Remco H. schreef:jaco schreef:Ik ben al wel een tijdje lid, al heb ik nog geen CX. Maar daar wordt aan gewerkt, dus als dat voor 1 april rond is, kom ik misschien wel.
Kom je toch in de BX?!
Dat kan natuurlijk ook. Volgende week weet ik zeker of ik een CX heb of niet, dus dan zien we wel verder.
Ik kom misschien wel effe kijken. tis tenslotte nagenoeg in mijn dorp
René van Maren schreef:Ik kom misschien wel effe kijken. tis tenslotte nagenoeg in mijn dorp
Misschien mag je wel een cx van Oldenhage lenen?
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Ja leuk… maar die kroeg is op loop afstand…. vergeef je me als ik lopend of op de perenplukker (fiets) kom?
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik ben nog geen lid, maar wil wel is kijken of het wat voor me is. Is er iemand die mij als medereiziger wil tolereren deze dag?
Groet,
L
Je bent van harte welkom op de bijrijdersstoel van mijn toekomstige CX
En als mijn vriendin mee wil, moeten jullie samen maar even uitvechten wie er achterin moet/mag
Lucas Unger schreef:Ik ben nog geen lid, maar wil wel is kijken of het wat voor me is. Is er iemand die mij als medereiziger wil tolereren deze dag?
Groet,
L
je mag ook wel bij mij in de xm
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Remco H. schreef:Hey C2, en het is zo makkelijk om lid te worden ...
Dan kan je tevens meefeesten bij het 15 jarig bestaan van de club! Zie de web-site van de club voor meer info.
Daarvoor hoef je niet eens lid te zijn. Langskomen dus, in september!
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Lucas ,
Waarom kom je niet in je eigen CX of heb je de dame verkocht ?
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
markV624 schreef:
Waarom kom je niet in je eigen CX of heb je de dame verkocht ?
Als je geen lid bent mag je niet meedoen in je eigen auto
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Logisch natuurlijk!
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
jaco schreef:Je bent van harte welkom op de bijrijdersstoel van mijn toekomstige CX
En als mijn vriendin mee wil, moeten jullie samen maar even uitvechten wie er achterin moet/mag
Haha, dan ga ik je ZEER sterk aanbevelen een Prestige te kopen Ga ik wel achterin zitten met de benen gestrekt.
Met m’n eigen CX lijkt me niet gepast als niet-lid, bovendien wil ik wel is een Citro-evenement meemaken als passief deelnemer i.p.v. als organisator.
Groet,
L
waarschijnelijk gaat het toch niet lukken of anders met de xantia
citroenc2 schreef:waarschijnlijk gaat het toch niet lukken of anders met de xantia
Allebei de dames geen zin 1 april? Of wil je toch geen lid worden? Mis je wel het mooie en interessante klupmagazine!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Remco H. schreef:citroenc2 schreef:waarschijnlijk gaat het toch niet lukken of anders met de xantia
Allebei de dames geen zin 1 april? Of wil je toch geen lid worden? Mis je wel het mooie en interessante klupmagazine!
nope de gti is in restauratie dus niet bruikbaar
de tre is geschorst en moet dus eerst apk hebben en dat duurt min 2 weken