Totaal aantal Berichten: 7808
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Lelijke Eend schreef:Wat zijn BKK’s ?
Ik denk betonnen klinkers aan weerszijden..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Als er iets wankel staat zijn het wel betonklinkers
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 7808
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Lelijke Eend schreef:Als er iets wankel staat zijn het wel betonklinkers
Ook als je ze aan weerszijden van de wielen neerlegt? Dat zal toch niet gaan rollen dan? Ik denk niet dat er bedoeld werd de auto mee op te bokken..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Opnieuw gelezen en ze zijn inderdaad om voor en achter de wielen te zetten. Verkeerd gesnapt aan mijn kant, sorry ops:
Schijt aan originaliteit.
BKK’s, zijn BetonKeiKlinkers en die leg ik altijd voor en achter de wielen, omdat de handrem/versnelling niet altijd even betrouwbaar is.
Trailers die op een niet horizontale ondergrond worden geparkeerd worden ook altijd vergrendeld met een houten balk of dergelijke voor de wielen.
WYD schreef:BKK’s, zijn BetonKeiKlinkers en die leg ik altijd voor en achter de wielen, omdat de handrem/versnelling niet altijd even betrouwbaar is.
Trailers die op een niet horizontale ondergrond worden geparkeerd worden ook altijd vergrendeld met een houten balk of dergelijke voor de wielen.
Toch een kanttekening bij achterwielen blokkeren bij een hydraulique.
Stel: je zet de voorkant van je hyraulique op bokken in de hoogste stand.
Blokkeer de achterwielen.
Zet de auto in de laagste stand. Met een beetje “mazzel” pleurt ie nou voor van de assteunen af.
Door de getrokken achterdraagarmen wordt de wielbasis langer als de auto inveert. Geheel van de hoogste stand naar de laagste stand kan dat best een stuk schelen. Doe dit dus pas nadat ie in de laagste stand is gezakt, of niet.