Zijn er hier eigelijk ervaringen met Xm’s die bij de oosterburen vandaan komen ?
Net eens wat op autoscout24.de zitten neuzen en daar komt mooi spul voorbij met lage standen
Grappig is dat ook de verkopers heel duidleijk aangeven dat de 2.1 TD zonder probleem bij de Aldi kan tanken….
Is het zinvol om een Xm uit de BDR te halen ??? of gaan ze bij de grens flink vangen ?
Je zou dat ding mee kunnen nemen en alles in een NL chassis inbouwen.. toch bedoel als je de ruimte, zin en tijd hebt….
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Re: xm uit Duitsland…
gompy58 schreef:Grappig is dat ook de verkopers heel duidleijk aangeven dat de 2.1 TD zonder probleem bij de Aldi kan tanken….
Sterker nog, dat hij zonder problemen op plantaardige olie van de aldi kan rijden
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hetis bijna d emoeite waard om daar gewoon ene XM te kopen met meerdere en dan gewoon helemala te strippen. Heb je geen invoer gedoe, maar wel een berg aan onderdelen.
Bedoel weet niet wat een 2.1 TD blok met 123k op de teller kost ...
Re: xm uit Duitsland…
gompy58 schreef:Grappig is dat ook de verkopers heel duidleijk aangeven dat de 2.1 TD zonder probleem bij de Aldi kan tanken…. .
Ik tank ook zonnebloemolie en dat gaat tot 80 % olie en de rest diesel prima, zonder aanpassingen. Zelfs 100 % zonnebloem olie wil wel, maar dan heb je wel een matige koude start(wederom zonder aanpassingen)
ex 2.1 Td XM kat ambiance “93
ex 1.6i ZX 1992
nu 1.6i C4 ambiance 2005
De BPM die je moet betalen is niet mals, zo rond de 1000 euro voor een TD12, hangt af van het bouwjaar.
Maar als je een knappe diesel met weinig km’s en leuke opties wil, heb je weinig keus geloof ik
zonnebloemolie in een xm diesel?
Is dat echt waar? Zonnebloemolie in een XM diesel.
Ik heb een 2.5 turbo diesel. Zou daar zonnebloemolie in kunnen. En kan dat dan bij koude motor of moet je eerst warm rijden. Behoren korte ritten ook tot de mogelijkheden?