalig is, lijkt mij ook al vrij helder.
Dat meerdere fabrikanten ook aan deze trend meedoen, doet daar niets van af. Dat is wel de grootste kul die je maar kunt bedenken. (ik hoor de schoolmeester nog zeggen; “En als hij in de sloot springt….”)
Kortom, er zal vast wel een opening zijn.
Overigens vraag ik mij af hoe het zit met de verantwoordelijkheid van de dealer. Als puntje bij paaltje komt, zullen ze niet kunnen ontkennen dat dit een bekend probleem is. Ze weten dus dat een bepaald type veer de wagen na een aantal jaar zal transformeren in een kamikaze-machine. Als ze dit willens en wetens laten gebeuren, in de hoop dat het altijd goed gaat, vraag ik mij af waar ze staan als het eens fout gaat!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Kokopelli schreef:Ja, Pat
Hee Kok! In welk jaar zat jij?