Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
GoofBlikscha schreef:oja ik zie het, zal even kijken. Maar zie ik nou op jouw gasklephuis iets zitten dat lijkt op een elektronische stationair sproeier (cilindervormig dingetje met male connector)
ik weet het die zat ook niet op de GTI van LJ dus ik vermoed iets voor de automaat?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:GoofBlikscha schreef:oja ik zie het, zal even kijken. Maar zie ik nou op jouw gasklephuis iets zitten dat lijkt op een elektronische stationair sproeier (cilindervormig dingetje met male connector)
ik weet het die zat ook niet op de GTI van LJ dus ik vermoed iets voor de automaat?
Hebben ze de koelslangen naar de oliewamtewisselaar op de bak wellicht afgesloten?
BX19trs schreef:karel schreef:mpostma schreef:BX19trs schreef:BX break verkopen?
Emiel
Ik ben meer voor een sloopmeeting @ Noordwolde
Ik zie toch liever een keep’m rolling meeting @ wherever
Ik was serieus!
Emiel
Ik ook!
Ich bin ein Breaker
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mpostma schreef:McDean schreef:GoofBlikscha schreef:oja ik zie het, zal even kijken. Maar zie ik nou op jouw gasklephuis iets zitten dat lijkt op een elektronische stationair sproeier (cilindervormig dingetje met male connector)
Hebben ze de koelslangen naar de oliewamtewisselaar op de bak wellicht afgesloten?
komt op het to check lijstje te staan
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik heb het check lijstje afgelopen maar kan niks raars ontdekken.
Woensdag zullen we (ik en LJ) nog even de luchtweger
tjecken mocht dat niet baten dan is het wat mij betreft gebeurd met deze Bx
Mocht iemand zich geroepen voelen om het te redden gaarne reageren voor vrijdag 6 april. (met een redelijk bod)
Heb ik vrijdag nog geen reacties? Dan wordt er vrijdag begonnen met demontage.
Hoe spijtig het ook is! Ik heb geen zin/tijd/geld om door te gaan.
(en hoe meer die tegen stribbeld hoe meer zin ik in slopen krijg )
Daarnaast heb ik nog een benzine tank nodig
Dus iedereen heeft nu de kans om hem te redden
Ik heb het al geprobeerd
Ik bied € 50 (deels om de traditie hoog te houden, maar absoluut serieus!)
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Woont daar niemand in de buurt met voldoende kennis van deze auto om alles even te checken en te proberen?
Dat zou dus eventueel een redding zijn voor deze break!
Zonde om te slopen, al begrijp ik wel dat uit financiëel oogpunt dit het verstandigst is voor Daan…
Succes!!!!!
Emiel
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oudelut schreef:Ik bied € 50 (deels om de traditie hoog te houden, maar absoluut serieus!)
sorry begin maar bij 150 en en elektische raam mechanisme links voor. (die van de GT is kaduuk)
km stand is pas 180 000!!!!!
BX19trs schreef:Woont daar niemand in de buurt met voldoende kennis van deze auto om alles even te checken en te proberen?
Dat zou dus eventueel een redding zijn voor deze break!
Zonde om te slopen, al begrijp ik wel dat uit financiëel oogpunt dit het verstandigst is voor Daan…Succes!!!!!
Emiel
Het probleem is denk ik dat Daan bij niemand in de buurt woont (en andersom - sorry Daan)...
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
McDean schreef:
sorry begin maar bij 150
Check!
Gr Martijn
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Zo dat gaat sneller dan verwacht
gereserveerd tot vrijdag
Martijn de Ruijter schreef:McDean schreef:
sorry begin maar bij 150
Check!
Gr Martijn
Wat gaan we doen Martijn??? Gaan we aan de BX?
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Martijn de Ruijter schreef:McDean schreef:
sorry begin maar bij 150
Check!
Gr Martijn
Ik wil Martijn niet voor de voeten lopen, maar ik spiegel zijn bod, en bied je de mogelijkheden voor het elektrische raam van de GT…
(overigens: mijn TZi-break zit lager in de km’s )
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Even een vraagje tussendoor (als ik hem heb maak ik wel een topic)
Gaat de RDW moeilijk doen bij een ombouw van automaat naar handbak?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
GoofBlikscha schreef:Even een vraagje tussendoor (als ik hem heb maak ik wel een topic)
Gaat de RDW moeilijk doen bij een ombouw van automaat naar handbak?
Toen ik met de RDW sprak over mijn BX ombouwen van benzine handbak naar diesel automaat, zeiden ze dat het geen probleem was.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY