Langzaam ben ik een beetje aan het rondneuzen voor nette en passende ( stijl) velgen onder mijn XM.
Op de een of andere manier bne ik ook bij cx velgen/doppen uit gekomen die ik eigelijk best mooi vind.
Zijn dit doppen of (licht?) metalen velgen en past dit onder de Xm?
Die mooi chromen ori doppen van de cx ( of ds?) vind ik persoonlijk ook wel mooi.
Past dat spul ?
velgen en trx of 14 inch dus niet geschrikt voor de xm
jij bent snel
kortom, cx spul voor de wielen kan ik vergeten…
Iemand nog een sugestie wat echt stijlvol onder de XM staat ? Ergens denk ik overigens aan 16”... ops:
gompy58 schreef:jij bent snel
Iemand nog een sugestie wat echt stijlvol onder de XM staat ? Ergens denk ik overigens aan 16”... ops:
idd cx is max 14 inch of trx en xm begint bij 15 inch
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
gompy58 schreef:jij bent snel
Of dikke 17”! ...of de speedlines van een 24 klepper XM vind ik persoonlijk ook prachtig!
See, buy, fly C5 V6
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Tja, das natuurlijk een kwestie van smaak hè.
Voor de iksem vind ik nog immer de etoiles het mooist.
(voor de cx de T2 velgen)
Ries schreef:Tja, das natuurlijk een kwestie van smaak hè.
Voor de iksem vind ik nog immer de etoiles het mooist.(voor de cx de T2 velgen)
O ja, dat zijn ook prachtige velgen! Eigenlijk zijn ze allemaal wel smaakvol, denk ik zo. De XM is overigens wel een lastige wagen om velgen voor te ontwerpen, lijkt me.
Behalve wieldoppen…beetje goedkoop vind ik.
See, buy, fly C5 V6
ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Die hebben echter 1 nadeel.. Ze zijn a-symetrisch.
Persoonlijk vind ik velgen die neutraal zijn ongeacht welke zijde ze zitten hetmooiste…
idd , gaat lastig worden om iets stijlvols te vinden.
die duitse honinggraat zijn wel mooi maar een velg moet ook overeen komen met de kleur van de auto
die duitse honinggraat zijn wel mooi maar een velg moet ook overeen komen met de kleur van de auto
- C3 1.4 VTi Exclusive
Jahaaa!
- C3 1.4 VTi Exclusive
xm_turbo schreef:Ries schreef:Tja, das natuurlijk een kwestie van smaak hè.
O ja, dat zijn ook prachtige velgen! Eigenlijk zijn ze allemaal wel smaakvol, denk ik zo. De XM is overigens wel een lastige wagen om velgen voor te ontwerpen, lijkt me.
Behalve wieldoppen…beetje goedkoop vind ik.
Kijk, deze velgen van jou, daar zou ik niet mee gezien willen worden…no pun intended…
Ries schreef:xm_turbo schreef:Ries schreef:Tja, das natuurlijk een kwestie van smaak hè.
Behalve wieldoppen…beetje goedkoop vind ik.Kijk, deze velgen van jou, daar zou ik niet mee gezien willen worden…no pun intended…
Niet?
See, buy, fly C5 V6
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Re: velgen onder XM
gompy58 schreef:Langzaam ben ik een beetje aan het rondneuzen voor nette en passende ( stijl) velgen onder mijn XM.
Op de een of andere manier bne ik ook bij cx velgen/doppen uit gekomen die ik eigelijk best mooi vind.
Die mooi chromen ori doppen van de cx ( of ds?) vind ik persoonlijk ook wel mooi.
Past dat spul ?
Ik heb dus wel een xm met deze cx velgen zien rijden en zien staan bij het lucas zkh te amsterdam, het kan dus wel met aanpassingen, bandenmaat ?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Re: velgen onder XM
eXpelliarMus schreef:gompy58 schreef:Langzaam ben ik een beetje aan het rondneuzen voor nette en passende ( stijl) velgen onder mijn XM.
Past dat spul ?
Ik heb dus wel een xm met deze cx velgen zien rijden en zien staan bij het lucas zkh te amsterdam, het kan dus wel met aanpassingen, bandenmaat ?
lijk me niet echt bevoordelijk om een hogere band te nemen
Idd!! Volgens mij staat-ie ook in het “gespot” topic ergens…
See, buy, fly C5 V6