Probleem met PB versturen.
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 17 maart 2007 11:35 PM

Ik kreeg vandaag een PB van een forumlid, dat hij waarschijnlijk mijn eerste Xantia TD ergens had zien staan in deplorabele toestand (met fotos)....toen ik hem echter wilde antwoorden kreeg ik DIT te zien :

*De beheerder heeft ervoor gezorgd dat je geen privé berichten meer kan versturen*

Is dit een fout van het forum of heeft een admin mij om onverklaarbare redenen geblockt om PB’s te versturen. Confused:

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 17 maart 2007 11:45 PM
  [ # 1 ]

bijna goed.. de admin heeft om een verklaarbare reden je recht tot pb’s versturen geblockt..

Profiel  

> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 17 maart 2007 11:59 PM
  [ # 2 ]
erik wijngaarden schreef:

bijna goed.. de admin heeft om een verklaarbare reden je recht tot pb’s versturen geblockt..

Mag ik dan ook weten om welke *verklaarbare reden* Confused: ...ben mij van geen kwaad bewust…alhoewel ik een licht vermoeden heb welke admin dat geweest is, maar misschien is het beter als je dit even verder afhandeld via MSN of email.

Hoor en wederhoor, weet je wel ? Rolling Eyes

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 18 maart 2007 12:26 AM
  [ # 3 ]

het is deze admin geweest ( ondergetekende ) en aangezien je blijkbaar toch zelf al weet waarom ik dit gedaan hebt hoef ik het toch niet uit te leggen.? ga er maar vanuit dat je lichtelijke vermoedens kloppen.

en aangezien jij mij geblokt heb in je msn en ik jou in mijn msn en in mijn email valt er weinig te horen en werderhoren.
heb ik ook geen behoefte aan overigens.
verder wijs ik je op regel 1 en 2 van het forum regelement.

Profiel  

BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 18 maart 2007 12:33 AM
  [ # 4 ]

Surprisedops:  ge je schamen, dit vecht je niet op deze manier uit…

Emiel

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 18 maart 2007 12:41 AM
  [ # 5 ]
BX19trs schreef:

Surprisedops:  ge je schamen, dit vecht je niet op deze manier uit…

Emiel

Precies, lijkt me mooi moment voor..slotje! Bram, je weet Erik te vinden.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook