wat denken julie heeft dit een kans van slagen :
dat met die oude (lees defecte) onderdelen laten zien vind ik al een pre; de meeste hebben dat (zogenaamd defecte) onderdeel dan al in de kliko gegooid
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Re: big brother in de garage
citroen23 schreef:wat denken julie heeft dit een kans van slagen :
dat met die oude (lees defecte) onderdelen laten zien vind ik al een pre; de meeste hebben dat (zogenaamd defecte) onderdeel dan al in de kliko gegooid
zo te lezen zit “profile Tyre” er achter. Nou, dan weet je het wel….
Ik betaal liever te veel dan dat er zo’n prutser van profile aan m’n auto zou zitten…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Re: big brother in de garage
waterman771 schreef:
zo te lezen zit “profile Tyre” er achter. Nou, dan weet je het wel….
Ik betaal liever te veel dan dat er zo’n prutser van profile aan m’n auto zou zitten…
Vooral voor het exclusievere segment auto’s bieden wij uitkomst. Zij hadden nog geen duidelijk alternatief voor de dealer.”
Kom op man, je zit in hun doelgroep! Nee, dit gaat helemaal goedkomen.
Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
‘t Is goed bedoeld, maar ik vind het een erg slechte zaak. Zo span je het paard achter de wagen.
In plaats van het vertrouwen in een bedrijf te verhogen, laat men de klant(!) bij de monteur op de vingers kijken! Fijn!
In het algemeen vind ik dat er steeds minder wordt uitgegaan van de goede wil van mensen. Het gevolg is dat er steeds meer (arbo-)regeltjes en wetten (en nu dus ook webcams) komen die onwerkbare situaties opleveren.
Eén van de ergste dingen die ik de laatste tijd ben tegen gekomen is de advertentie van advocatenkantoor in La Bombe.
De strekking is: ‘Klopt er iets niet? Aanklagen!’ Erg jammer. Met goed overleg moet je ver kunnen komen. En als dat niet lukt is er de Bovag. Die is er niet voor niets!
Bovendien: zo’n advertentie staat dan tussen de advertenties van de partner-garages. Bedrijven die stuk voor stuk hun stinkende best doen.
Kwaadwillende mensen/bedrijven zullen er altijd zijn. Maar dat zijn er niet veel en die haal je er ook niet uit met nóg meer regeltjes.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Ik vind het zelf een slecht idee.
a. Omdat de klant ook moet werken en dus niet de hele tijd naar zo’n beeld kan kijken.
b. Niet iedere klant weet wat er precies moet gebeuren, ze brengen die auto weg en de monteur doet wat er op zijn werkorder staat. De klant weet dus ook niet wat de monteur allemaal vervangt en dus heeft het naar mijn idee geen nut dat de klant ziet wat er vervangen word.
c. De monteur is naar mijn idee ook niet de hele tijd op dezelfde plaats aan het sleutelen dus dan moet die camera steeds gedraait worden
Mij lijkt het ook niet prettig dat je de hele tijd word gecontroleerd door iemand die er niets of weinig vanaf weet. Ze moeten gewoon vertrouwen hebben dat het goed gaat en dat is met alles zo.
bovag en service
Belachelijk ! Ik wil naar een garage die ik kan vertrouwen zonder webcam. Als daar een webcam hangt om de garage ‘betrouwbaar’ te maken, vertrouw ik het al niet meer.
Schijt aan originaliteit.