Vergeet t stuk bij t monument niet, daar staan ze ook af en toe.
Totaal aantal Berichten: 825
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Jammerrrrrrrr, het weekeinde na Citromobile is Waggel, daar ga ik echt naar toe. Dus als de keuze op een ander weekeinde kan vallen, is het mij beter.
Kijk even op de meetingkalender van Jeroen Voetel, hij heeft bijna alles in kaart, van de reeds ingeplande meetings.
Doe het nou ook niet in het weekeinde van 22 juni, want dan is natuurlijk iedere Citroënrijder weer welkom op het 3de Lindetreffen in Oldeholtpade, ook Friesland.
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
Ik heb nog geen Pb’s gehad en ook niet verzoeken voor alternatieve data…..
Kom maar op met de ideeën!
Emiel
Totaal aantal Berichten: 101
- C5 2.0 16V Exclusive Break
Lijkt me erg leuk.
Weekend na C.M. kan ik niet, al reunie.
Voor de rest heb ik ook geen echte aanraad datum, loop zelf de volcontinue dienst, dus zeg maar de helft van de weekends vrij.
Wel vakantie, begin Juni.
Groets, Bertus, leegbydegrounfretter
Gaat dit nog door, ben altijd wel in voor een rondje fryslan.
BBQ is ook goed natuurlijk.
groet Erwin
Ride to live, live to ride
Hee ja, deze hadden we ook nog. Hoe zit dat!?
Voor de initiatiefnemer; er is sinds gisteren een nieuwe evenementen-commissie voor het forum, die naast het organiseren van forum-meetings ook graag meehelpen bij het realiseren van initiatieven van forumleden.
Animal triste post coitum
Serge schreef:Hee ja, deze hadden we ook nog. Hoe zit dat!?
Voor de initiatiefnemer; er is sinds gisteren een nieuwe evenementen-commissie voor het forum, die naast het organiseren van forum-meetings ook graag meehelpen bij het realiseren van initiatieven van forumleden.
Ik heb via PB totaal GEEN reacties gehad…. ging niet door dus…
Hierbij geef ik me op voor een eventuele forum-commissie..
Emiel
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
denk trouwens dat een lijstje van aanmelders bijhouden ín het topic beter werkt…? zien we van mekaar wie dr gaat komen.
Emiel; wat mij betreft zouden we het nog steeds door kunnen laten gaan. Ik zal het eens op tafel gooien, incl je aanmelding om mee te doen aan de commissie.
Animal triste post coitum
Voor mij is een datum altijd wel belangrijk. Kan lang niet elk weekend weg.
Ik zal dus pas zeggen of ik kom als ik een datum weet….
Groetnis Erwin
Ride to live, live to ride