Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Nou ik heb maar een 3de BX gekocht (om te rijden ipv de GT) gezien ik veel KMters maak (500 in de week)
Nu moet er nog wel wat gebeuren aan de break namelijk:
- poetsbeurt
- andere bestuurdersstoel
- ander schermpje rechts voor
- APK
- injectie nakijken
De break loopt heel slecht (injectie niet goed aangesloten)
Bij gasgeven in de vrij slaat hij eerst terug in de toeren. Toeren komen ook niet boven de 2500.
Foto`s van de injectie:
Bij deze foto zie je stekkers onder het luchtfilterhuis..
(lijkt me dat dat zo hoort?)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=BGJVCXVR
Bij deze foto zie je 2 stekkers die “over” zijn (die horen vast ergens maar waar?)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MZKZVG6E
Dit lijkt me een plek waar een draadje aan hoort? klopt dat?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=334TPPRR
(is toch Co2 schroef?)
het is dus de bedoeling dat dit nog weer goed gaat komen
Word het te moeilijk en gekloot met de injectie? dan gaat de sport kop er wel op .
Verder is het nog een goede en mooie Break vandaar dat ik hem graag wil rijden. ( GT verdient een leuk tehuis waar die opgeknapt wordt, nu nog geen geld/tijd voor.)
De break verder:
Voorkantje, je ziet dat die nog mooi rood is.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AH4RNLUE
Rechtervoorscherm een deukje
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SXWYYEIS
Bestuurders stoel (komt de goede wel in hoor), (tijdelijk uit de 1400)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=IAJZ7PLT
GTI blokkie
http://www.mijnalbum.nl/Foto=6F6MRRNR
Wat is eigenlijk verschil tussen GTI aut en een TZI break aut?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
dat ze flink kunnen zuipen maar ow zo lekker rijden
Re: McDean zijn Bx 19 TZI break AUT (met injectie probleempj
McDean schreef:Nou ik heb maar een 3de BX gekocht (om te rijden ipv de GT) gezien ik veel KMters maak (500 in de week)
Waarom dan geen diesel gekocht, met ruim 25.000 p/j ?
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
citroenc2 schreef:dat ze flink kunnen zuipen maar ow zo lekker rijden
de GT lust hem ook wel
dus 1 op 10 ben ik al wel gewent
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
heb je die break uit enschede?
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
nou, pas maar op, voor jet het weet heb je een parkeerplaats vol! ik hoop dat je deze snel helemaal ok hebt!
(en jammer dat je de gt weg doet)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
inderdaad, een gt is specialer en leuker dan deze break.
Deze opknappen en verkopen, en de GT zelfhouden.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
maar als deze even duur loop dan ga je er toch nix op vooruit kwa verbruik enz
beetje ruimte hooguit
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gt heeft even wat aandacht nodig.
Daar heb ik geen geld/tijd voor op moment gezien ik ook nog met de 1400 bezig ben
Gt staat te koop maar gaat niet voor een appel en een ei weg
Ik heb een minimaal bedrag in me hoofd en als dat niet wordt gehaalt zet ik hem wel ergens geschorst weg ofzo. (maar ik ben ook maar een student en heb eigenlijk het geld nodig)
Ik loop nu 32 uur in de week stage (werken en GEEN vergoeding) (en ik moet 21 weken)(nu in week 7)
8 uur in de week naar school (daarnaast nog huiswerk)
Dus ik hou al weinig tijd over, dan werk ik 6 tot 7 uur bij tankstation en wat ik daar verdien kan ik daar ook weer inleveren.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Maar waarom koop je de meest zuipende bx die er bestaat, als je zoveel rijdt?
Wat is eigenlijk verschil tussen GTI aut en een TZI break aut?
Een TZI Break automaat heeft een soort dakkapel op de achterkant, met zijruiten en een klep. Ook staan er handvaten op het dak.
Motorisch issie volgens mij precies gelijk
Injectieproblemen… ik hoop dat je ‘m gratis hebt gekregen, anders was ie te duur
Maar zag ik nou dat je de d-riem al open had liggen?
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Harm schreef:Maar waarom koop je de meest zuipende bx die er bestaat, als je zoveel rijdt?
Dat is de sport denk ik (zal denk ik ook 1 op 10 verbruiken net als de GT)
Maar zag ik nou dat je de d-riem al open had liggen?
Nee kapje is eraf zet ik er weer even op
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik ben bang dat je de 1 op 10 niet eens haalt
McDean schreef:
Dus ik hou al weinig tijd over, dan werk ik 6 tot 7 uur bij tankstation en wat ik daar verdien kan ik daar ook weer inleveren.
Neem een ochtendkrantenwijk Dat heb ik ook en ben tot nu toe tevreden met wat ik verdien en ik denk dat ik begin januari 2008 met een tweede wijk begin omdat ik dan hoop binnen een paar maanden rijbewijs te hebben en een auto te bezitten Je moet er natuurlijk wel een gedeelte van je nachtrust voor over hebben. Ik sta met 1 wijk om 5 uur op…
als het een geld gebrek is moet je maar geen auto rijden er is tenslotte nog zoiets als een fiets of openbaar vervoer
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
citroenc2 schreef:als het een geld gebrek is moet je maar geen auto rijden er is tenslotte nog zoiets als een fiets of openbaar vervoer
Dat is ook de reden dat ik benzine rijd, kost niet veel vast in de maand als een diesel….
3 auto`s is nu gewoon te veel
de 1400 gaat niet weg en de TZI break lijkt mij gewoon een dergelijke auto waar ik zeker een jaar verder mee kan rijden.
ps de GT reed ik eerst 1 op 8 mee, men zei dat niet veel zuiniger zou worden. Ik rijd nu gem. 1 op 10 en laatst op lange afstand zelfs 1 op 12 (ik rijd gewoon rustig )
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!