2 van de 2
 < Vorige 1 2

Deuren voor een huwelijksdigit…
Arogat
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 96

Gepost: 19 maart 2007 03:04 PM
  [ # 16 ]

Rolling Eyes

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 20 maart 2007 12:03 AM
  [ # 17 ]

Vreemd antwoord op een normale vraag.

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 20 maart 2007 12:35 AM
  [ # 18 ]

Klinkt als: Euhm “gniffel, gniffel”..... Ja hoezo..? Is er iets mee dan….

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

Arogat
< 100 berichten
Rank

Gepost: 20 maart 2007 10:53 AM
  [ # 19 ]

Precies, gniffelgniffel. Het is een klein wereldje, die BX-liefhebberij! En met nog vijf of zes geregistreerde Digits…  Er is dus niks mee hoor, ik denk (weet bijna zeker) dat jullie elkaar toen bij CitroMobile hebben gesproken. Was ik trouwens ook , alleen zonder digit.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 20 maart 2007 03:25 PM
  [ # 20 ]
hel1 schreef:

overigens verkleurt iedere auto weer op zijn eigen manier, dus je hebt zelfs bij perfekte deuren in de goede kleur nog kans op kleurverschil.

Ik heb in mijn GT (ook Gris Renard) 2 als nieuwe deuren erin gezet, en ook daar zat al een kleurverschil in. Confused

Arogat schreef:

Precies, gniffelgniffel. Het is een klein wereldje, die BX-liefhebberij! En met nog vijf of zes geregistreerde Digits…  Er is dus niks mee hoor, ik denk (weet bijna zeker) dat jullie elkaar toen bij CitroMobile hebben gesproken. Was ik trouwens ook , alleen zonder digit.

Op Citromobile stond Alcyone erbij, en ik ook. En Bas stond er ook met zijn PR-86-HS.

Profiel  

Arogat
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 maart 2007 08:39 PM
  [ # 21 ]

Hoera, het is gelukt! We hebben deuren in Gris Renard voor de huwelijksdigit bravo Origineel type 1, met onder de lak meegespoten deurlijsten en roestvrij! Het heeft wat moeite gekost, maar goed… Dat wordt dus binnenkort een zaterdagje sleutelen, electrische ramen overzetten deurpanelen verwisselen en het jawoord kan gegeven worden.

Dank voor jullie mee-denken en jullie zullen de Digit vast nog wel ergens tegenkomen - mét nieuwe deuren!  bye2

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 25 maart 2007 04:09 PM
  [ # 22 ]

mooi zo, gefeliciteerd namens het type1-politie korps

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 25 maart 2007 10:08 PM
  [ # 23 ]
Arogat schreef:

Hoera, het is gelukt! We hebben deuren in Gris Renard voor de huwelijksdigit bravo Origineel type 1, met onder de lak meegespoten deurlijsten en roestvrij! Het heeft wat moeite gekost, maar goed… Dat wordt dus binnenkort een zaterdagje sleutelen, electrische ramen overzetten deurpanelen verwisselen en het jawoord kan gegeven worden.

Dank voor jullie mee-denken en jullie zullen de Digit vast nog wel ergens tegenkomen - mét nieuwe deuren!  bye2

Als agent eerste klas, afdeling ‘gris renard digit’ feliciteer ik de eigenaar met deze bijzondere vondst

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 25 maart 2007 10:25 PM
  [ # 24 ]

Ook déze eigenaar van een Gris Renard Digit feliciteert je.  Wink

Profiel  

Arogat
< 100 berichten
Rank

Gepost: 31 maart 2007 11:17 PM
  [ # 25 ]

Huwelijksdigit: rare draad!

Nou, het eerste portier zit er sinds vanmiddag in. Dank voor jullie sympathieke reacties, trouwens Very Happy

Bij het ombouwen van de motoren voor electrische raambediening en deurvergrendeling van het eerste voorportier zijn we op een paar rare dingen gestuit… Er lopen twee draden naar de motor voor de centrale portiervergrendeling. Eéntje (de bruine) gaat in die motor, de andere (een witte) loopt door naar de portiervergrendeling. Omdat we het originele vergrendeling niet zo snel mee-omgebouwd kregen hebben we die witte draad maar niet aangesloten. En wat schetst onze verbazing: ondanks de niet-aangesloten witte draad werkt alles perfect Shocked  Weet iemand waar die draad voor is=

En bovendien… de tweede deur (die we nog moeten ombouwen…) lijkt wel een type twee-deur! Er lopen zelfs kabels door de deur, naar de plaats waar bij type 2 de speakers zitten. Toch is-ie niet overgespoten origineel Gris Renard. En dat bestaat er niet op type twee (toch?).  Raadsels, raadsels…  huh

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 01 april 2007 02:05 AM
  [ # 26 ]

ik weet het niet heel zeker maar ik denk dat ik wel eens een type 2 in gris renard heb gezien, een GTI, maar type 3 zeker niet

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2680

Gepost: 01 april 2007 02:43 PM
  [ # 27 ]

Re: Huwelijksdigit: rare draad!

Arogat schreef:

*knip*
En wat schetst onze verbazing: ondanks de niet-aangesloten witte draad werkt alles perfect Shocked  Weet iemand waar die draad voor is=

En bovendien… de tweede deur (die we nog moeten ombouwen…) lijkt wel een type twee-deur! Er lopen zelfs kabels door de deur, naar de plaats waar bij type 2 de speakers zitten. Toch is-ie niet overgespoten origineel Gris Renard. En dat bestaat er niet op type twee (toch?).  Raadsels, raadsels…  huh

Heeft een Digit geen deuren open paneeltje? grote kans dat die witte draad daar voor is. (dan heeft het slot en klein schakelaartje die kijkt of de deur goed dicht zit)
En ik heb toevallig laatst een bx type 2 in die kleur gezien, (denk ik, leek er verdacht veel op) of iemand moet zijn type 1 erg verbouwd hebben.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

Arogat
< 100 berichten
Rank

Gepost: 01 april 2007 07:17 PM
  [ # 28 ]

GoofBlikscha schreef:

Heeft een Digit geen deuren open paneeltje? grote kans dat die witte draad daar voor is. (dan heeft het slot en klein schakelaartje die kijkt of de deur goed dicht zit)
En ik heb toevallig laatst een bx type 2 in die kleur gezien, (denk ik, leek er verdacht veel op) of iemand moet zijn type 1 erg verbouwd hebben.

Dát is het, natuurlijk! Dom Surprisedops:  We hebben het niet gecontroleerd, maar het kan niet anders dan dat het de deruverklikker op het dashboard is! Hele goeie, dank voor de tip!!!  very good

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 02 april 2007 01:33 AM
  [ # 29 ]

GoofBlikscha schreef:

Heeft een Digit geen deuren open paneeltje?

Dat zit bij een Digit gewoon links in het dashboard, daar waar dat bij de BX type 2 in de middenconsole terecht is gekomen:

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook