Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Heb me net ingeschreven.
Als er niks tussenkomt ben ik er zeker bij!
Weer even bedenken of ik met de GTi of de Familiale kom…
T(h)ijs schreef:Mulder gaat sowieso, en CXFanatic als hoofd PR kan ook niet ontbreken. Ik probeer sans-pareil nog steeds over te halen om lid te worden maar dat wil me niet lukken. Verder Ernst23 gok ik misschien. Verder durf ik het niet te zeggen.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Samen met medeforummer Poekoek zullen wij de ruimte in de CX van Cxfanatic testen.
Ik heb er zin in!
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Er wordt een hoop ‘meegereden’ zo te zien. Is de CX-mens nu zo’n typische carpoolert, of is dit puur toeval?
Animal triste post coitum
Serge schreef:Er wordt een hoop ‘meegereden’ zo te zien. Is de CX-mens nu zo’n typische carpoolert, of is dit puur toeval?
vanwege het milieu natuurlijk
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Zodat er zo min mogelijk roest en olie in de vrije natuur belandt bedoel je zeker?
Ik denk dat ik van die van mij dan maar een plantenbak ga maken.
Serge schreef:Zodat er zo min mogelijk roest en olie in de vrije natuur belandt bedoel je zeker?
Ik denk dat ik van die van mij dan maar een plantenbak ga maken.
hoef je ook geen vinyl dak meer! lekker praktisch.
ga ik ook met mijn digit doen! iemand moet het voortouw nemen, en dat ben jij, maar ik kom er meteen achteraan
Als we nog een gegadigde kunnen vinden dan gaan we een bloemencorso beginnen!
graag nog een ds en een sm dan, die andere zie je zo vaak in een corso!
Serge schreef:Er wordt een hoop ‘meegereden’ zo te zien. Is de CX-mens nu zo’n typische carpoolert, of is dit puur toeval?
Wij rijden mee met een Prestige en dat is gewoon zo’n grote bak.
Eigenlijk zijn we gewoon vulling.
En dat vind ik helemaal niet erg!
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
Sow ik ben nog even met zilverpoets in de weer geweest om de CX toonbaar te maken voor morgen. Ik zie nu ook wat een basisschool bij je huis al niet kan doen nu de auto gewassen is. Overal deukjes, zelfs in de gutvergeten wieldoppen
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Mijn voiture is ook gewassen. Morgen nog even tanken in dan ben ik er helemaal klaar voor.
ik moet helaas verstek laten gaan
Het was knap druk zeg
Ik heb me zitten vergapen aan al dat moois, en om 12 uur weer in de picasso gestapt
Het was een mooie rit en het mooie weer heeft daar zeker toe bijgedragen. Een goede opkomst ook, met veel prachtige voitures.
Puntje van aandacht: Wellicht een volgende keer ook opdrachten waarin mensen de kans krijgen elkaar een beetje te leren kennen. Ik was er voor het eerst bij en zag weinig kans mensen te leren kennen (licht misschien ook wel aan mij hoor). De vragen in de vragenlijst waren op een zeker moment ook wel wat incrowd. Maar goed, ik moet waarschijnlijk wat vaker m’n gezicht laten zien, dan komt het vanzelf goed.
En Ernst, leuk jou even ontmoet te hebben. Maar waarom reed je eigenlijk niet mee? Ben je helemaal vanuit Den Bosch gekomen om ons allemaal even uit te zwaaien?
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
@ jaco: dat was vorig jaar bij de najaarsrit wel geregeld: er werd gereden in groepjes van 3 auto’s, bestaande uit oude rotten en relatief nieuwe leden, zodat mensen elkaar wat beter zouden leren kenne. Jammer alleen dat van mijn drietal twee auto’s verstek lieten gaan… Ik heb dus mijn vrouw die dag heel goed leren kennen…
Ik zou zeggen, stuur een mailtje naar de Evenementencie. Wellicht wordt het bij de komende najaarsrit herhaald. En sowieso komen naar het jubileumevenement in september. Als je dan niemand leert kennen…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”