chromen sierlijsten C4 picasso 5 zits ?
Marinus
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 155

Gepost: 13 maart 2007 12:36 PM

Hallo,

Even een vraagje, zijn de chromen sierlijsten langs de ramen een optie?
De Ambiance die ik gister reed had daar zwarte raamrubbers zitten en geen mooie chromen strippen.

De chromen strippen maken het geheel wel af vind ik, of is dit alleen een optie bij de exclusive.

Ik kan er in de prijslijst niets over vinden?

Kan je dit er appart bijbestellen.

Groet,
Marinus

Nu Citroen C6 2.7 exclusieve en C2, gereden Saxo 1.4 en AX 11TGE

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 13 maart 2007 12:56 PM
  [ # 1 ]

De chromen strip zitten standaard op de exclusive. Je kan ze op de andere uitvoeringen niet als optie erbij bestellen.
Ik heb hier ergens gelezen van iemand die dat ook wilde en geinformeerd heeft wat het zou kosten om deze strips later te vervangen door chrome strips. Zover ik mij kan herrinneren was dat nogal een dure aangelegenheid. (ik meen iets van 40 euro per stuk, waar je er dus 8 nodig hebt.)
De set chrome lijsten boven de mistlampen kost iets van EUR. 85,-

Wordt alles bij mekaar wel een duur grapje, die lijstjes….maar wel mooi!!  Wink

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 13 maart 2007 01:37 PM
  [ # 2 ]

Ik zou zeggen; bel je dealer en laat hem het voor je uitzoeken wat het vervangen van de raamlijsten en mistlamplijstjes gaat kosten.

Laat het ons dan ook even weten. (en als je toch vraagt voor de 5-zitter, vraag dan meteen even wat hetzelfde grapje voor de 7-zitter kost.)  Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd!  Wink

Profiel  

harryhonda7
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 324

Gepost: 13 maart 2007 02:19 PM
  [ # 3 ]
tilanus schreef:

Ik zou zeggen; bel je dealer en laat hem het voor je uitzoeken wat het vervangen van de raamlijsten en mistlamplijstjes gaat kosten.

Laat het ons dan ook even weten. (en als je toch vraagt voor de 5-zitter, vraag dan meteen even wat hetzelfde grapje voor de 7-zitter kost.)  Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd!  Wink

Tsja, “exclusive” moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven. Af fabriek gaat het sowieso niet lukken en wil je het wel dan zal er vrees ik een aardig sommetje voor gevraagd worden. Aan die lijsten zie je namelijk in een opslag dat het om een exclusive gaat.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook