Je hebt igg goed kunnen vergelijken met die Prestige. Fijn dat je haar weer hebt Jaco!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Mooi Jaco! Genieten weer!
Foto’s volgens z.s.m. nadat de camera weer is opgeladen en het weer niet al te nat is.

Totaal aantal Berichten: 5492
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Mooi, dat je Cx weer terug is!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
jaco schreef:het weer niet al te nat is.
Ik maak me meer zorgen om al dat zand…

Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Moet je niet doen!!
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
jaco schreef:Foto’s volgens z.s.m. nadat de camera weer is opgeladen en het weer niet al te nat is.
kom anders even deze kant op, maken we wat foto’s in het zonnetje en drinken we er een glas ijskoude cola bij.
Mooi dat je de CX weer hebt Jaco!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
garagestmarien schreef:jaco schreef:het weer niet al te nat is.
Ik maak me meer zorgen om al dat zand…
Dat zand kan geen kwaad. En mocht het voor krasjes zorgen, dan zie je die toch niet, dankzij de mooie sinaasappelhuid.
hogervp schreef:kom anders even deze kant op
Zeg maar wanneer je niet hoeft te werken, te vergaderen, te sporten of anderszins verplichtingen hebt.

- Ami Super
auw… ik ga straks inderdaad zwemmen, morgen vergadering….. woensdag heb ik wel een gaatje, maar dan is de zon alweer onder als ik thuis ben.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De afgelopen dagen heb ik de nodige kilometers gemaakt, maar dat hobbelige gedrag merk ik niet meer zo. Het zal dus wel aan mijn beleving hebben gelegen, of wellicht aan het wegdek. Of ik ben er nu alweer aan gewend geraakt. Hoe dan ook, niets om me druk over te maken.
Helaas constateerde ik gisteren een klein barstje in de nieuwe lak van de motorkap. Plaatwerker heeft z’n werk niet goed gedaan en ik hoor zsm wanneer het opnieuw gedaan wordt.
Liefhebbers van foto’s moeten hun geduld nog even bewaren, want ik had vandaag te weinig geduld met het nemen van foto’s en die zijn dus allemaal te nietszeggend geworden om hier te plaatsen.

- Ami Super
1 kiekje nu kan toch wel? dan komen de foto’s maar wat later.
Ze waren zo teleurstellend dat ik ze allemaal meteen heb weggeflikkerd, want zelfs voor eigen gebruik waren ze waardeloos.

- Ami Super
oei, het was de spanning natuurlijk, dan moet je ff ontladen en dat gaat ten koste van de scherpte.
Het was een combinatie van fel zonlicht, slecht zicht op het display van de camera, slechte locatie en te weinig geduld omdat ik dringend verder moest.
Edit: O, en nakende ouderdom natuurlijk.
Volgende week eens kijken of ik de tijd kan vinden voor een wat serieuzere fotosessie.