Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Toch weer een strakke dame geworden, lekker bezig Roy.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:Toch weer een strakke dame geworden, lekker bezig Roy.
dank je
maar weet iemand dit?
xm'metje schreef:kan iemand mij vertellen waar ik het type nummer van de bak kan vinden?? zit er niet ergens een metalen plaatje oid??
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Zal ik nog eens kijken bij die sloper in Valkenburg? Misschien zit daar wel een leren stuur in??? Tis wel een type 1b met voorheen kenteken FB of zoiets…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb nog een eenspaaks leren stuur liggen…
XMTurboCT schreef:Zal ik nog eens kijken bij die sloper in Valkenburg? Misschien zit daar wel een leren stuur in??? Tis wel een type 1b met voorheen kenteken FB of zoiets…
mag wel maar je hoeft er niet speciaal voor heen hoor heb ook nog een waarvan alle stknaden van los zijn zou dit te naaien zijn?
wat voor kleur was die xm??
Harm schreef:Ik heb nog een eenspaaks leren stuur liggen…
je hebt pb
twee aanbiedingen in een keer !!
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
even over automaat… kickdown werkt niet en dan weer wel maar de motor blijft dan in de toeren hangen tussen 4000 en 5000 toeren ( dus schakelt niet verder )
geluid hoorbaar bij het opschakelen ( een soort van fluit ) en schakelt heel laat of juist allemaal heel vlot achter elkaar en schakel pas terug als je stil staat en houdt dus in dat als je 30/40km/h rijdt dat ie brommend in een te hoge versnelling hangt
het gekke is ,ik keek vanmiddag om te kijken of er ook serienummers op staan oid en zag ik een gele sticker van een automaten specialist in Rotterdam, dat houdt dus in dat ze ook al een keer gereviseerd is maar niet goed?
oftewel ik heb er nog wel een boel vraagtekens bij…
hoort een gereviseerde bak weer als nieuw te schakelen?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Oei spannende wagen! Binnenkort komen we ff buurten. Lastig betreft de automaat. Maar gaat zeker goedkomen, is ff een investering he. Misschien een idee dat als je ooit ergens een automaat vindt die gewoon in de schuur te leggen, als reserve.
Skirts en spoilers staan er mooi op! Even in de juiste kleur, staat werkelijk strak, maatje van me heeft ze ook. Maakt het subtiel sportief, zeg maar.
Veel geluk ermee ennuh…we mailen.
P.S. heb nog een mooie 2 spaaks stuur hehehehe wanneer ik jouw leren binnen heb.
See, buy, fly C5 V6
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
xm'metje schreef:
oftewel ik heb er nog wel een boel vraagtekens bij…
hoort een gereviseerde bak weer als nieuw te schakelen?
Jeps, alleen ga ik me nu ernstig zorgen maken over de kilometerstand…..Hoeveel km stonden er op de teller? Zat er een onderhoudshistorie bij?
Autrans in Lunteren….....Voor een goeie indicatie/revisie…...
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
mag wel maar je hoeft er niet speciaal voor heen hoor heb ook nog een waarvan alle stknaden van los zijn zou dit te naaien zijn?
wat voor kleur was die xm??
Ach tis redelijk om de hoek! Volgens mij was ze donkergrijs metallic. Zag er netjes uit vzv me nog bij staat. Wat zoek je? (Leer ook trouwens)
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bedoelde het interieur. Ziet er netjes uit, maar zit in een berline. Geen deelbare achterbank helaas! En ook niet electrisch verstelbaar trouwens!
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Mmm, vreemd. Mijn antwoord staat boven eXaMples vraag… (Zal met deze reactie ook wel gebeuren denk ik)
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 247
Geregistreerd: 13-04-2006
- AX 1.1 TGE Injecton
- XM V6 12V Exclusive automaat
Hoi Roy,
Voordat je nou die bak laat reviseren, het klinkt voor mij als een niet goed afgestelde kickdownkabel en eventueel selectorkabel, als je dit bij een goede specialist af laat stellen en de bakolie ververst (liefst twee keer) en eventueel een “baktoevoeging” doet dan denk ik dat je probleem wel eens opgelost kan zijn voor veel minder geld.
Groeten Gijs.
Mijn fijne XM heeft inmiddels ruim 400.000km gelopen en rijdt nog fantastisch!
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
een lederen interieur??? gedeelde achterbank tevens misschien??
of bedoelde je alleen het stuur
ben erg nieuwsgierig!
XMTurboCT schreef:mag wel maar je hoeft er niet speciaal voor heen hoor heb ook nog een waarvan alle stknaden van los zijn zou dit te naaien zijn?
wat voor kleur was die xm??
Ach tis redelijk om de hoek! Volgens mij was ze donkergrijs metallic. Zag er netjes uit vzv me nog bij staat. Wat zoek je? (Leer ook trouwens)
Groet, Arjan
zocht nog groen plaatwerk en een lederen eenspaaks stuur..
Willem schreef:xm'metje schreef:
oftewel ik heb er nog wel een boel vraagtekens bij…
hoort een gereviseerde bak weer als nieuw te schakelen?Jeps, alleen ga ik me nu ernstig zorgen maken over de kilometerstand…..Hoeveel km stonden er op de teller? Zat er een onderhoudshistorie bij?
Autrans in Lunteren….....Voor een goeie indicatie/revisie…...
143.dkm en nog wat maar heb al bij een andere garge geinformeerd dat deze stand niet klopt, wat de stand wel moest zijn konden ze mij niet vertellen maar ze rijdt veert en loopt perfect airco werkt enz.. dus zeker wel de moeite waard en km.standen zeggen mij ook niet zo veel..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Chevron schreef:Hoi Roy,
Voordat je nou die bak laat reviseren, het klinkt voor mij als een niet goed afgestelde kickdownkabel en eventueel selectorkabel, als je dit bij een goede specialist af laat stellen en de bakolie ververst (liefst twee keer) en eventueel een “baktoevoeging” doet dan denk ik dat je probleem wel eens opgelost kan zijn voor veel minder geld.
Groeten Gijs.
ga dit direkt even doorspelen aan de garage maar ik wil het wel goed en niet halfbakken
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl